Auton omistamisen ilot ja surut

Mulla on tuossa kyllä autotalli. On vain pienelle autolle tehty, niin en mahdu seinän ja auton väliin tekemään. En vain huomannut, että lunta on tulossa.
Yleensä ne kelit ei hirveemmin helli kun pihalla pitäs jotain akuuttia tehdä,on sitä paljon joutunu pakkasessa tai sateessa ropaan ja harvemmin hymyssä suin 🙂

Kait sitä pitää venyttää lompakkoa ja ostaa se Toyota 1,6/1,8 litraisella bensakoneella ja toivoa, että se mahdollinen maanantaikappale ei sattunut omalle kohdalle.
Jos et muuta saa, toi ota.

Toi (v) otaan myös, että automurheet hellittävät. Vaikka kokemukseni onkin, että.auto, mikä tahansa auto, on yksi hemmetin peltikoni, joka rouskuttaa kaurojasi, vaikka makaisi joutilaana parkkiruudussa ruostumassa. Hintaansa nähden etenkin uusi auto on ihan järjetön kauppa ja auto ylipäänsä oheiskuluineen.

Hemmetti, olisin varmaan päässyt halvemmalla, jos olisin ajanut elämäni kaikki matkat taksilla. Parhaimmillaan mulla on ollut kolme omaa autoa ja pari moottoripyörää liikennekäytössä yhtaikaa. Olen palkansaaja, en kroisos.

Back