hessukessu
Kenraali
Oletko sinä seonnut? Oikeasti, mitä vittua?Kielenkäyttösi oli kuitenkin sellaista, että oli selvää, että mikä tahansa sana, mitä olisi käytetty, käytettiin kirosanan merkityksessä. "XXXXX on syövyttänyt aivosi" ---> Ei mitään väliä, mitä sanaa käytät.
Minulla on oikeus halveksia ihan ketä tahansa minä haluan. Sinulla ei ole mitään oikeutta määrittää sitä. Minä en solvannut, enkä rikkonut Suomen lakia millään muotoa tuossa. Kerroin mielipiteeni henkilöstä, että hän on trolli ja pistin bänniin, sekä kerroin, että taustalla vaikuttaa nähdäkseni kulttuurimarxismi. So what? Mikä vittu on sun ongelmasi häh?Edelleen koko viestisi edusti halveksuvaa käytöstä toista kirjoittajaa kohtaan. "Kaltaisesi trollit" + "pistän bänniin".
Kuules, minua ei kiinnosta hevon vittuakaan, mitä sinä karsastat tai olet karsastamatta. Jos et tykkää siitä, että laitan jonkun ignoreen ja kerron siitä julkisesti, niin sitten et tykkää. Olet sitten itse tekemättä niin, jos et siitä tykkää. Ei sinulla ole mitään oikeutta yksipuoleisesti määritellä sinun henkilökohtaisia mielipiteitäsi foorumin yleiseksi linjaksi. Minulla ON OIKEUS laittaa kenet tahansa ignoreen ja se, kerronko siitä vaiko ei, ei kuulu sinulle eikä muille mitään. Se on foorumin toiminto ja täysin laillista. Ihme moraaligestapoa leikit.Karsastan sitä, että foorumilla silloin tällöin ilmoitetaan, että laitetaan toinen ignore-listalle. Se edustaa huonoa käytöstä. Ilmaisu, jolla sen teit, edusti vielä aika paljon huonompaa käytöstä kuin normaalisti käytetyt. Jos haluat laittaa jonkun ignoreen, niin voit tehdä sen hiljaa, tai sitten ilmoittaa esim. seuraavasti "edustamamme mielipiteet ovat sen verran kaukana toisistaan, että olen katsonut paremmaksi lisätä sinut ignore-listalle. Viesti siksi, ettet ihmettele, jos en enää vastaa viesteihisi".
En todellakaan ole. Olet sanavapautta vastustava, mielivaltaisesti toimiva moderaattori, jolle on ns. kusi noussut pahasti päähän tehtäviensä kanssa.Kokonaisuudessaan viestissäsi niin sanotusti "kynnys ylittyi". Kun reflektoit asiaa hetken, olet todennäköisesti samaa mieltä.
1) Minä en missään vaiheessa solvannut ketään (ai onko trolliksi kutsuminen solvaus mukahäh, sitten on Yleisradiokin syyllistynyt solvaukseen lukuisia kertoja ja myös moni täällä kirjoitteleva kun on puhunut mm. Venäjän trolliarmeijasta jne.).
2) Minä en missään missää vaiheessa rikkonut mitään Suomen lakia.
3) Minä lyhyesti ja ytimekkäästi totesin asian ja se oli siinä. Ei mitään avautumisrumbaa, ei trollaamista, ei vihjailua, ei mitään. Totesin asian ja se oli siinä.
Asiasta HUOMAUTTAMISEN minä voisin vielä ymmärtää ja toteamuksen, että "Ei toi nyt ollut ihan kauniisti tehty munsta" tms. Mutta se, että tunnukseni jäädytetään 2vrk ajaksi tuosta, on täysin mielivaltaista touhua ja järjetöntä ylilyöntiä. Ihme saatanan kukkahattuilua. Näköjään kulttuurimarxismi ja poliittinen korrektius on mädättänyt sinunkin aivosi.