Äärivasemmiston sota sivistystä vastaan

Oli kyllä vähän sellaista paasikiveläistä paatosta, että toivottavasti rautatieasemillekin ollaan tuomassa jokamiesdefbrillaatoreita. Miehelle tulisi nimittäin tarvetta sellaiselle, kun saapuva juna ei kuljekaan höyryllä.
 
Oli kyllä vähän sellaista paasikiveläistä paatosta, että toivottavasti rautatieasemillekin ollaan tuomassa jokamiesdefbrillaatoreita. Miehelle tulisi nimittäin tarvetta sellaiselle, kun saapuva juna ei kuljekaan höyryllä.

Voisit argumentoida missä hän oli väärässä? Muutos vain muutoksen vuoksi on järjetöntä, muutos huonompaan on hulluutta,
 
Voisit argumentoida missä hän oli väärässä? Muutos vain muutoksen vuoksi on järjetöntä, muutos huonompaan on hulluutta,

En mä viitsi, kun tollasen räsäsmäisen paatoksen kanssa mun olo on kuin Hitlerillä kartan ääressä, että mistä mä alotan. Lähinnä tuo tyyli pisti ihan ensimmäisenä silmään, joten kritisoin ensisijassa sitä.
 
Medialla ja muilla alkoi jo nikottelu.... :D
 
Medialla ja muilla alkoi jo nikottelu.... :D

Huomenna erotetaan.
 
Medialla ja muilla alkoi jo nikottelu.... :D
No ihmekös tuo, kun kyseinen kenttäpiispa puhuu täysin lakien ja PV:n omien arvojen vastaisesti. Älysi sentään jo poistaa kyseisen blogikirjoituksen, tullut varmaan noottia ihan firman sisältä.

Kyllä virkamiehen (varsinkin kenraalitason sellaisen) pitäisi tietää milloin se suu kannattaa avata ja milloin ei.
 
No ihmekös tuo, kun kyseinen kenttäpiispa puhuu täysin lakien ja PV:n omien arvojen vastaisesti. Älysi sentään jo poistaa kyseisen blogikirjoituksen, tullut varmaan noottia ihan firman sisältä.

Kyllä virkamiehen (varsinkin kenraalitason sellaisen) pitäisi tietää milloin se suu kannattaa avata ja milloin ei.
Sanotko mitä lakeja kyseinen Herra rikkoi kirjoituksellaan?
EDIT Jatko menee seuraavasti.
-Tänään mielensäpahoittajat väsäävät rikosilmoituksia.
-Poliisi sanoo parin päivän päästä, ei syytä tutkia.
-Ja heti kyseisen Poliisin ilmoituksen jälkeen, Valtakunnan syyttäjä KÄSKEE poliisin tutkia.
-Sit odotellaan pari vuotta, että asia on käynyt oikeusasteet läpi.
 
Sanotko mitä lakeja kyseinen Herra rikkoi kirjoituksellaan?
Voi olla että ei suoranaisesti rikkonut lakia, mutta tämän puheet ovat ristiriidassa sellaisten tasa-arvopykälien kanssa mitkä taas ovat PV:n arvoihin erikseenkin laitettu. Eli joo, otetaan hieman takaisin tuota "lain rikkomista".
 
No ihmekös tuo, kun kyseinen kenttäpiispa puhuu täysin lakien ja PV:n omien arvojen vastaisesti. Älysi sentään jo poistaa kyseisen blogikirjoituksen, tullut varmaan noottia ihan firman sisältä.

Kyllä virkamiehen (varsinkin kenraalitason sellaisen) pitäisi tietää milloin se suu kannattaa avata ja milloin ei.

Marxilaiset arvot loukkaavat toisia, miksi marxilaisia ei saa loukata?
 
Ensiks patsaankaatamiset ja siirrot, sitten kohta jäätelöstä poistetaan Eskimon nimi, ja nyt tapiks vihervasemmiston käynnistämä ajojahti kenttäpiispaa kohtaan. Alkaa riittämään.
Vittu mä haen kirjastosta Lehväslaihon kirjan ja luen sitä kostoksi koko illan.
 
Koska valtion virkamiehenä sinua koskee tietyt lait ja asetukset, puhumattakaan työnantajan omista arvoista. Kaikkea ei saa sanoa julki, eikö tämä ole itsestäänselvä asia?

Siis marxilaisilla on oikeus uskomuksiinsa ja argumentteihinsa mutta muilla ei?
Kuinka tätä "marxilaista tiedettä" jossa kiistetään esimerkiksi sukupuolten olemassaolo tai ydinperheen arvo ihmisen psyykelle sitten haastetaan?
 
Voi olla että ei suoranaisesti rikkonut lakia, mutta tämän puheet ovat ristiriidassa sellaisten tasa-arvopykälien kanssa mitkä taas ovat PV:n arvoihin erikseenkin laitettu. Eli joo, otetaan hieman takaisin tuota "lain rikkomista".

Lain rikkominen aj syyllistyminen rikokseen eivät tarkkaan ottaen ole sama asia. Mun nähäkseni mitään tuomiota jutuista tuskin voi langettaa, sillä kyseeseentuleva laki on laki naisten ja miesten tasa-arvosta ja esmes sen 4§. Sen rikkomisesta ei kuitenkaan ole tunnusmerkistöä eikä rangaistussäännöksiä ainakaan mun silmäilyn mukaan, esmes syrjinnästä työelämässä kyllä voidaan ko. lain nojalla tuomita, mutta varsinaiset rangaistussäännökset ja rikosnimike tunnusmerkistöineen ovat rikoslaissa.

Sekin on huomioitava, että kenttäpiispa tässä siteeraa Veikko Huovista niissä kohdissaan, eivätkä ne ole varsinaisesti hänen omia sanojaan.
 
Siis marxilaisilla on oikeus uskomuksiinsa ja argumentteihinsa mutta muilla ei?
Kuinka tätä "marxilaista tiedettä" jossa kiistetään esimerkiksi sukupuolten olemassaolo tai ydinperheen arvo ihmisen psyykelle sitten haastetaan?
Vaikka vaikuttamalla eduskunnassa, ja muuttamalla lakeja. Kumpikaan ei taida olla mahdollista virassa oleville ammattisotilaille, muuten kuin äänestämällä Päivi Räsästä ja kumppaneita.
 
Mun on kyllä vähän vaikee tajuta, että millä tapaa nykyään trendikäs tapa käsittää sukupuoli ei-binäärisenä olis Karl Marxin kynästä. Kommunistinen manifesti on kirjoitettu 1848 ja Pääoma 1867-83. Melko paska agitaattori kyllä, jos ajatusten esittämisestä niiden valtavirtaistumiseen menee 140 vuotta. Feministisenä sitä ajatusta varmaan vois ihan rehellisestikin pitää.
 
Eli myönnät että nykyiset lait perustuvat marxilaiseen maailmankuvaan ja tieteeseen ja ne estävät jo sananvapautta?
Kai se sitten niin on. Me ollaan kyseiset lait kuitenkin itse säädetty, ja jos niistä on eri mieltä niin sitten pitää vaikuttaa äänestämällä/asettautumalla ehdolle. Virkamies on sitoutunut noudattamaan lakia.
 
Back
Top