Äärivasemmiston sota sivistystä vastaan

Yhdysvaltain itsenäisyyspäivä sattaa karata käsistä jos poliisit todella menevät lakkoon suurissa (demokraattien johtamissa) kaupungeissa.
 
Kaveri puhui, että missä hän oli 70-luvulla, niin kaikki puolalaiset vihasivat venäläisiä, tavallinen kansa. Kun tuli suomalainen samaan kapakkaan, niin yhteinen sotahistoria yhdisti kuulemma nopeasti.

Ite olin kerran kaljalla ja paikalle saapui iso tanskalainen häiskä, jolla oli napakka nousuhumalaisen uho päällä. Tilanne ratkesi lausumaani kansainväliseen koodilauseeseen "Nobody likes the Swedish!", jonka jälkeen olimme välittömästi parhaita kavereita ja juutti tarjosi Carlsbergin.
 
Vain miljonäärit ja luukuilta eläjät muuttavat?

Itsehän sanoit, että rahamassin kanssa muuttava on tervetullut moneenkin paikkaan ja vielä kustantaa oman elämänsä.

Ei kai tuollaiseen mitkään kymppitonnit riitä?

Vaatii aika huljakasti paalua lähteä tyhjästä rakentamaan itselleen ja pesueelleen loppuelämän elämää jonnekin Kalliovuorten katveeseen.

Tietysti jossakin pattayalla voi suomipoika muutaman kuukauden esiintyä rikkaana, mutta ei se ilmaista sielläkään eläminen ole. Ja haluaako joku kehitysmaihin muuttaa?
 
Itsehän sanoit, että rahamassin kanssa muuttava on tervetullut moneenkin paikkaan ja vielä kustantaa oman elämänsä.

Ei kai tuollaiseen mitkään kymppitonnit riitä?

Vaatii aika huljakasti paalua lähteä tyhjästä rakentamaan itselleen ja pesueelleen loppuelämän elämää jonnekin Kalliovuorten katveeseen.

Tietysti jossakin pattayalla voi suomipoika muutaman kuukauden esiintyä rikkaana, mutta ei se ilmaista sielläkään eläminen ole. Ja haluaako joku kehitysmaihin muuttaa?

Eiköhän aika moni pystyy realisoimaan satojatuhansia.
 
Tässä on haiskahtamassa ihan pienmuotoisen sisällissodan elkeet lähivuosina, jos meno jatkuu tällaisena. En toki meinaa Suomea, vaan suurempia maita, kuten Jenkkejä. Siellä on tullut jo tutuksi se, että monen tie on päättynyt rynkyn pamaukseen. Vaikka ideologiaani puolustan, ja en halua katsoa yhtäkään kommaria hyppimässä silmillä, niin silti haluan itse ainakin tehdä kaikkeni, että aseellista konfliktia oman maan sisällä vältettäisiin. Kun politiikassa ei auta puheet, niin tartutaan voimakeinoihin, sen on historia näyttänyt. Tämä ei kuitenkaan ollu mikään yritys radikalisoida ketään, joten älkää potkiko minua perseelle :D!
 
Tässä on haiskahtamassa ihan pienmuotoisen sisällissodan elkeet lähivuosina, jos meno jatkuu tällaisena. En toki meinaa Suomea, vaan suurempia maita, kuten Jenkkejä. Siellä on tullut jo tutuksi se, että monen tie on päättynyt rynkyn pamaukseen. Vaikka ideologiaani puolustan, ja en halua katsoa yhtäkään kommaria hyppimässä silmillä, niin silti haluan itse ainakin tehdä kaikkeni, että aseellista konfliktia oman maan sisällä vältettäisiin. Kun politiikassa ei auta puheet, niin tartutaan voimakeinoihin, sen on historia näyttänyt. Tämä ei kuitenkaan ollu mikään yritys radikalisoida ketään, joten älkää potkiko minua perseelle :D!
Ei oikeutta maassa saa jossei sitä itse hanki, taitaa olla nuijasodan ajoilta
 
Tässä on haiskahtamassa ihan pienmuotoisen sisällissodan elkeet lähivuosina, jos meno jatkuu tällaisena. En toki meinaa Suomea, vaan suurempia maita, kuten Jenkkejä. Siellä on tullut jo tutuksi se, että monen tie on päättynyt rynkyn pamaukseen. Vaikka ideologiaani puolustan, ja en halua katsoa yhtäkään kommaria hyppimässä silmillä, niin silti haluan itse ainakin tehdä kaikkeni, että aseellista konfliktia oman maan sisällä vältettäisiin. Kun politiikassa ei auta puheet, niin tartutaan voimakeinoihin, sen on historia näyttänyt. Tämä ei kuitenkaan ollu mikään yritys radikalisoida ketään, joten älkää potkiko minua perseelle :D!

Heillä ei ole maaseutua missään länsimaassa, siksi he eivät voi voittaa.
Maolla on oikeasti pätevät ohjeet sisällissodan voittamiseen omin voimin, nykyisellä vasemmistolla ei ole kykyä kuin polttaa kaupungit ja valita antautumisen tai kuoleman välillä.
He voivat toimia isona häiriötekijänä ja liittolaisena Venäjälle ja Kiinalle ja toki jopa nousta valtaan jos ne voittavat.
 
Eiköhän aika moni pystyy realisoimaan satojatuhansia.

Niin tekee, ja siihen pystyn minäkin. Silti epäilyttää, miten sillä pärjäisi, ja olisiko se lähellekään riittävä määrä, jos varallisuuden perusteella yrittäisi saada oleskelulupaa tai peräti kansalaisuutta. Ei Maltakaan venäläisille millään sadoilla tonneilla yhtään mitään ole tarjonnut.
 
Back
Top