Minä en osaa sanoa mihin perustuvat mutta muutettavaa olisi kyllä.Eli myönnät että nykyiset lait perustuvat marxilaiseen maailmankuvaan ja tieteeseen ja ne estävät jo sananvapautta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä en osaa sanoa mihin perustuvat mutta muutettavaa olisi kyllä.Eli myönnät että nykyiset lait perustuvat marxilaiseen maailmankuvaan ja tieteeseen ja ne estävät jo sananvapautta?
Mun on kyllä vähän vaikee tajuta, että millä tapaa nykyään trendikäs tapa käsittää sukupuoli ei-binäärisenä olis Karl Marxin kynästä. Kommunistinen manifesti on kirjoitettu 1848 ja Pääoma 1867-83. Melko paska agitaattori kyllä, jos ajatusten esittämisestä niiden valtavirtaistumiseen menee 140 vuotta. Feministisenä sitä ajatusta varmaan vois ihan rehellisestikin pitää.
OTL kovasti väittää että lakeja ja arvoja yms on rikottu, mutta ei osaa näyttää toteen kuin omalla mielipiteellään, että on syyllinen, mutta syyte pitäisi vielä keksiä.
No kyllä esimerkiksi puheet siitä että naisen paikka on keittiössä, ovat nähdäkseni vastoin PV:n tasa-arvokäsityksiä.OTL kovasti väittää että lakeja ja arvoja yms on rikottu, mutta ei osaa näyttää toteen kuin omalla mielipiteellään, että on syyllinen, mutta syyte pitäisi vielä keksiä.
No kyllä esimerkiksi puheet siitä että naisen paikka on keittiössä, ovat nähdäkseni vastoin PV:n tasa-arvokäsityksiä.
Kirjoitus ei ollut mitenkään rasistinen, jokunen valkonaamainen nainen saattaa vetää herneen sieraimeen, mitäs sitte. Mielipidekirjoitus, ihan hyvin vielä ravisteli, esittikö kirjoituksen pvn edustajana vai yksityisesti?OTL kovasti väittää että lakeja ja arvoja yms on rikottu, mutta ei osaa näyttää toteen kuin omalla mielipiteellään, että on syyllinen, mutta syyte pitäisi vielä keksiä.
Mun on kyllä vähän vaikee tajuta, että millä tapaa nykyään trendikäs tapa käsittää sukupuoli ei-binäärisenä olis Karl Marxin kynästä. Kommunistinen manifesti on kirjoitettu 1848 ja Pääoma 1867-83. Melko paska agitaattori kyllä, jos ajatusten esittämisestä niiden valtavirtaistumiseen menee 140 vuotta. Feministisenä sitä ajatusta varmaan vois ihan rehellisestikin pitää.
Tuo on kulttuurimarxismia, joka syntyi joskus aikoinaan kun huomasivat ettei Neuvostoliitto ollutkaan työläisen paratiisi. Tuossa versiossa suurin paha on valkoinen ns. cis-hetero mies ja kaikki muut on enemmän tai vähemmän kyseiseen kansanryhmään kuuluvien sortama. Ja mitä enemmän on asioita, joitten ansiosta henkilö kuuluu aina vain pienempiin vähemmistöihin, sitä sorretumpi henkilö on.
Identiteettipolitiikka, intersektionalismi ja muut kuuluu tuohon. Ja pyörii tuolla mukana myös nuo Marxin alkuperäiset ajatuksetkin.
Noh, PV kuitenkin ilmeisesti tulkitsi asian niin että kirjoitus ei ole PV:n arvojen mukainen joten sillä sipuli.
Pitäisi PV:n vähän miettiä mihin asettaa ns arvonsa ettei koko laitos katoa viherpesu myötä.Noh, PV kuitenkin ilmeisesti tulkitsi asian niin että kirjoitus ei ole PV:n arvojen mukainen joten sillä sipuli.
Pitäisi PV:n vähän miettiä mihin asettaa ns arvonsa ettei koko laitos katoa viherpesu myötä.
No en oikein usko että voivat asettaa arvojaan Suomen lakien vastaisesti.Pitäisi PV:n vähän miettiä mihin asettaa ns arvonsa ettei koko laitos katoa viherpesu myötä.
No en oikein usko että voivat asettaa arvojaan Suomen lakien vastaisesti.
Olen samaa mieltä. Ei nähdäkseni liity siihen millä tavalla tuo teksti on muotoiltu siten että se ei ole linjassa PV:n arvojen kanssa. PV:n arvot tai Suomen laki eivät myöskään ole sitä vastaan että syntyvyys saataisiin nousuun.Syntyvyys pitäisi saada kasvuun jotta suomalaiset etnisyytenä säilyvät, tämä on fakta.
Olen samaa mieltä. Ei nähdäkseni liity siihen millä tavalla tuo teksti on muotoiltu siten että se ei ole linjassa PV:n arvojen kanssa. PV:n arvot tai Suomen laki eivät myöskään ole sitä vastaan että syntyvyys saataisiin nousuun.
Mitkä kohdat siinä olivat niitä arvoja vastaan?
No kyllä esimerkiksi puheet siitä että naisen paikka on keittiössä, ovat nähdäkseni vastoin PV:n tasa-arvokäsityksiä.