Äärivasemmiston sota sivistystä vastaan

Samanlainen kokemus. Holle Holopaisella oli tapana mussuttaa poliittisia mielipiteitään biisien päälle. Kerran oli käsittelyssä klassikko "The ballad of the green berets" ja Holle veti alle ja päälle punapropagandaansa. No, biisikokemus jäi ohueksi ja minä revin virittimen ulos räckistä ja laitoin myyntiin. Mulla ei ollut radiota pariin, kolmeen vuoteen. Eikä Holopainen ole esiintynyt meillä sen koommin, ei kuvana, eikä äänenä. Ei edes Hullujussi saa meillä soida ja Frank Pappa kun tuli töllöttimesta, meinas tv:lle käydä kuin Taksikuskissa. Vieläkin ottaa kierroksia, saatana.

Mulla on Ilmestyskirja.Nyt videolla pitkänä- ja normiversiona, sekä aarteena soundtrack-LP. Wagneria ja roottorinlapojen lätinää. Aargh...:giggle:

Kyseinen vihreiden barettien biisi taisi olla myös jossain vaiheessa Utin laskuvarjojääkäreiden tunnuskappaleena.

 
Vahvasti OT

Johan se nyt myrkyn lykkäsi. Tässä on sitä punavihersokeutta, Kivikasvoilla nimittäin.
Barry Sadler oli USA:n erikoisjoukkojen sotilas, suomennos tehtiin taiteilijan vapaudella.:)


Löytyy myös rintavampi sovitus, mutta se paremminkin "vuoristojoukkojen"


+kymmeniä muita.
 
Vahvasti OT

Johan se nyt myrkyn lykkäsi. Tässä on sitä punavihersokeutta, Kivikasvoilla nimittäin.
Barry Sadler oli USA:n erikoisjoukkojen sotilas, suomennos tehtiin taiteilijan vapaudella.:)


Löytyy myös rintavampi sovitus, mutta se paremminkin "vuoristojoukkojen"


+kymmeniä muita.
 
”Tasapäistävää” peruskoulua vastustettiin, kunnes Pisa-vertailu nosti sen maailmanmaineeseen
Koko ikäluokan yhtenäisen peruskoulun vastustukseen liittyi myös sosialismin pelkoa. Etenkin poliittinen oikeisto ja yksityisoppikoulut näkivät peruskoulussa uhkia yhteiskuntajärjestystä vastaan.



 
James Lindsay is an author, mathematician, and political commentator. His latest book, co-authored with Helen Pluckrose, Cynical Theories: How Activist Scholarship Made Everything about Race, Gender, and Identity―and Why This Harms Everybody will be available on August 25, 2020.

 
Back
Top