Eli en saa kirjoita enkä postita mitään foorumillesi?
Suositteöem Pillutaivasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eli en saa kirjoita enkä postita mitään foorumillesi?
@Ottoville
Postaat paljon hyvää tavaraa, niin kuin suuri osa muistakin foorumilaisista.
Kuitenkin, tulee vaikutelma, että rajojen rikkomisella, ja niistä huomautuksista loukkaantumalla on aidon oikeuksien peräämisen ja loukatuksi tulemisen tunteen käsittelyn lisäksi pyrkimys hakea erityiskohtelua / huomiota. Ei se kuitenkaan toimi tällaisella foorumilla.
Minä ainakin olen mielenkiinnolla tutustunut mm. moniin mielenkiintoisiin kuviin ja uusiin ilmiöihin, mitä olet laittanut ja esim. venäläiset tekniikan ihmeet ja niiden taustat ovat olleet valaisevia.
Ei kuin leuka ylös, ryhti reilaan, sadepilvi taakse ja kohti yhteistä lämmintä tulevaisuutta, parhaassa neuvostopropagandan hengessä. Me ollaan tovereita kaikki, kun oikein silmin katsotaan.
En hae mitään erikoiskohtelua mutta jos minä saan banit miehen kuvasta tai tisseistä päivän ”minkki ketjussa”.
Niin kyllä samasta ”rikoksesta ” myös muiden pitää saada sama kohtelu.
Sääntöjen pitäisi olla kaikille samat.
Tätä sinun ulinaa on nyt kuunneltu ihan tarpeeksi kauan. Jos ei homma miellytä tiedät mitä tehdä, en jaksa tästä enää vääntää.En hae mitään erikoiskohtelua mutta jos minä saan banit miehen kuvasta tai tisseistä päivän ”minkki ketjussa”.
Niin kyllä samasta ”rikoksesta ” myös muiden pitää saada sama kohtelu.
Sääntöjen pitäisi olla kaikille samat.
Ei tarvitse. Selvä homma.Tuostakin ovatko toimenpiteet olleet suhteessa rikokseen kohtuullisia voitaisiin vääntää ikuisesti.
Eli?Tätä sinun ulinaa on nyt kuunneltu ihan tarpeeksi kauan. Jos ei homma miellytä tiedät mitä tehdä, en jaksa tästä enää vääntää.
”Lyödäänkö kättä” ja unohdetaan menneet riidat ja pahat sanat. Ja jatketaan puhtaalta pöydältä.
Ei laisinkaan, kyllä se bananarama tulee 100%;sti idioottitekstin perusteella.Ylläpito bännää pärstän mukaan
" Suositteöem Pillutaivasta." kyseinen lainaus baikalin viestistä. Pitäisikö baikalin bännätä itsensä
Hah hah. En ole saanut pillua vuosiin. Revi siitä Hommo!