Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Awesome accuracy at 400 meters with Romanian Sar1 using hornady black sst 7.62x39 123 grain. "
Näin asiaa harrastamatta totean, että tosi hyvin sattuu RK:n tasoisella aseella, hyvällä panoksella, 400 metrin päähän.
Kyllähän vaikkapa rk:ssa käynti riittää hyvällä a-tarvikkeella suhteellisen pitkällekkin. Lentorata vaan alkaa olla 300m jälkeen sen verran kaareva että etäisyys pitää olla tarkkaan tiedossa ja tuulikin vie.
Jos Häyhä olis nähnyt tuon olisi hän saattanut luulla näkevänsä psykedeeelistä unta.
Ei oikeastaan mikään puolla aihioksi väkisin valkkaamaan tänä päivänä Mosin-Nagantia kun uudempaa modernimpaakin aihiota on samaan rahaan tarjolla. Ostin itse hajonnut tukkisen Sako AV:n -90 luvulta jonka rautojen hinnaksi jäi 110€ kun myin mukana tulleen kiikarin + jalat sekä hajonneen tukin kunnostajalle aihioksi.Mitä mahtais vastaavanlainen ns customi mosari / custom tak85 maksaaa?, voisi olla ihan toimiva peli ns aktiivireserviläisille...
Ei oikeastaan mikään puolla aihioksi väkisin valkkaamaan tänä päivänä Mosin-Nagantia kun uudempaa modernimpaakin aihiota on samaan rahaan tarjolla. Ostin itse hajonnut tukkisen Sako AV:n -90 luvulta jonka rautojen hinnaksi jäi 110€ kun myin mukana tulleen kiikarin + jalat sekä hajonneen tukin kunnostajalle aihioksi.
Ei oikeastaan mikään puolla aihioksi väkisin valkkaamaan tänä päivänä Mosin-Nagantia kun uudempaa modernimpaakin aihiota on samaan rahaan tarjolla. Ostin itse hajonnut tukkisen Sako AV:n -90 luvulta jonka rautojen hinnaksi jäi 110€ kun myin mukana tulleen kiikarin + jalat sekä hajonneen tukin kunnostajalle aihioksi.
@Jati @MeriTJJuuri näin, samalla rahalla saa paljon nykyaikaisempaakin rautaa. Mutta jos haluaa juuri mosinista rakentaa