Morgenstern
Luutnantti
Tuon iskukykyisimmän yksikkömme, josta myös oli edellä puhe, komentajataso on sitä mieltä, että:
.
tstpanssarien kyydissä ei pysy kuin telakalusto,
ja yksinkertainen "raaka rauta " eli venäläinen ja käytettynä ostettu läntinen kalusto tarjoaa suurimman tehon, sillä lukumäärä nostaa taktiset mahdollisuudet uuteen kertaluokkaan, mikä tuo sen lopullisen, suurimman tehon.
.
Yhtälössä on usein unohdettu koko pumpun taistelunkestävyys tärkeänä mukana; tappioita tulee aina takuulla, mutta jos on lukumäärää, niin muutama menetys ei heti romahduta operaatiota.
.
Samoin silloin voidaan ratkaisumahdollisuuden äkkiä auetessa painaa harkitun törkeästi läpi, eikä ole pakko ylivarovaisena koetella sieltä täältä pehmeää kohtaa ja heti ensi vastuksesta luikkia piiloon, jolloin runsaasti kalustettua vihollista vastaan aina tulee lisätappioita. Jotain tällaista kuulin.
.
Eli jos ne Sotkat ja Shermanit olisivat olleet jotakin harvempilukuisia tekno/ergonomian ihmeitä, eikä raakaa massatuotantorautaa, niillä olisi hävitty.
.
Hyvällä taktisella johtotaidolla saadaan siis halvoista koneista enemmän irti kuin kalliista!
.
"Kunhan perusasia on kunnossa", eli koneessa amet riittää (meillä siis aina, koska se on max 500 ja "useimmiten tosi vähän ja se voittaa joka ensin laukaisee", CVssä on moninkerroin liikaakin ), ase läpäisee, kuono kestää, kuljetin vie vaikka mistä, niin määrä korvaa laadun sodassa, paraatit on erikseen! Tällaista kuulin, ja jokainen voi miettiä ovatko päättäjät kuunnelleet.
.
tstpanssarien kyydissä ei pysy kuin telakalusto,
ja yksinkertainen "raaka rauta " eli venäläinen ja käytettynä ostettu läntinen kalusto tarjoaa suurimman tehon, sillä lukumäärä nostaa taktiset mahdollisuudet uuteen kertaluokkaan, mikä tuo sen lopullisen, suurimman tehon.
.
Yhtälössä on usein unohdettu koko pumpun taistelunkestävyys tärkeänä mukana; tappioita tulee aina takuulla, mutta jos on lukumäärää, niin muutama menetys ei heti romahduta operaatiota.
.
Samoin silloin voidaan ratkaisumahdollisuuden äkkiä auetessa painaa harkitun törkeästi läpi, eikä ole pakko ylivarovaisena koetella sieltä täältä pehmeää kohtaa ja heti ensi vastuksesta luikkia piiloon, jolloin runsaasti kalustettua vihollista vastaan aina tulee lisätappioita. Jotain tällaista kuulin.
.
Eli jos ne Sotkat ja Shermanit olisivat olleet jotakin harvempilukuisia tekno/ergonomian ihmeitä, eikä raakaa massatuotantorautaa, niillä olisi hävitty.
.
Hyvällä taktisella johtotaidolla saadaan siis halvoista koneista enemmän irti kuin kalliista!
.
"Kunhan perusasia on kunnossa", eli koneessa amet riittää (meillä siis aina, koska se on max 500 ja "useimmiten tosi vähän ja se voittaa joka ensin laukaisee", CVssä on moninkerroin liikaakin ), ase läpäisee, kuono kestää, kuljetin vie vaikka mistä, niin määrä korvaa laadun sodassa, paraatit on erikseen! Tällaista kuulin, ja jokainen voi miettiä ovatko päättäjät kuunnelleet.