Bannit ja varoitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Ihan mielekästä meditaatiomusiikkia.

Tuota kun soitat vienosti ja samalla koitat pohtia omia puutteitasi ihmisenä niin varmaan alkaa mielen solmut avautua. Siitä vaan rohkeasti, ensin voi itkettää taikka suututtaa mutta se on parantumisen merkki.

Pyydän kohteliaimmin amatöörin yhteydenottoa yksityisviestillä. Voimme käydä läpi tapahtuneita ja olen valmis korjaamaan osaltani virheitä, jos sellaisiin olen syyllistynyt. Jos oikeasti haluat, amatööri, liittyä mukaan täysivaltaisena kirjoittajana, ota tästä nyt kiinni. Selvitämme ongelmat, jos niitä on.

Taktinen taistelumajava yhden pojon jäähy; sopimaton kielenkäyttö.
Hmm, viitannet hänen minun kanssani käymään keskusteluun Suomalainen talouspropaganda -ketjussa. Minusta hän nosti esiin malliani koskevia hyviä kysymyksiä ja joihin koitin antaa vastauksia. Toki siinä oli seassa yksi ikävä ilmaus, mutta sanoisin, että siivotessanne koko sen keskustelun roskakoriin, meni kyllä lapsi pesuveden mukana.

Hmm, viitannet hänen minun kanssani käymään keskusteluun Suomalainen talouspropaganda -ketjussa. Minusta hän nosti esiin malliani koskevia hyviä kysymyksiä ja joihin koitin antaa vastauksia. Toki siinä oli seassa yksi ikävä ilmaus, mutta sanoisin, että siivotessanne koko sen keskustelun roskakoriin, meni kyllä lapsi pesuveden mukana.

Välillä niitä valitettavasti menee. Keskustelun sävy oli niin huono, että oli tässä tapauksessa parempi puhdistaa kokonaan pois.

Keskustelut voi käydä uudestaan, mutta paremmassa sävyssä.

Pyydän kohteliaimmin amatöörin yhteydenottoa yksityisviestillä. Voimme käydä läpi tapahtuneita ja olen valmis korjaamaan osaltani virheitä, jos sellaisiin olen syyllistynyt. Jos oikeasti haluat, amatööri, liittyä mukaan täysivaltaisena kirjoittajana, ota tästä nyt kiinni. Selvitämme ongelmat, jos niitä on.

Hieno ele Baikalilta. Että kaiken vit......n jälkeenkin pystyy tuohon.

Näin ulkopuolisena asiaa seuranneena Baikalin keskustelun avaus ja vastaantulo vaikuttaa oudolta:eek: Tämä amatööri nimellä kirjoittelija on haukkunut koko jengin, ja nyt yhtä äkkiä oltaisiin kavereita? Modet ovat sanoneet vielä vähän aikaa sitten tätä häirikköä mielisairaaksi. Ei kai amatöörikään mikään idiootti ole. Monet mielisairaat ovat harhojen vallassa, mutta eivät kaikki. Monet mielisairaat ovat otollisia palkattavia erilaisiin tehtäviin.

Minkälaista tehtävää tämä mielisairas mahtaisi mieliä?

Näin ulkopuolisena asiaa seuranneena Baikalin keskustelun avaus ja vastaantulo vaikuttaa oudolta:eek: Tämä amatööri nimellä kirjoittelija on haukkunut koko jengin, ja nyt yhtä äkkiä oltaisiin kavereita? Modet ovat sanoneet vielä vähän aikaa sitten tätä häirikköä mielisairaaksi. Ei kai amatöörikään mikään idiootti ole. Monet mielisairaat ovat harhojen vallassa, mutta eivät kaikki. Monet mielisairaat ovat otollisia palkattavia erilaisiin tehtäviin.

Siinäpä jutun juju onkin, että ihminen on niin suuri henkisesti, että ymmärtää toisen olevan tasapainoton, kun latelee solvauksia.
Toinen asia tietenkin se, että tarviiko tällaisen palstan toimia terapiatukena. Itse pyrin olemaan heittämättä ensimmäistä kiveä.

Siinäpä jutun juju onkin, että ihminen on niin suuri henkisesti, että ymmärtää toisen olevan tasapainoton, kun latelee solvauksia.
Toinen asia tietenkin se, että tarviiko tällaisen palstan toimia terapiatukena. Itse pyrin olemaan heittämättä ensimmäistä kiveä.

Takaan, että tarkoitukseni on vilpitön. Mutta sen verran hapokkaissa liemissä olen jo keitetty, etten ryhdy raastamaan yltäni ihokasta, enkä ripottele ylleni tuhkaa, jos käteen ei tartuta.

Ei voi kuin ihmetellä, että elämäänsä pitää hakea sisältöä häiriköimällä keskustelusaiteilla... Ulkona on ihan elämäkin, sitä kannattaa joskus kokeilla!

EDIT: ahaa, häröilijä olikin jo poistettu! Tämä viesti oli siis vanhalle tutulle, joka ei kauaa foorumilla ehdi viihtyä.

Mitä helvettiä?!? Sain 2 päivän bännit "Mustaruuti" moderaattorilta tästä kommentista (eräälle ääliöjäsenelle, ei mustaruutille itselleen):
http://maanpuolustus.net/threads/ma...utiset-ja-keskustelu.4615/page-12#post-254678
"Kulttuurimarxismi on syövyttänyt aivosi. Kaltaisesi trollit pistän bänniin."

Siis mitä vittua oikeasti häh? Onko moderaattoreidenkin aivot jo kulttuurimarxismin syövyttämät? Onko sana kulttuurimarxismi joku kirosana? Onko ignoreen pistäminen kiellettyä täällä? Mitä vittuahäh nyt saatana selitystä tälle toiminnalle ja vähän helvetin äkkiä!!!

Mitä helvettiä?!? Sain 2 päivän bännit "Mustaruuti" moderaattorilta tästä kommentista (eräälle ääliöjäsenelle, ei mustaruutille itselleen):
http://maanpuolustus.net/threads/ma...utiset-ja-keskustelu.4615/page-12#post-254678
"Kulttuurimarxismi on syövyttänyt aivosi. Kaltaisesi trollit pistän bänniin."

Siis mitä vittua oikeasti häh? Onko moderaattoreidenkin aivot jo kulttuurimarxismin syövyttämät? Onko sana kulttuurimarxismi joku kirosana? Onko ignoreen pistäminen kiellettyä täällä? Mitä vittuahäh nyt saatana selitystä tälle toiminnalle ja vähän helvetin äkkiä!!!

Tervetuloa takaisin.

Pahoittelut siitä, että jouduin antamaan varoituksen. Ymmärrän, ettei se tunnu kivalta.

Hyvä että liitit viestisi mukaan, niin voidaan keskustella siitä.

Kulttuurimarxismi ei välttämättä itsessään ole mikään kirosana. Esim. seuraavat eivät myöskään ole kirosanoja. Homo, juutalainen, neekeri, kommunisti, kapitalisti, liberaali, kulttuuri, kaksikielisyys, hetero, akateemisuus jne.

Kielenkäyttösi oli kuitenkin sellaista, että oli selvää, että mikä tahansa sana, mitä olisi käytetty, käytettiin kirosanan merkityksessä. "XXXXX on syövyttänyt aivosi" ---> Ei mitään väliä, mitä sanaa käytät.

Edelleen koko viestisi edusti halveksuvaa käytöstä toista kirjoittajaa kohtaan. "Kaltaisesi trollit" + "pistän bänniin".

Objektiivisten havaintojen perusteella toisen kutsuminen trolliksi merkitsee usein sitä, että kyseinen henkilö on itse enemmän trollaava. Ei toki välttämättä aina.

Karsastan sitä, että foorumilla silloin tällöin ilmoitetaan, että laitetaan toinen ignore-listalle. Se edustaa huonoa käytöstä. Ilmaisu, jolla sen teit, edusti vielä aika paljon huonompaa käytöstä kuin normaalisti käytetyt. Jos haluat laittaa jonkun ignoreen, niin voit tehdä sen hiljaa, tai sitten ilmoittaa esim. seuraavasti "edustamamme mielipiteet ovat sen verran kaukana toisistaan, että olen katsonut paremmaksi lisätä sinut ignore-listalle. Viesti siksi, ettet ihmettele, jos en enää vastaa viesteihisi".

Itse en ole laittanut missään vaiheessa ketään ignoreen. Eniten oppii niiltä, joiden kanssa on eri mieltä.

Kokonaisuudessaan viestissäsi niin sanotusti "kynnys ylittyi". Kun reflektoit asiaa hetken, olet todennäköisesti samaa mieltä.

Kuten huomasit, varoitus oli myös hyvin lievä.

Toivottavasti tämä selvensi perusteita.

Kokonaisuudessaan viestissäsi niin sanotusti "kynnys ylittyi". Kun reflektoit asiaa hetken, olet todennäköisesti samaa mieltä.

Kuten huomasit, varoitus oli myös hyvin lievä.

Toivottavasti tämä selvensi perusteita.

Tässä allaolevassa esimerkissä ei ilmeisesti "kynnys" ylittänyt?:

Kaikki mikä tulee idästä on paskaa .... paitsi kusi. :)
Ja STI_Tacticalin suusta ja näppäimistöltä valuvat sanat samoin?

Minä en kohdistanut viestiäni kehenkään henkilökohtaisesti vaan ryssän maahan, kun taasen sihen vastannut kohdisti viestinsä minuun.

Ja kuten tuolta ketjusta josta nuo hain, voi huomata että olet itsekin tykännyt tuosta henkilökohtaisesta vittuiluviestistä.

Sulla on varmaan tähänkin joku hyvä selitys, mutta ei tarvi vastata. Antaa asian olla.

Tässä allaolevassa esimerkissä ei ilmeisesti "kynnys" ylittänyt?:

Minä en kohdistanut viestiäni kehenkään henkilökohtaisesti vaan ryssän maahan, kun taasen sihen vastannut kohdisti viestinsä minuun.

Ja kuten tuolta ketjusta josta nuo hain, voi huomata että olet itsekin tykännyt tuosta henkilökohtaisesta vittuiluviestistä.

Sulla on varmaan tähänkin joku hyvä selitys, mutta ei tarvi vastata. Antaa asian olla.

Ei toki, vastaan kyllä.

Meillä modeilla on tavoitteena, että foorumi olisi ja siitä kehittyisi "hyvä". Se tarkoittaa esim. sitä, että foorumilla on mukava rupatella ja vaihtaa ajatuksia rakentavassa mielessä. Ja toisaalta sitä, että viesteissä ja keskusteluissa olisi kuitenkin "tiettyä laatua".

Taistelijan ase -ketjusta oli tullut hyvää vauhtia melkoista härväystä, joka ehkä täytti ensimmäisen puolen, mutta ei enää toista.

TomTom antoikin asiasta aika voimallisen ukaasin.

Kyseinen viestisi taisi olla korsi, joka katkaisi kamelin selän.

@second3 otti myöskin viestiisi kantaa. Mielestäni aika humoristisesti...

Ja STI_Tacticalin suusta ja näppäimistöltä valuvat sanat samoin? :):cool:;)

Siksi siitä tykkäsin. Oliko se korrektia. Mene, tiedä. Kaikki eivät aina ole varmastikaan tyytyväisiä. Virheitä tehdään. Olen pahoillani, jos pahoitin mielesi.

P.S: Seuraavaksi ketjuun todennäköisesti liittyy @second3 . Häntä on sentään kohdeltu todella kaltoin, kun hänen mainioita viestejään on siirretty taistelijan ase -ketjusta Munakukkulalle ja Uuteen taistelijaan :)

P.P.S. Ja @artti tässä on viime aikoina joutunut erityisen huonosti kohdelluksi. :) Pahoittelut asiasta tässä yhteydessä.

---

Tarkoitan edellisillä sitä, että moni saattaa kokea, syystäkin, välillä itsensä kaltoin kohdelluksi. Mutta, modeilla ei ole tarkoitus sorsia ketään, henkilökohtaisesti. Vaan vaalia foorumia yleisesti.

Ugh.

Back