Äärivasemmiston sota sivistystä vastaan

Tämä on monelle hyvin epäselvää. Kyllä minä(kin) toivoisin että kaikkea saisia sanoa mutta kun ei tänäpänä saa niin sen kanssa pitää elää.

Eli mielipiteen saa sanoa, jos saa luvan poliisien kivittäjiltä, patsaiden kaatajilta ja kommunisteilta?

Antirasistit ja antifasistit hah ja *tut, mää oon sitten antirosvo. Antirosvoihin ei sitten yksikään blm-huligaani voi liittyä
 
Heillä on kyllä aika kaula kilpailijoihin, islamistitkaan eivät ole päässeet samoihin lukuihin, natsit ovat eskarin kerhossa verrattuna heihin.

Marxilaisilla on ollut 100 vuotta aikaa harjoittaa kultuurimarxismiaan.

Natsien kausi jäi onneksi paljon lyhyemmäksi.

Islamisteista en tiedä kun ei pätkän vertaa kiinnosta heikäläisten touhut.
 
Jännä miten ennen piti olla rajojarikkovaa, mikään ei ollut pyhää ja herneen nenäänvetävä oli naurettava pelle, mutta noiden päästyä valtaan uusi pappissääty pitää siveellisyyttä yllä.
 
Itse olen melko liberaali vähäpätöisissä aisoissa, kuten aikuisten väliset rakkausasiat mielestäni ovat. Vaimoni taas ei aivan yllä tasolleni vapaamielisyydessä, eivätkä aikuiset lapseni myöskään.

Koen siis kuuluvani eräänlaiseen vähemmistöön omassa perhepiirissäni. Tämä olkoon tarkoitettu rohkaisuksi arvokonservatiivisemmille maanpuolustuksen ystäville.
 
Kyllä virkamiehen (varsinkin kenraalitason sellaisen) pitäisi tietää milloin se suu kannattaa avata ja milloin ei.

En minäkää tykkää. Poliisia paskoi jo Taponen. Samanlaisia ei puolustusvoimiin kaivata. Jonkun mielestä kypäräpappi oli ja on oikeassa, jonkun mielestä sometaponen, minun mielestäni ei kumpikaan kun molemmat sotkeutuvat politiikkaan.

Poliisi on siivottava politiikasta ja puolustusvoimiin ei kulttuurimarxismia kaivata. Ei edes siitä keskustelua.

(eikä tarvita kirkkoonkaan, ei sitä pidä multikulttirodullistuspaskalla pilata)
 
Viimeksi muokattu:
Mahorkkaa ja Kiinaa.

Edellä mainitut valtiot ovat niitä jotka ovat onnistuneet "monikulttuurissa". Kummassakaan valtiossa ei ole neekeröintiä tai allahointia vaikka vähemmistöä piisaa. Keinokin on selvä. Äärimmäisen brutaali valtioväkivalta vastauksena kaikkeen riehumiseen. Siinä on monikulttuurisen yhteiskunnan onnistumisen resepti. Länsimaissakin äänestäjät anovat poliisivaltiota kun tämän punakoneen annetaan riehua riittävän pitkä aika.
 
No ei mikään tolkun ihmisten enemmistö tuollaisia päiviräsäs-tason juttujakaan fanita.

Ei fanita mutta joku tolkku nyt sentään, yleinen syyttelijä etsii vaikka 20 vuotta vanhoja kirjoituksia tuekseen. Mutta on sillä kolikolla toinen puoli että 20 vuoden kuluttua voivat kammata tämänhetkiset marxistit esille?

Jos sille tielle mennään niin kaikkein ensimmäinä pitäisi julkaista Tiitisen lista ja 70-luvun maanpettureiden toiminta. Puolueeseen katsomatta. Se vaan on erikoista että Räsänen sai syytteet mutta mm. Tarja Halonen, sitä ei ole kuulusteltu eikä tulla kuulustelemaan.
 
Tuo oli aika hyvä: "Laitetaan karvakannel soimaan". Se ei tainnut olla Raamatusta, eikä YlPalVosta. Juu ei, se oli Huovista...ei sitä piispaa, kun kirjailijaa.
 
Mun on kyllä vähän vaikee tajuta, että millä tapaa nykyään trendikäs tapa käsittää sukupuoli ei-binäärisenä olis Karl Marxin kynästä. Kommunistinen manifesti on kirjoitettu 1848 ja Pääoma 1867-83. Melko paska agitaattori kyllä, jos ajatusten esittämisestä niiden valtavirtaistumiseen menee 140 vuotta. Feministisenä sitä ajatusta varmaan vois ihan rehellisestikin pitää.
Jos marxilaisuuden pitää juontua Marxin teksteistä suoraan, niin voidaan varmaankin kysyä mm. Sanna Marinilta ja Li Anderssonilta, minkä sortin Marxin määritelmien mukaisia sosialisteja he ovat, kun marxilaisiksi itseään kutsuivat. Marx kun määritteli sosialismin kolmeen pääluokkaan: porvarisosialismiin, kommunismiin ja reaktionääreihin. ;)
 
Jos marxilaisuuden pitää juontua Marxin teksteistä suoraan, niin voidaan varmaankin kysyä mm. Sanna Marinilta ja Li Anderssonilta, minkä sortin Marxin määritelmien mukaisia sosialisteja he ovat, kun marxilaisiksi itseään kutsuivat. Marx kun määritteli sosialismin kolmeen pääluokkaan: porvarisosialismiin, kommunismiin ja reaktionääreihin. ;)

Sitä kannattaa varmaan kysyä heiltä itseltään, eikä minulta. Ainoo mun tuntema marxismi on niiden veljesten hassut filmit.
 
Back
Top