Rauhantekijä
Greatest Leader
Useita. Vaikeaa vaan päättää kun vähän jokapuolella joku asia.pielessä.Mitä paikkoja olet miettinyt?
Jatkan......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Useita. Vaikeaa vaan päättää kun vähän jokapuolella joku asia.pielessä.Mitä paikkoja olet miettinyt?
Useita. Vaikeaa vaan päättää kun vähän jokapuolella joku asia.pielessä.
Jatkan......
Kaveri puhui, että missä hän oli 70-luvulla, niin kaikki puolalaiset vihasivat venäläisiä, tavallinen kansa. Kun tuli suomalainen samaan kapakkaan, niin yhteinen sotahistoria yhdisti kuulemma nopeasti.
Valitse semmoinen missä ei ole sitten patsaitaKalliovuorten ja Suurten tasankojen osavaltiot ovan mielenkiintoisia.
Valitse semmoinen missä ei ole sitten patsaita
Aika monikin ottaa vastaan jos tuo rahaa mukanaan eikä vaadi ilmaista ylläpitoa.
Kalliovuorten ja Suurten tasankojen osavaltiot ovan mielenkiintoisia.
Miljonäärinä eläminen on monessa suhteessa helpompaa.
Ovat kuitenkin osa liittovaltiota eli ei kannata liikaa tuudittautua niiden hyvyyteen.
Vain miljonäärit ja luukuilta eläjät muuttavat?
Itsehän sanoit, että rahamassin kanssa muuttava on tervetullut moneenkin paikkaan ja vielä kustantaa oman elämänsä.
Ei kai tuollaiseen mitkään kymppitonnit riitä?
Vaatii aika huljakasti paalua lähteä tyhjästä rakentamaan itselleen ja pesueelleen loppuelämän elämää jonnekin Kalliovuorten katveeseen.
Tietysti jossakin pattayalla voi suomipoika muutaman kuukauden esiintyä rikkaana, mutta ei se ilmaista sielläkään eläminen ole. Ja haluaako joku kehitysmaihin muuttaa?
Onnistuu jos olet ensimmäisten joukossa, hitaammalle osalle tuo ei onnistu...Eiköhän aika moni pystyy realisoimaan satojatuhansia.
Onnistuu jos olet ensimmäisten joukossa, hitaammalle osalle tuo ei onnistu...
On käynyt mielessä, että sodan, sisällissodan tai jonkun kriisin kohdatessa täältä häipyy rahamiehet, punavirheet ja muunsukupuoliset. Takaisin sitten tullaan kun se kuuluisa joku muu on hoitanut tilanteen kuntoonVain miljonäärit ja luukuilta eläjät muuttavat?
Ei oikeutta maassa saa jossei sitä itse hanki, taitaa olla nuijasodan ajoiltaTässä on haiskahtamassa ihan pienmuotoisen sisällissodan elkeet lähivuosina, jos meno jatkuu tällaisena. En toki meinaa Suomea, vaan suurempia maita, kuten Jenkkejä. Siellä on tullut jo tutuksi se, että monen tie on päättynyt rynkyn pamaukseen. Vaikka ideologiaani puolustan, ja en halua katsoa yhtäkään kommaria hyppimässä silmillä, niin silti haluan itse ainakin tehdä kaikkeni, että aseellista konfliktia oman maan sisällä vältettäisiin. Kun politiikassa ei auta puheet, niin tartutaan voimakeinoihin, sen on historia näyttänyt. Tämä ei kuitenkaan ollu mikään yritys radikalisoida ketään, joten älkää potkiko minua perseelle !
Tässä on haiskahtamassa ihan pienmuotoisen sisällissodan elkeet lähivuosina, jos meno jatkuu tällaisena. En toki meinaa Suomea, vaan suurempia maita, kuten Jenkkejä. Siellä on tullut jo tutuksi se, että monen tie on päättynyt rynkyn pamaukseen. Vaikka ideologiaani puolustan, ja en halua katsoa yhtäkään kommaria hyppimässä silmillä, niin silti haluan itse ainakin tehdä kaikkeni, että aseellista konfliktia oman maan sisällä vältettäisiin. Kun politiikassa ei auta puheet, niin tartutaan voimakeinoihin, sen on historia näyttänyt. Tämä ei kuitenkaan ollu mikään yritys radikalisoida ketään, joten älkää potkiko minua perseelle !
Eiköhän aika moni pystyy realisoimaan satojatuhansia.