Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mahtaa olla ranne hellänä. Sisäampumaradalla saisi varmaan hyvin tilaa ympäriltään kun tulipallot kutittelee sermin takaa...Kolme ja puolituumainen 500 S&W ainoastaan isoille ihmisille.
Mahtaa olla ranne hellänä. Sisäampumaradalla saisi varmaan hyvin tilaa ympäriltään kun tulipallot kutittelee sermin takaa...
Joo, ei varmaan ehdi ruuti palaa kolmen tuuman piipussa. Pidemmissähän on se sisäänrakennettu suujarru siinä piipun kärjessä, varmaan ihan syystä.Hän on ampunut paljon isoilla käsiaseillä, tässä sama ase vs Miculekin maailman ennätystä vastaan
Jos katsot edellisen videon niin hän kertoo lopussa että rekyyli tuntuu, mutta ei satu. Hän ei myöskään suosittele tuota ensikertalaisille.
Hienoa ja taktista, kunnes lyödään luotisuojaliivit, varusteliivi, kypärä yms lisäksi tohon... homma vaikeutuukin huomattavasti.
Itselle oli uusia asioita. Etenkin tuo selällään ampuminen.
homma vaikeutuukin huomattavasti.
PS
Nyt on ensimmäiset 40 laukausta ammuttu (ei enempää patruunoita)
Tähtäin on nyt kohdistettu, perus juttu.
Ensin on tietenkin ruuvattu väärään suutaan, sitten ammuttu pitkin taulua.
Mutta en ole ampunut kiväärillä avotähtäimillä vuosiin joten tulos on odotettu.
Muutenkin ei oikein löytynyt asentoa ja oli aika kuumakin joten aivan tyytyväinen tulokseen.![]()
Tuleeko kellekään muulle tästä mieleen Vietnam?
En mä muista mitään, bro, mä olin koko reissun niin "high".Tuleeko kellekään muulle tästä mieleen Vietnam?
Koska ”halvin on parasta”