Kiintestö Mira oli kilpapyöräilijä, olisko Veikolle sukua.
Kyllä on samaa sukua. Veljenpojan tytär tai jotain vastaavaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kiintestö Mira oli kilpapyöräilijä, olisko Veikolle sukua.
Juttuja olen kuullut värväämisestä ja tännekin tainnut kirjoittaa.Osui silmään ketju. Näistä koukeroista, tai itse asiassa siitä värväämisestä, olen joskus saunan lauteilla kuullut juttuja. Temppelikadulta Helsingistähän insunööritoimisto Ratas operoi, läheltä erästä nykyäänkin vaikuttavaa suuryritystä. Aiheesta on vissisti vielä julkaisematonta tietoa olemassa mutta tuon tiedon haltijoilla ei ole intressiä näitä enää kaivella.
Olis tuossa voinut mainita Himlerin lausuman (hän oli Viking-divisioona -ajatuksen isä):Ihan hyvä yhteenveto.
Olipa mielenkiintoista ja myös mukavaa poristelua. Kiitos tästâ.Museoradio-Tornionkaupunki Suomalaisia SS-miehiä.Hyvää tarinointia miehien taistelusta Ukrainassa ja etelä Venäjällä.On lopussa vielä juttua asekätkennästäkin.
Museoradio-Tornionkaupunki Suomalaisia SS-miehiä.Hyvää tarinointia miehien taistelusta Ukrainassa ja etelä Venäjällä.On lopussa vielä juttua asekätkennästäkin.
Museoradio-Tornionkaupunki Suomalaisia SS-miehiä.Hyvää tarinointia miehien taistelusta Ukrainassa ja etelä Venäjällä.On lopussa vielä juttua asekätkennästäkin.