Bannit ja varoitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Minulla tämä tietty henkilö on ollut yli vuodenpäivät ignore-listalla. En ole ainoa, joka on hiljaa toivonut näpäyttämistä tämän kyseenomaisen herran suhteen.

No sinulta on sitten mennyt sivusuun lukematon määrä de factoa ja housunpunttia, sanokaa minun sanoneen. :p

Kun itse tulin tälle saitille, sain heti Röllikkä leiman kannettavaksi mielipiteideni takia. En sano että se sattui, mutta sanotaan että haavoituin hetkeksi, sopii paremmin maanpuolustuksen sivustolle :)

Tulit silloin hetkellä, jolloin foorumille tuli aaltona todellisia rölliköitä Ukrainan myötä, joten modeportaan erehtyminen oli mielestäni sinänsä ymmärrettävää. Mutta näytit kyllä mielestäni nopeasti todellisen höyhenesi. Ainakin voin ylpeillä että olin ekana "Rauhis aid" -hengessä propagoimassa tuon inhan punatähden poistoa - en nimittäin halunnut että kun lapsenlapseni 30 vuoden päästä kysyvät: "Mitä SINÄ teit silloin kun MP-netissä erehdyksessä punatähtiä lyötiin?" joutuisin vastaamaan, että olin Louisianassa lapioimassa p*skaa :D (Joku tunnistanee mukaillun lainauksen alkuperän).

Tulit silloin hetkellä, jolloin foorumille tuli aaltona todellisia rölliköitä Ukrainan myötä, joten modeportaan erehtyminen oli mielestäni sinänsä ymmärrettävää. Mutta näytit kyllä mielestäni nopeasti todellisen höyhenesi. Ainakin voin ylpeillä että olin ekana "Rauhis aid" -hengessä propagoimassa tuon inhan punatähden poistoa - en nimittäin halunnut että kun lapsenlapseni 30 vuoden päästä kysyvät: "Mitä SINÄ teit silloin kun MP-netissä erehdyksessä punatähtiä lyötiin?" joutuisin vastaamaan, että olin Louisianassa lapioimassa p*skaa :D (Joku tunnistanee mukaillun lainauksen alkuperän).

Moderaatio oli tuolloin ns. helisemässä. En mene yksityiskohtiin, mutta kaikenlaiseen jouduimme tottumaan. Jouduimme repimään aika kovaa linjaa, jotta saatiin tilanne ns. edes jollain tapaa aisoihin. Yllätyksenä tuli erilaisten oheistoimintojen volyymi. Varmasti jälkikäteen katsoen tapahtui myös virheitä ja se vituttaa minua vieläkin. Puolustuksena on sitten yritettävä todeta se, että tiukka linja aiheuttaa myös oheistappioita. :rolleyes: Anteeksipyytelyyn en osaltani lähde, riittäköön tiedoksi se, että virheet kyrpivät vieläkin.

Mitä kielitaitoon tulee @baikal, mulla on kyllä suuri kielikoe suoritettuna suomenkielen osalta. Todistuksessa lukee että hallitsen täydellisesti suomea, joten sun kielikritiikki on puutaheinää jos uskomme viranomaista. Vielä odotan miten perustelet miksi potkit minut tämän kansakunnan "aidoista jäsenistä"?

Onko mulla väärän väriset silmät vai ihonväri?

Jos on mode pitäs pitää tiettyä tasoa ja pitää turvallisuuspoliittiset mielipiteet erillään äidinkielestä ja itse keksitystä "alkuperäisyydestä".

Mitä kielitaitoon tulee @baikal, mulla on kyllä suuri kielikoe suoritettuna suomenkielen osalta. Todistuksessa lukee että hallitsen täydellisesti suomea, joten sun kielikritiikki on puutaheinää jos uskomme viranomaista. Vielä odotan miten perustelet miksi potkit minut tämän kansakunnan "aidoista jäsenistä"?

Jos on mode pitäs pitää tiettyä tasoa ja pitää turvallisuuspoliittiset mielipiteet erillään äidinkielestä ja itse keksitystä "alkuperäisyydestä".

Sinä itse toistamiseen heittelet kreml-syytöksiä toisten niskaan. Älä sitten narise, kun saat samaa mikstuuraa. En ole potkimassa KETÄÄN kansakunnan jäsenyydestä veks. Sinä itse sitä teet alinomaa niittaamalla kreml-korttia milloin kenenkin otsaan. Suomessa on erilaisia käsityksiä ja näkemyksiä myös turvallisuuspolitiikasta. Niin on tällä saitillakin. Ja niin kauan, kun tämä foorumi säilyy lähellä sitä läpileikkausta yhteiskunnasta, missä elämme, ollaan vielä hyvässä kurssissa. Kun moniäänisyys poistuu, olemme hukassa niin foorumina kuin yhteiskuntanakin. Sitäkö tavoittelet?

Sinä itse toistamiseen heittelet kreml-syytöksiä toisten niskaan. Älä sitten narise, kun saat samaa mikstuuraa. En ole potkimassa KETÄÄN kansakunnan jäsenyydestä veks. Sinä itse sitä teet alinomaa niittaamalla kreml-korttia milloin kenenkin otsaan. Suomessa on erilaisia käsityksiä ja näkemyksiä myös turvallisuuspolitiikasta. Niin on tällä saitillakin. Ja niin kauan, kun tämä foorumi säilyy lähellä sitä läpileikkausta yhteiskunnasta, missä elämme, ollaan vielä hyvässä kurssissa. Kun moniäänisyys poistuu, olemme hukassa niin foorumina kuin yhteiskuntanakin. Sitäkö tavoittelet?
Olenko väittänyt että itäsuomalaisuutesi vaikuttaa turvallisuuspoliittisiin kantoihisi tai mahdollisesti siperialaiset geenisi tarkoittavat että et ymmärä asiasta. En. En väitä sellaista ja vaikka sinulla olisi siperialaisia geenejä, sillä ei olisi mitään merkitystä. Mielipiteitä saa olla ja voit leimata mut mielipiteiteni perusteella vaikla CIA-agentiksi, mutta kielen tai oletetun syntyperän perusteella leimaus kuuluu ihan eri kategoriaan.

Moniäänisyys ei tarkoita että täällä suvaittaisiin ISIS kannattajia. Rölliköitäkin poistettiin kottikärryillä jonkin aikaa sitten, joten krokotiilinkyyneleet moniäänisyydestä eivät oikein vakuuta. Sori.

Et tähän kieli- ja syntyperävittuiluhuomiooni ole vastannut vaan puhut vain turpo-sisällöstä ja kärjekkäistä mielipiteistä. Hävettääkö vai etkö vain ymmärrä mistä kirjoitan?

Viimeksi muokattu:

Ihan uteliaisuudesta mika on "suuri kielikoe"? Koska loogisesti se viittaa siihen etta on olemassa "pieni kielikoe", ja mita siina sitte pitaa tehda... suomi on pieni kieli, pitaa osata sita?
Ja Avataris perusteel siul o ihan oikee varitys nykyruottiin, jote elaha sie hattaile. Muillakin kuin ehka Baikalilla on taalla karjalaisia ja lansi-siperialaisia juuria joten otapa ihan iisisti ton aiheen kanssa.

Ihan uteliaisuudesta mika on "suuri kielikoe"? Koska loogisesti se viittaa siihen etta on olemassa "pieni kielikoe", ja mita siina sitte pitaa tehda... suomi on pieni kieli, pitaa osata sita?
Ja Avataris perusteel siul o ihan oikee varitys nykyruottiin, jote elaha sie hattaile. Muillakin kuin ehka Baikalilla on taalla karjalaisia ja lansi-siperialaisia juuria joten otapa ihan iisisti ton aiheen kanssa.
Nyt sait kyllä kaverin...:rolleyes:

Repesin aika pahasti.

Ja..JR49 pitelee Fremeniä kiinni ja minä lyön? ;) Reilu pohjalainen peli, kun yksi pitelee ja toinen lyö! :D

Repesin aika pahasti.

Ja..JR49 pitelee Fremeniä kiinni ja minä lyön? ;) Reilu pohjalainen peli, kun yksi pitelee ja toinen lyö! :D
Nyt ymmärsit väärin. Me Fremenin kanssa vasta Haminassa vallien päällä juotiin veljenmaljoja. Pikemminkin me kaksi lyömme niitä ketkä kimppuumme käyvät!
Tarkoitin, että adam7 mielellään väittelee, ja jokainen joka kommentoi, saa hänestä kaverin.
Saatana, nyt minäkin sekaannuin tähän :D

Nyt ymmärsit väärin. Me Fremenin kanssa vasta Haminassa vallien päällä juotiin veljenmaljoja. Pikemminkin me kaksi lyömme niitä ketkä kimppuumme käyvät!
Tarkoitin, että adam7 mielellään väittelee, ja jokainen joka kommentoi, saa hänestä kaverin.
Saatana, nyt minäkin sekaannuin tähän :D

Ymmärsin täysin ja huumorin elkeet on liikkeellä! :)

Ihan uteliaisuudesta mika on "suuri kielikoe"? Koska loogisesti se viittaa siihen etta on olemassa "pieni kielikoe", ja mita siina sitte pitaa tehda... suomi on pieni kieli, pitaa osata sita?.

Pienen kielikokeen a.k.a. "virkamiesruotsin" kokeen minäkin olen suorittanut opiskeluaikana. Suuresta en osaa sanoa, äidinkielen magna cum laude löytyy vuodelta 1992.

Ymmärsin täysin ja huumorin elkeet on liikkeellä! :)

"Häjyily aloitetaan jo pienestä pitäen ”halkopoikana” jakamalla klapeja tappelijoille. Hääleikkiin tarvitaan vähintään sulhanen, morsian ja ruumis. " :p

Back