Bannit ja varoitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
@Ottoville

Postaat paljon hyvää tavaraa, niin kuin suuri osa muistakin foorumilaisista.

Kuitenkin, tulee vaikutelma, että rajojen rikkomisella, ja niistä huomautuksista loukkaantumalla on aidon oikeuksien peräämisen ja loukatuksi tulemisen tunteen käsittelyn lisäksi pyrkimys hakea erityiskohtelua / huomiota. Ei se kuitenkaan toimi tällaisella foorumilla.

Minä ainakin olen mielenkiinnolla tutustunut mm. moniin mielenkiintoisiin kuviin ja uusiin ilmiöihin, mitä olet laittanut ja esim. venäläiset tekniikan ihmeet ja niiden taustat ovat olleet valaisevia.

Ei kuin leuka ylös, ryhti reilaan, sadepilvi taakse ja kohti yhteistä lämmintä tulevaisuutta, parhaassa neuvostopropagandan hengessä. Me ollaan tovereita kaikki, kun oikein silmin katsotaan.

Minusta alkaa tuntua että joko:

#1 Otto on aikuisten oikeesti tyhmä kun ei tajua missä raja menee mikä on kiellettyä ja mikä ei.
Ei se ole niin s*****n vaikeeta jos käyttää sitä pientä harmaata massaa nimeltä aivot.

#2 Tai sitten naureskelee kotona kun trollaus menee täydestä.

@Ottoville

Postaat paljon hyvää tavaraa, niin kuin suuri osa muistakin foorumilaisista.

Kuitenkin, tulee vaikutelma, että rajojen rikkomisella, ja niistä huomautuksista loukkaantumalla on aidon oikeuksien peräämisen ja loukatuksi tulemisen tunteen käsittelyn lisäksi pyrkimys hakea erityiskohtelua / huomiota. Ei se kuitenkaan toimi tällaisella foorumilla.

Minä ainakin olen mielenkiinnolla tutustunut mm. moniin mielenkiintoisiin kuviin ja uusiin ilmiöihin, mitä olet laittanut ja esim. venäläiset tekniikan ihmeet ja niiden taustat ovat olleet valaisevia.

Ei kuin leuka ylös, ryhti reilaan, sadepilvi taakse ja kohti yhteistä lämmintä tulevaisuutta, parhaassa neuvostopropagandan hengessä. Me ollaan tovereita kaikki, kun oikein silmin katsotaan.

En hae mitään erikoiskohtelua mutta jos minä saan banit miehen kuvasta tai tisseistä päivän ”minkki ketjussa”.
Niin kyllä samasta ”rikoksesta ” myös muiden pitää saada sama kohtelu.
Sääntöjen pitäisi olla kaikille samat.

En hae mitään erikoiskohtelua mutta jos minä saan banit miehen kuvasta tai tisseistä päivän ”minkki ketjussa”.

Totta kai. Ymmärrettävästi korpeaa, jos tuntuu, ettei kohtelu ole tasapuolista.

Itse en kyseisiä kuvia nähnyt, joten en osaa ottaa kantaa siihen.

Tätä sinun ulinaa on nyt kuunneltu ihan tarpeeksi kauan. Jos ei homma miellytä tiedät mitä tehdä, en jaksa tästä enää vääntää.

Ottoville jätä nyt hyvä mies ne marttyyripillerit pois.
Ei suo kukaan vainoa. Vaikka joistain asioista olemme erimieltä, tulee sulta hyviä postauksia ja kuvia.
Eihän maailma oikeasti ole reilu ja tasaarvoinen, mitä sitä kaikkea murehtimaan.:)

Tätä sinun ulinaa on nyt kuunneltu ihan tarpeeksi kauan. Jos ei homma miellytä tiedät mitä tehdä, en jaksa tästä enää vääntää.
Eli?

”Lyödäänkö kättä” ja unohdetaan menneet riidat ja pahat sanat.

Ja jatketaan puhtaalta pöydältä.

Vai nostanko kytkintä.

(Sillä tämä nykyinen meno ei palvele ketään tai mitään.)

PS.

Ja sitten KKK ja matkaan

(KKK kassi. kivääri ja kello)

(Rauhallisella ammunnalla 300m ei yhtään N/S, ei kyllä muitakaan osumia:oops:.
Lähelle osui paljon paremmin 20m ei tuottanut yhtään vaikeuta osua N/S tauluun:mad:.

Eli ihan hauska kisa.:))

Viimeksi muokattu:
Älä nyt hyvä mies leikistä suutu. Sulla on paljon hyviä postauksia, eikä moden antamasta palautteesta kannata ottaa nokkiinsa. Ja sä oot ollut jo lähes viisi vuotta foorumin jäsenenä, niin kyllä tuossa ajassa pitäisi jo oppia että mitä ja miten. Kyllä pitää tietää ihan jo normi-elämän kautta, että laki on sama kaikille, paitsi että ei ole. :D

Unohdat nuo yllä-olevat ja postaat lisää jutun aihetta, niin kyl se elämä siitä jatkuu. Vaikka se hiukan sielua nakertaa, että raattori näpäytti sormille ja mieli tekisi kiukutella, mutta kun unohtaa ne ja "kääntää sivua", niin huomenna ei enään kukaan muista.

edit. kojratu lukihäirö

Viimeksi muokattu:
Mulla on kovasti jännitystä ilmassa aina kun avaan tuon etusivun ja bannit osiota on päivitetty.

Eipä tullu banneja tälläkään kertaa.

" Suositteöem Pillutaivasta." kyseinen lainaus baikalin viestistä. Pitäisikö baikalin bännätä itsensä:confused:

Hah hah. En ole saanut pillua vuosiin. Revi siitä Hommo!

Kannattaisi varmaan keskittyä turhanpäiväisen trollaamisen ja häiriköinnin sijaan siihen, että tuo kuiva kausi loppuisi. Paneminen edes silloin tällöin tekee hyvää mielenterveydelle...

Ja tsadaa! Yhdellä maagisella napin painalluksella 23 viestiä katosi sen sileän tien. Joudut yrittämään huomattavasti kovempaa, jos haluat meikäläisen kiristävän hampaita Irmaseni. Ajattelin nauttia yhden mojiton terassilla ja palaan takaisin moderoimaan teikäläisen skeidanjauhantaa. Sillä välin voit nauttia mielikuvasta jossa ristin karvaiset sääreni, lasken aurinkolasini otsalta silmille ilta-auringossa ja annan merituulen hyväillä viiksiäni ja takatukkaani.

Rakkaudella Setä.

EDIT: Viesti johon vastasin hävisi bittiavaruuteen ja nyt vaikuttaisi sille että vittuilen Setämiehelle. Miehisistä miehistä hienoimmalle.

Eli poistin.

Viimeksi muokattu:
Back