Äärivasemmiston sota sivistystä vastaan

Tällaisille ei ole riittävää tukea joitakin yksityisajattelijoita lukuunottamatta. Ei myöskään taloudellista, kuten aiemmin itäblokista. Vanhoja perinteitä on jäljellä Kreikassa ja Italiassa, jonkin verran Franconvastaisen maanalaisen taistelun jäljiltä Espanjassa. Näissäkin on sukupolvenväli jo niin suuri, että epäilen uuden nousun tapahtumista. Radikaalia toimintaa voi pikemminkin syntyä oikealla laidalla, väkivaltaisen islamismin ja maahantunkeutujien rikosten edelleen noustessa.

Totta. Nyt tuntuu että Kgb on askeleen edellä tässäkin. He ovat valjastaneet tuhansien fanaattisten nuorten naisten tai muunsukupuolisten armeijan ajamaan tavoitteitaan ilman että neidot itse sitä tajuavat. Tuijottava katse ja uskonnollinen fanaattisuus asiaansa kohtaan riittä. On aivan turha lähteä opettamaan mitään niin monimutkaista kuin kommunismi näille. Jotain yksinkertaisempaa ja tunteisiin käyvää.
 
Tänne sopii varmaan paremmin. Muhammad Ali jr. antoi täyslaidallisen kohti vasemmistoa:



On the fourth anniversary of his death, Muhammad Ali’s only biological son says that his father would be against Black Lives Matter, calling the movement “racist” and the protesters “devils.”

The legendary boxer and activist stood up against racism throughout his life, but Muhammad Ali Jr. says his dad would have been sickened by how the protests have turned to violence and looting after the death of George Floyd.

“Don’t bust up s–t, don’t trash the place,” he told The Post. “You can peacefully protest.

‘‘My father would have said, ‘They ain’t nothing but devils.’ My father said, ‘All lives matter.’ I don’t think he’d agree.”

Of the BLM movement, Ali Jr., a Muslim like his father, said: “I think it’s racist.”

“It’s not just black lives matter, white lives matter, Chinese lives matter, all lives matter, everybody’s life matters. God loves everyone — he never singled anyone out. Killing is wrong no matter who it is,” Ali said during an hour-long interview with The Post.

“Police don’t wake up and think, ‘I’m going to kill a n—-r today or kill a white man,'” he said. “They’re just trying to make it back home to their family in one piece.

Speaking of Floyd’s killing at the hands of a white Minneapolis police officer, Ali said, “The officer was wrong with killing that person, but people don’t realize there was more footage than what they showed. The guy resisted arrest, the officer was doing his job, but he used the wrong tactic.”

He agrees with President Trump that Antifa fomented violence during the Floyd protests and should be labeled a terrorist organization.

“They’re no different from Muslim terrorists. They should all get what they deserve. They’re f–king up businesses, beating up innocent people in the neighborhood, smashing up police stations and shops. They’re terrorists — they’re terrorizing the community. I agree with the peaceful protests, but the Antifa, they need to kill everyone in that thing.


“Black Lives Matter is not a peaceful protest. Antifa never wanted it peaceful. I would take them all out.”

“I think Trump’s a good president. My father would have supported him. Trump’s not a racist, he’s for all the people. Democrats are the ones who are racist and not for everybody.

“These [Democrat politicians] saying Black Lives Matter, who the hell are you to say that? You’re not even black.

“Democrats don’t give a s–t about anybody.
 
No veikataan. Jos kymmenen tuollaista ilmaantuu kahden kuukauden kuluessa, sanon suureen ääneen tällä foorumilla, että olinpahan väärässä. Jos ei ilmaannu, sinä teet samoin. Käykö?

Puhuin lähitulevaisuudesta, sovitaan vaikka 3 vuotta, voin sitten sanoa iloisesti olleeni väärässä.
 
Tuskin mitään kummempaa tapahtuu tässäkään. Asiat ja sallitut mielipiteet vain siirtyvät taas askeleen tiettyyn suuntaan. Samoin kuin edellisessä vastaavassa ja sitä. Klassinen sammakko kattilassa.
 
Saas nähdä minkälainen paskamylly tästä syntyy... Kohta istuu koko PV väki kuuntelemassa luentoja rasismistia ja että on 99 sukupuolta yms..
Poliisikoulussa käy kuulemma mannet kertomassa kulttuuristaan. Tämä tieto muutaman vuoden takaa. Ties mitä tänä päivänä. Onneksi kenttäjakso avaa silmät.
 
Jaa-a. On taas jutut ollu sellasella laukalla, että näitä jos lääkärin kuullen päästäisi, saisi helposti lähetteen antenniosastolle.

Meikästä se vasemmistoliturgian ja identiteettipolitiikan kritiikki olisi vähän uskottavampaa jollain muulla tapaa, kuin loputtomana ulinana ja filiohattuiluna ja miten kaverin kaveri essin baarissa kertoi ja ilmeisesti tää kulttuurimarxismi on vähän samanlainen kaatopykälä kuin itäbnaapurissa suosittu faschismi, mutta mikäs siinä, jos tää on se teidän valitsema strategia millä yleisö vakuutetaan. Ei se oikeestaan mun päänsärky ole, ohan tällä kannulla oma ketju ufotarinoillekin.

Olis vaan toki kiva, että seuraavissa vaaleissa mulle olisi tarjolla joku täyspäinen ja keskimäärin selvinpäin liikkuva ehdokas, jolla olis myös vastaava fanclubi. Taino leikö tolla väliäkään, ainahan mä annan protestiäänen jollekin ääliöradikaalille marginaalipuolueelle lähinnä huumoriarvon takia. Niiden jutut sentään jaksaa naurattaa.
 
Noh, PV kuitenkin ilmeisesti tulkitsi asian niin että kirjoitus ei ole PV:n arvojen mukainen joten sillä sipuli.

Ei ole mikään sipuli, että Pv ei uskalla tukea kenttäpiiskansa erittäin asiallista kirjoitusta. Kirjoitus edustaa puolustusvoimien arvoja, mutta nykyisinä jälkisuomettuneina ja jälkihaloskalaisina aikoina vasemmistohallituksen ollessa vallassa eivät uskalla olla mitä ovat. Tähän on saatava muutos.
 
Kirjoitus edustaa puolustusvoimien arvoja

?

Jos piispa kerran paljasti pv:n arvot, niin miksi pv siivoutti kirjoituksen veks? Eikö pv uskalla täräyttää framille omaa arvopohjaansa.....ja sen pitäisi kuitenkin uskaltaa ryhtyä ruudinpolttotalkoisiin tarvittaessa.

Eiköhän pv:nkin hlökunta edustane melkoista läpileikkausta ns. kansasta? On arvoja joka lähtöön, sopiihan sinne sekin transu ylikessu......siinä kuin körttiläinen sotapoppamieskin.

Me 50 plus ikäiset olemme se väistyvä tekijä jo, kyllä se on meitä nuorempi ikäpolvi, joka asettelee arvopalikat mieleisekseen, halusimme tai emme. Niinhän mekin koimme tehdä 30 vuotta sitten. Sotapoppamies sinä ja minä olemme aikamme lapsia, hyvässä ja pahassa. Mutta jo väistämisvelvollisia urosleijonia joka tapauksessa. :cool:
 
?

Jos piispa kerran paljasti pv:n arvot, niin miksi pv siivoutti kirjoituksen veks? Eikö pv uskalla täräyttää framille omaa arvopohjaansa.....ja sen pitäisi kuitenkin uskaltaa ryhtyä ruudinpolttotalkoisiin tarvittaessa.

Eiköhän pv:nkin hlökunta edustane melkoista läpileikkausta ns. kansasta? On arvoja joka lähtöön, sopiihan sinne sekin transu ylikessu......siinä kuin körttiläinen sotapoppamieskin.

Me 50 plus ikäiset olemme se väistyvä tekijä jo, kyllä se on meitä nuorempi ikäpolvi, joka asettelee arvopalikat mieleisekseen, halusimme tai emme. Niinhän mekin koimme tehdä 30 vuotta sitten. Sotapoppamies sinä ja minä olemme aikamme lapsia, hyvässä ja pahassa. Mutta jo väistämisvelvollisia urosleijonia joka tapauksessa. :cool:

Sotapoppamies ei oikein tunnu sopivan joukkoon enään, marxilaisten arvoissa on vähän sellainen dentenssi että ne sulkevat kaikki muut pois, sattumaa vai suunniteltua?
 
Lukaisin tuon piruntorjuntaupseerin kirjoituksen. Sanottakoon nyt kantani vaikka näin.

Jos joku radikaalifeministi tulee käskemään minua kumartamaan mustan miehen ja transun edessä patriarkaatin ikiaikaisten rikosten takia tai uskomaan kellon mukaan vaihtuvien sukupuolten todellisuuteen ja alkaa huitomaan sateenkaarivarjolla minua, hän saa tutustua urbaaniin suonsilmäkkeeseen.

Mutta samassa sävyssä. Jos joku uudestisyntynyt körttiläismuumio kaluunat kaulassa tulee selventämään minulle avioliiton ulkopuolisen seksin perisynnistä ja promiskuiteetin vaaroista ja alkaa manaamaan vasemmistolaista hapatusta minusta hän päätyy feministin vieruskumppaniksi ihmettelemään kaupungin suoliston toimintaa.

Ja minä kun kuvittelin olevani vanhanaikainen ja konservatiivi kun en hyväksy naisten asepalvelusta:). Täällähän puhutaan tavalla joka olisi ihastuttanut tiukemmankin munkkikunnan apotteja 1200-luvulla:).

Ei kai nyt kukaan oikeasti ihmettele että tuo teksti sai PV:n herroilla aamupuurot väärään kurkkuun? Jos tuo kaveri olisi normipiispa hän saisi potkut välittömästi ja www.eroakirkosta.fi sivusto kaatuisi kun ihmiset säntäisivät printaamaan kirkostaeroamiseen tarvittavia planketteja.
 
Lukaisin tuon piruntorjuntaupseerin kirjoituksen. Sanottakoon nyt kantani vaikka näin.

Jos joku radikaalifeministi tulee käskemään minua kumartamaan mustan miehen ja transun edessä patriarkaatin ikiaikaisten rikosten takia tai uskomaan kellon mukaan vaihtuvien sukupuolten todellisuuteen ja alkaa huitomaan sateenkaarivarjolla minua, hän saa tutustua urbaaniin suonsilmäkkeeseen.

Mutta samassa sävyssä. Jos joku uudestisyntynyt körttiläismuumio kaluunat kaulassa tulee selventämään minulle avioliiton ulkopuolisen seksin perisynnistä ja promiskuiteetin vaaroista ja alkaa manaamaan vasemmistolaista hapatusta minusta hän päätyy feministin vieruskumppaniksi ihmettelemään kaupungin suoliston toimintaa.

Ja minä kun kuvittelin olevani vanhanaikainen ja konservatiivi kun en hyväksy naisten asepalvelusta:). Täällähän puhutaan tavalla joka olisi ihastuttanut tiukemmankin munkkikunnan apotteja 1200-luvulla:).

Ei kai nyt kukaan oikeasti ihmettele että tuo teksti sai PV:n herroilla aamupuurot väärään kurkkuun? Jos tuo kaveri olisi normipiispa hän saisi potkut välittömästi ja www.eroakirkosta.fi sivusto kaatuisi kun ihmiset säntäisivät printaamaan kirkostaeroamiseen tarvittavia planketteja.

PV:n aamupuurot menivät kurkkuun koska he uskovat vaihtuviin sukupuoliin, ainakin virallisesti vaikka se ei tieteellisesti totta olekaan.

Pride kulkueeseen saa kyllä osallistua virkapuvussa ja huudella mitä vain iskulauseita.

En usko että piispa vastustaa naisten asepalvelusta, en minäkään ja olen konservatiivi, hän koki huolta suomalaisten syntyvyydestä ja heitti omat veikkauksensa mitä siinä voisi olla taustalla.
 
PV:n aamupuurot menivät kurkkuun koska he uskovat vaihtuviin sukupuoliin, ainakin virallisesti vaikka se ei tieteellisesti totta olekaan.

Pride kulkueeseen saa kyllä osallistua virkapuvussa ja huudella mitä vain iskulauseita.

En usko että piispa vastustaa naisten asepalvelusta, en minäkään ja olen konservatiivi, hän koki huolta suomalaisten syntyvyydestä ja heitti omat veikkauksensa mitä siinä voisi olla taustalla.
Niin, silloin asia oli tulkittavissa monelta kantilta eikä PV oikein halunnut ottaa kantaa oliko asia oikein vain väärin. Vaan kummasti taidettiin tuon tapauksen jälkeen YlPalvOon lisätä:
9.4 Sotilaspuvun käyttö julkisuudessa
548. Sotilaspuvun ja siihen kuuluvan pukineen käyttö on kielletty puoluepoliittisessa toiminnassa, vaalimainonnassa ja mielenosoituksissa eikä sen käyttöä vapaa-ajalla pidetä suotavana julkisissa mielipiteenilmaisun kaltaisissa tilaisuuksissa. Poliittisessa tilaisuudessa sotilaspukua voidaan kuitenkin käyttää esiinnyttäessä käskettynä tai virallisena puolustusvoimien edustajana.

Oletko muuten tuon jälkeen kuullut kyseisen pursimiehen (tai kenenkään muun) osallistuneen Pride-kulkueeseen? Tuon jälkeen yksi varusmies koitti onneaan uuden ohjesäännön kanssa ja meni PVL marssille, ja sai kyllä esapekkaa ja sakkoa asiasta.

Eli älä nyt viitsi, kyllä siellä PV:ssä on reagoitu ja reagoidaan (onneksi) että kaikki poliittinen paska saadaan kitkettyä sieltä pois. Luonnollisesti reagointikynnys on korkeampi kun puhutaan kenraalitason kaverista.
 
Lukaisin tuon piruntorjuntaupseerin kirjoituksen. Sanottakoon nyt kantani vaikka näin.

Jos joku radikaalifeministi tulee käskemään minua kumartamaan mustan miehen ja transun edessä patriarkaatin ikiaikaisten rikosten takia tai uskomaan kellon mukaan vaihtuvien sukupuolten todellisuuteen ja alkaa huitomaan sateenkaarivarjolla minua, hän saa tutustua urbaaniin suonsilmäkkeeseen.

Mutta samassa sävyssä. Jos joku uudestisyntynyt körttiläismuumio kaluunat kaulassa tulee selventämään minulle avioliiton ulkopuolisen seksin perisynnistä ja promiskuiteetin vaaroista ja alkaa manaamaan vasemmistolaista hapatusta minusta hän päätyy feministin vieruskumppaniksi ihmettelemään kaupungin suoliston toimintaa.

Ja minä kun kuvittelin olevani vanhanaikainen ja konservatiivi kun en hyväksy naisten asepalvelusta:). Täällähän puhutaan tavalla joka olisi ihastuttanut tiukemmankin munkkikunnan apotteja 1200-luvulla:).

Ei kai nyt kukaan oikeasti ihmettele että tuo teksti sai PV:n herroilla aamupuurot väärään kurkkuun? Jos tuo kaveri olisi normipiispa hän saisi potkut välittömästi ja www.eroakirkosta.fi sivusto kaatuisi kun ihmiset säntäisivät printaamaan kirkostaeroamiseen tarvittavia planketteja.
Minusta PV:n tehtävä on just sallia molemmat mielipiteet ja suojata sitä, että niitä voidaan esittää. Vaikka sisäinen järjestys ei meille kuulu varsinaisesti. Paitsi jos lukee mitä Sotilasvalassa on.
 
Äkkiä kuvittelisi , että kirjoituksesta triggeröityisi joku nuori munahaukka, joka on vakuuttunut oman karvakanteleensa ylvertaisuudesta, kun sitä käy yksi jos toinenkin koluamassa. Muu orkesteri muodin mukaan sitten säestää, oli sitten sisimmässään mitä mieltä tahansa. Myöhemmällä iällä tällainen hyvin hoonattu ei sitten kelpaa kenellekään, ja on aika siirtyä seuraavaan vaiheeseen, ruvetaan femakoksi jo valmiina olevaan suureen joukoon, ääni kovenee :cool:
 
Minusta PV:n tehtävä on just sallia molemmat mielipiteet ja suojata sitä, että niitä voidaan esittää. Vaikka sisäinen järjestys ei meille kuulu varsinaisesti. Paitsi jos lukee mitä Sotilasvalassa on.

PV:n tehtävä on sallia ja suojata niitä. Olen siitä samaa mieltä. Eri asia on sitten se, onko PV:n henkilöstön tehtävä, paikka tai edes oikeus julistaa kumpaakaan mielipidettä asepuvussa. Mielestäni ei ole.

Mutta tämä on hieman eri asia kuin mistä minä puhuin.
 
PV:n tehtävä on sallia ja suojata niitä. Olen siitä samaa mieltä. Eri asia on sitten se, onko PV:n henkilöstön tehtävä, paikka tai edes oikeus julistaa kumpaakaan mielipidettä asepuvussa. Mielestäni ei ole.

Mutta tämä on hieman eri asia kuin mistä minä puhuin.
Kyllä meillä on oikeus aukoa turpaamme kuten muillakin. Meitä on jo rajoitettu poliittisesti ja jos siihen ruvetaan lisäämään mielipiteiden yms rajoituksia... NÖY...
 
Kyllä meillä on oikeus aukoa turpaamme kuten muillakin. Meitä on jo rajoitettu poliittisesti ja jos siihen ruvetaan lisäämään mielipiteiden yms rajoituksia... NÖY..

Uskotko, että Suomi on pullollaan työpaikkoja, joiden haltijana on parasta pitää mölyt mahassaan`? Teikäläisiä sentään ei potkita pihalle, kun menette jotain mölisemään, yksityisellä sektorilla lennät pellolle kuin leppäkeihäs, kun menet -rikkomaan yrityksen julkisuuskuvaa-.
 
Uskotko, että Suomi on pullollaan työpaikkoja, joiden haltijana on parasta pitää mölyt mahassaan`? Teikäläisiä sentään ei potkita pihalle, kun menette jotain mölisemään, yksityisellä sektorilla lennät pellolle kuin leppäkeihäs, kun menet -rikkomaan yrityksen julkisuuskuvaa-.

Kyllähän yliopistomaailmassa verkostot toimii ja rahoituksille ei tule jatkoa. Se on nähty. Mikä ikävintä, se sakki on sellaista että aiheuttavat ongelmia mm. puolisolle tai jopa lapsille. Myös Suomessa.

Kovimpia insinööritieteitä eivät vielä ole samaan malliin vallanneet. Ne kun eivät osaa laskea eikä tilanne ole vielä sellainen että ohituskaistoja olisi kaikkialla. Katselkaas muita kuin tekniikkaa, niistä Helsinkiä ja Tamperetta; siellä on merkitystä onko oikean puolueen jäsenkirja, someaktivismia ja "suojavärit".
 
Back
Top