Äärivasemmiston sota sivistystä vastaan

Ratsastaja-patsaan hävittämisen ehdottaminen tai Tampereen Mannerheim-patsaan tervaaminen ovat semmoisia helppoja "porvariston" ärsyttämisen keinoja. Hyvä, että nuorisolla on harrastuksia, mutta mitään kovin vakavaa liikehdintää noissa on vaikea nähdä takana

Joo, niin minäkin luulen, että tietty kiusanteko on tässä kohtaa SE. Vertaan silti -patsaisiin kohdistunutta- aktiviteettia siihen samaan barbariaan, josta maailmalta on esimerkkejä kysta kyllin. Näkemyksen ja sivistyksen puutteeseen, oikeasti.
 
Eipä ole muodikasta vetää nurin kaikkea kommunismiin (miljoonia ihmisuhreja) liittyviä patsaita ja toteemeja. Edes väljästi liittyviä.
Vaan annas olla kun Black Lives Matter ja niin eespäin, niin johan ollaan barrikadeilla tiedostavissa piireissä. Ihan samalla naamanilmeellä ja selityksellä voisi vetää nurin näitä ystävyydenpatsaita ja mitä puistoja niitä nyt on, mutta kun ei niin ei... Toisen sorto on tietyllä aikakaudella arvokkaampaa (trendikkäämpää) kuin toisella aikakaudella, vaikka uhrien määrissä nyt olis mikä ero.

Tulee mieleen kaverin kertoma tarina Puolasta. Siellä oli joku Puna-armeijan Puolan suorittaman vapautuksen muistomerkki jossain kaupungissa. Jonka paikalliset säännöllisesti räjäyttivät salaa kappaleiksi. Ja jonka paikallinen valtaapitävä eliitti aina rakennutti uudestaan. Siellä oltiin edelläkävijöitä :cool:.
Kaveri puhui, että missä hän oli 70-luvulla, niin kaikki puolalaiset vihasivat venäläisiä, tavallinen kansa. Kun tuli suomalainen samaan kapakkaan, niin yhteinen sotahistoria yhdisti kuulemma nopeasti.
 
Joo, niin minäkin luulen, että tietty kiusanteko on tässä kohtaa SE. Vertaan silti -patsaisiin kohdistunutta- aktiviteettia siihen samaan barbariaan, josta maailmalta on esimerkkejä kysta kyllin. Näkemyksen ja sivistyksen puutteeseen, oikeasti.
No on tietenkin sivistyksen puutetta ja puusilmäisyyttä, mutta on aika turvallista vaatia suolahappo suusta sumuna lentäen Mannerheimin patsaan poistamista, kun sitä ei tule ikinä tapahtumaan. Sillä on helppoa saada nimi esille ja mainetta omassa piirissä, mutta vaikutusta sillä ei ole.
 
Se päivä kun Suomen yhteiskunnallinen tilanne on sellainen, että sodan muistomerkkejä ja Mannerheimia siirrellään pois näkyvistä, minä ja jälkeläiseni olemme jo poistuneet maasta vaihtoehtoiseen paikkaan asumaan. Veikkaan että aika moni muukin on.
Töihin tottumattomat anarkistit ja muut vasemmistolaiset voivat siinä vaiheessa itse kokeilla millaista yhteiskunnan ylläpito on kun ei kukaan anna rahaa ja tee töitä puolesta.
.
 
Kyllä YLE antaa vasemmistolaisille/anarkisteille paljon enemmän tilaa kuin toiselle laidalle. Ja mikäpä se siinä, kyllä minä paskan ja propagandan tunnistan. Ei YLEn toiminta ole nykyään muuta kuin käännyttämistä tiettyyn Vihervasemmistolaiseen agendaan. Ei nyt muuten harmita, mutta omista verorahoista tuokin on taas kustannettu:mad:

Ja sen lisäksi ME maksetaan ko. paskan seuraukset.
 
Pahuus on voitolla just niin kauan kuin hyvyys ei toimi pahuutta vastaan.
Oikealla ollaan liian kilttejä näitä rettelöijiä kohtaan. Oikealla on liikaa porukkaa joilla on niin lokoisa hyvinvointi että ei edes viitsi ryhtyä vastustamaan jotain asiaa. Leppoisat hyvinvoijat ovat tottuneet ulkoistamaan ikävät asiat ja joku muu tekee. Vasemmalla ei ole tätä ilmapiiriä vaan itse noustaan toimimaan ja yhdessä voimalla ajetaan eteenpäin. Siinä se ero lyhykäisyydessään on.
Perhanan veltto pullaposki-sukupolvi.

Onhan siellä oikeallakin niitä toimijoita mutta yleensä tuppaavat olemaan etelävaltionatsilippu heiluttelijoita joihin yksikään tervejärkinen länsimaalainen lähde mukaan.

Uusi sukupolvi on lähtenyt maailmaa korjaamaan kuten uutisissa näkyy joten en nyt velttoudesta syyttelisi.
 
YLE on suureksi ilokseni sortunut journalismiin. Se kertoo äärivasemmistolaisen LGBTLSDKGBHVDDTWC -liikehdinnän ympäristölleen ja yhteiskunnalle aiheuttamista paikallisista haitoista yhdessä berliiniläisessä korttelissa.

"...Berliinin vasemmistorikollisuuden keskus."
"Lastenhuoneen ikkunan läpi oli lentänyt teräskuula."
"Ikkunaan on spreijattu kirjainlyhenne ACAB."
"Lähes kaikki kadun rikokset luokitellaan vasemmiston tekemiksi."
"Äärivasemmistolainen rikollisuus kasvoi vuonna 2019 23% edellisvuodesta."


Erityiset kiitokset YLE:lle ja Suvi Turtiaiselle siitä, että vihdoin ja viimein kerrotaan edes vähän poliittisen islamismin ohella yleisimmästä ja vakavimmasta poliittisen väkivallan ja rikollisuuden lähteestä: äärivasemmistolaisista anarkistisista ja ideologisista toimijoista.
Saksassa asuva suomalaistoimittaja Pertti Rönkkö raportoi usein Saksassa esiintyvästä äärivasemmistolaisesta rikollisuudesta. Saksassa äärivasemmistolainen väkivalta vaikuttaa olevan yleisempää kuin monessa muussa Euroopan valtiossa. Ehdoton ei kaikelle poliittiselle väkivallalle!
 
Viimeksi muokattu:
Se päivä kun Suomen yhteiskunnallinen tilanne on sellainen, että sodan muistomerkkejä ja Mannerheimia siirrellään pois näkyvistä, minä ja jälkeläiseni olemme jo poistuneet maasta vaihtoehtoiseen paikkaan asumaan. Veikkaan että aika moni muukin on.
Töihin tottumattomat anarkistit ja muut vasemmistolaiset voivat siinä vaiheessa itse kokeilla millaista yhteiskunnan ylläpito on kun ei kukaan anna rahaa ja tee töitä puolesta.
.
alkaa vaan olla aika vähissä sellaiset paikat...
 
Onhan siellä oikeallakin niitä toimijoita mutta yleensä tuppaavat olemaan etelävaltionatsilippu heiluttelijoita joihin yksikään tervejärkinen länsimaalainen lähde mukaan.

Uusi sukupolvi on lähtenyt maailmaa korjaamaan kuten uutisissa näkyy joten en nyt velttoudesta syyttelisi.
Itse en kyllä näe miten nämä nähdyt toimet korjaavat yhtään mitään...
 
Tämä on sellainen aihe joka ajoittain laittaa pohtimaan. Olenko alitajuisesti äärioikeistomyönteinen kun en saa mitään tunnetta heistä. Tullut siihen tulokseen että jos meillä Yle, Some ja Hs yms paukuttaisi tauotta äärioikeistolaista agendaa niin jo olisin vastakarvaan. Pridelippu liehuisi ja tuijottava katse kehittyisi.
Mutta kun en näe sitä kuin yksittäisillä tileillä.
Sen sijaan näen toista laitaa kaikkialla. Olemme tuuman päässä toverituomioistuimista. Jopa tietty osa kaikkein sakeimpien Lokkien ja Anojen äänestäjistä äänestää heitä ainoastaan vittuilumielessä kaikkialta puskevaa vasemmistoa vastaan.

Omasta mielestäni vain yksi keino aiheuttaa hajaannusta. Kaikki mikro ilmiöt ja vähemmistöt nostetaan tikun nokkaan niille vaaditaan sitä, tätä ja kaikkea. Ja kun niille annetaan tai saavat jotain vaaditaan lisää. Loppu tulemana on sillisalaatti jossa se määrällinen enemmistö eli tavalliset työssäkäyvät ihmiset ovat se joka jää tämän möykkäämisen varjoon. Minun puolestani saa olla vaikka violetti ihon väriltään ja joku niistä noin 57 sukupuoluesta sekä puolue kannaltaan aivan mikä lystää. Nykyään kumminkin pystyt kouluttautumaan ja osoittamaan osaamisesi työnantajalle. Ja vielä tärkeämpi on halu tehdä töitä ja vaikkapa menestyäkkin. Mutta jos ei huvita työnteko niin turha sitten paikkoja särkemällä tai porukalla hakkaamalla niitä eri mielisiä median lööppien tukemana vaatii yhteiskuntaa kustantamaan tämä touhu. Pitäisi laittaa tälläinen sakki joksikin aikaa oikeasti kurjiin oloihin. Oppisi arvostamaan sitä kuinka hyvin asiat oikeastaan on. Mutta tulevaisuudessa tullaan vielä näkemään kun kaikki ei olekkaan enään edes puoliksi hyvin.
 
Näen asian osittain järkevän tekemisen puutteena. Täyspäiväinen raskas, mielekäs, tuottava työ ei saa sisällissota ajatuksia päähän. Osalla Amerikkaa menee surkeasti, laitan linkin hyvään Chris Hedges haastatteluun.

 
Se päivä kun Suomen yhteiskunnallinen tilanne on sellainen, että sodan muistomerkkejä ja Mannerheimia siirrellään pois näkyvistä, minä ja jälkeläiseni olemme jo poistuneet maasta vaihtoehtoiseen paikkaan asumaan. Veikkaan että aika moni muukin on.
Töihin tottumattomat anarkistit ja muut vasemmistolaiset voivat siinä vaiheessa itse kokeilla millaista yhteiskunnan ylläpito on kun ei kukaan anna rahaa ja tee töitä puolesta.
.

Mitä paikkoja olet miettinyt?
 
Tutkija ennusti USA:n levottomuudet vuodelle 2020 ajat sitten tilastojen ja analyysien perusteella.


Sissällisota olisi verinen mutta lyhyt, vasemmistolla ei olie mitään mahdollisuutta voittaa, tällä kertaa häviäjät ajettaisuus ulos maasta, valitettavasti varmaankin Eurooppaan.

Olin samalla työmaalla Pohjois-Carolinasta kotoisin olevan kaverin kanssa ja tuli vapaallakin oltua.
Hänen isänsä oli palvellut, samoin suuri osa serkuista, pikkuserkuista ja kavereista, nämä kouluttivat sukulaisiaan ja kavereitaan taktiseen aseenkäyttöön.
Tällä kaverilla oli kaksi itse koottua AR-15 ja suuri määrä käsiaseita, jokaisessa autossa oli oma ase hansikaslokerossa.
Oli pahana patsaiden ja lippujen hävittämisestä jo silloin, sanoi että sota alkaa heti jos aseita aletaan takavarikoimaan.
Kyseessä oli täysin perusamerikkalainen kaveri, ei mikään militiamies.
 
Viimeksi muokattu:
Se päivä kun Suomen yhteiskunnallinen tilanne on sellainen, että sodan muistomerkkejä ja Mannerheimia siirrellään pois näkyvistä, minä ja jälkeläiseni olemme jo poistuneet maasta vaihtoehtoiseen paikkaan asumaan. Veikkaan että aika moni muukin on.

Mihin ajattelit lähteä? Siellä sitten mamuna elelisit?

Parempi pitää Suomi kohtuullisena asuinpaikkana, eikä jättää isänmaata hunnien armoille. Toki asuinalueen valinnassa kannattaa olla tarkkana.
 
Mihin ajattelit lähteä? Siellä sitten mamuna elelisit?

Parempi pitää Suomi kohtuullisena asuinpaikkana, eikä jättää isänmaata hunnien armoille. Toki asuinalueen valinnassa kannattaa olla tarkkana.

Jos enemmistö haluaa poistaa patsaat ja muuttaa historiankirjoitusta niin mitä sille voit tehdä?
Kaikissa länsimaissa maahanmuutto on ajamassa kantaväestön vähemmistöksi ja tulijoista ylivoimainen enemmistö äänestää marxilaisia puolueita.
 
Jos enemmistö haluaa poistaa patsaat ja muuttaa historiankirjoitusta niin mitä sille voit tehdä?
Kaikissa länsimaissa maahanmuutto on ajamassa kantaväestön vähemmistöksi ja tulijoista ylivoimainen enemmistö äänestää marxilaisia puolueita.

Niin, mihin sitten itse ajattelit lähteä mamuksi? Ottavatko vastaan?
 
Back
Top