Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nähtävästi jotakin toipumisprosessia on alkanut muhimaan.
Se on hyvä.
Ei oo pelekooHaista ja nauti setäseni
Hmm, viitannet hänen minun kanssani käymään keskusteluun Suomalainen talouspropaganda -ketjussa. Minusta hän nosti esiin malliani koskevia hyviä kysymyksiä ja joihin koitin antaa vastauksia. Toki siinä oli seassa yksi ikävä ilmaus, mutta sanoisin, että siivotessanne koko sen keskustelun roskakoriin, meni kyllä lapsi pesuveden mukana.Taktinen taistelumajava yhden pojon jäähy; sopimaton kielenkäyttö.
Hmm, viitannet hänen minun kanssani käymään keskusteluun Suomalainen talouspropaganda -ketjussa. Minusta hän nosti esiin malliani koskevia hyviä kysymyksiä ja joihin koitin antaa vastauksia. Toki siinä oli seassa yksi ikävä ilmaus, mutta sanoisin, että siivotessanne koko sen keskustelun roskakoriin, meni kyllä lapsi pesuveden mukana.
Pyydän kohteliaimmin amatöörin yhteydenottoa yksityisviestillä. Voimme käydä läpi tapahtuneita ja olen valmis korjaamaan osaltani virheitä, jos sellaisiin olen syyllistynyt. Jos oikeasti haluat, amatööri, liittyä mukaan täysivaltaisena kirjoittajana, ota tästä nyt kiinni. Selvitämme ongelmat, jos niitä on.
Bännia ja sensurointia saitilla keskustelun sävyn vuoksi?
Näin ulkopuolisena asiaa seuranneena Baikalin keskustelun avaus ja vastaantulo vaikuttaa oudolta Tämä amatööri nimellä kirjoittelija on haukkunut koko jengin, ja nyt yhtä äkkiä oltaisiin kavereita? Modet ovat sanoneet vielä vähän aikaa sitten tätä häirikköä mielisairaaksi. Ei kai amatöörikään mikään idiootti ole. Monet mielisairaat ovat harhojen vallassa, mutta eivät kaikki. Monet mielisairaat ovat otollisia palkattavia erilaisiin tehtäviin.
Näin ulkopuolisena asiaa seuranneena Baikalin keskustelun avaus ja vastaantulo vaikuttaa oudolta Tämä amatööri nimellä kirjoittelija on haukkunut koko jengin, ja nyt yhtä äkkiä oltaisiin kavereita? Modet ovat sanoneet vielä vähän aikaa sitten tätä häirikköä mielisairaaksi. Ei kai amatöörikään mikään idiootti ole. Monet mielisairaat ovat harhojen vallassa, mutta eivät kaikki. Monet mielisairaat ovat otollisia palkattavia erilaisiin tehtäviin.
Minkälaista tehtävää tämä mielisairas mahtaisi mieliä?
Ja en ole edes kunnolla vittuuntunut vielä.
Siinäpä jutun juju onkin, että ihminen on niin suuri henkisesti, että ymmärtää toisen olevan tasapainoton, kun latelee solvauksia.
Toinen asia tietenkin se, että tarviiko tällaisen palstan toimia terapiatukena. Itse pyrin olemaan heittämättä ensimmäistä kiveä.
Mitä helvettiä?!? Sain 2 päivän bännit "Mustaruuti" moderaattorilta tästä kommentista (eräälle ääliöjäsenelle, ei mustaruutille itselleen):
http://maanpuolustus.net/threads/ma...utiset-ja-keskustelu.4615/page-12#post-254678
"Kulttuurimarxismi on syövyttänyt aivosi. Kaltaisesi trollit pistän bänniin."
Siis mitä vittua oikeasti häh? Onko moderaattoreidenkin aivot jo kulttuurimarxismin syövyttämät? Onko sana kulttuurimarxismi joku kirosana? Onko ignoreen pistäminen kiellettyä täällä? Mitä vittuahäh nyt saatana selitystä tälle toiminnalle ja vähän helvetin äkkiä!!!
Kokonaisuudessaan viestissäsi niin sanotusti "kynnys ylittyi". Kun reflektoit asiaa hetken, olet todennäköisesti samaa mieltä.
Kuten huomasit, varoitus oli myös hyvin lievä.
Toivottavasti tämä selvensi perusteita.
Kaikki mikä tulee idästä on paskaa .... paitsi kusi.
Ja STI_Tacticalin suusta ja näppäimistöltä valuvat sanat samoin?
Tässä allaolevassa esimerkissä ei ilmeisesti "kynnys" ylittänyt?:
Minä en kohdistanut viestiäni kehenkään henkilökohtaisesti vaan ryssän maahan, kun taasen sihen vastannut kohdisti viestinsä minuun.
Ja kuten tuolta ketjusta josta nuo hain, voi huomata että olet itsekin tykännyt tuosta henkilökohtaisesta vittuiluviestistä.
Sulla on varmaan tähänkin joku hyvä selitys, mutta ei tarvi vastata. Antaa asian olla.
Ja STI_Tacticalin suusta ja näppäimistöltä valuvat sanat samoin?