Bannit ja varoitukset

Nyt ymmärsit väärin. Me Fremenin kanssa vasta Haminassa vallien päällä juotiin veljenmaljoja. Pikemminkin me kaksi lyömme niitä ketkä kimppuumme käyvät!
Tarkoitin, että adam7 mielellään väittelee, ja jokainen joka kommentoi, saa hänestä kaverin.
Saatana, nyt minäkin sekaannuin tähän :D

Heitän lisäkommenttia, kun vahingossa lainasin itteäni...

Häjyily aloitetaan jo pienestä pitäen ”halkopoikana” jakamalla klapeja tappelijoille. Hääleikkiin tarvitaan vähintään sulhanen, morsian ja ruumis.


:cool::cool::solthum:
 
Niin ne klopit väittää...mutta eikös jos tunnustaa olevansa kusipää niin pohjalaisuus on varma? :D
Jätkä vaan syventää kuoppaa mihin minä jo astuin. Eka tuli adam7 vastaan nyt jo kaikki pohojalaisetkin :):)
Joo, tunnen monia näitä. Yhdenkin veljessarjan keinona ratkaista erimielisyydet oli: Nyt painitaan. Vähän olin aikoinani huuli pyöreänä, kun hyvä kaverini (sen veljessarjan keskimmäinen) vaati minua painimaan kesken väittelyn :D.
 
Viimeksi muokattu:
Jätkä vaan syventää kuoppaa mihin minä jo astuin. Eka tuli adam7 vastaam nyt jo kaikki pohojalaisetkin :):)
Joo, tunnen monia näitä. Yhdenkin veljessarjan keinona ratkaista erimielisyydet oli: Nyt painitaan. Vähän olin aikoinani huuli pyöreänä, kun hyvä kaverini (sen veljessarjan keskimmäinen) vaati minua painimaan kesken väittelyn :D.

Baarissa Lapualla sattui tapaus, jossa totesin (kun halusivat painia), totesin että "homojen halailu ei ole koskaan kiinnostanut..." Sen jälkeen asiat meni mielenkiintoiseksi... :D Jostain syystä porukka otti sen itteensä...
 
Baarissa Lapualla sattui tapaus, jossa totesin (kun halusivat painia), totesin että "homojen halailu ei ole koskaan kiinnostanut..." Sen jälkeen asiat meni mielenkiintoiseksi... :D Jostain syystä porukka otti sen itteensä...
Voin kuvitella :D. Siellä on yhä 2000-luvulla havaintoja paikkakunnista, jossa haluavat leikata pitkän letin mieheltä. Muusikkoystäväni kertonut, että keikoilla joskus mielenkiintoisia hetkiä. Kun meillä päin nämä oli ohi jo 80-luvulla :rolleyes:
 
Voin kuvitella :D. Siellä on yhä 2000-luvulla havaintoja paikkakunnista, jossa haluavat leikata pitkän letin mieheltä. Muusikkoystäväni kertonut, että keikoilla joskus mielenkiintoisia hetkiä. Kun meillä päin nämä oli ohi jo 80-luvulla :rolleyes:

Olen serbialaisissa häissä.... Porukka täällä on aika vitun lailla kuin Sergio Leonen filmistä. Heittelivät käsikranaatteja rinnettä alas.. :confused::confused:
 
Jaa, jokos sä menit naimisiin? Onnittelut.
Mikä kranaatti? Kerro speksit kuvan kanssa. Onko omaa paikallista tuotantoa, vaiko ryssien?
Modet: tätähän ei tartte siirtää minnekään, eihän :D;)

Ei tasan ole omat häät! Helvetin tulet, jos koskaan meen näiden kassa yhteen! :eek::cool: Alkaa olla jo tässäkin kisassa paskat housuissa...

https://en.wikipedia.org/wiki/M75_hand_grenade

Tuntuu, että porukalla on täällä kaikenlaista, jota en tasan edes halua tietää. Asekontrolli on tasan tuntematonta... Edit: Viinakontrolli kanssa...
 
Ei tasan ole omat häät! Helvetin tulet, jos koskaan meen näiden kassa yhteen! :eek::cool: Alkaa olla jo tässäkin kisassa paskat housuissa...

https://en.wikipedia.org/wiki/M75_hand_grenade

Tuntuu, että porukalla on täällä kaikenlaista, jota en tasan edes halua tietää. Asekontrolli on tasan tuntematonta... Edit: Viinakontrolli kanssa...
Näyttää tehokkaalta kranulta. Järjestä samalla lisenssivalmiudet meille :cool:.
 
Joo, kyllä nyt ollaan niin aiheessa, että ei siirrellä mihinkään, not.

Kranaatin mallit, kuvat ja live-video kyllä kiinnostaisi :cool:

Mieluummin alan ammuskelemaan itte kuin heitän kehiin tätä hemmetin turkkilaista muzakia.... Tai..mieluummin tuun itte ammutuksi....ei helvetti....

Edt: Mutta..onhan tää hieman..erikoisempaa... :)
 
Mieluummin alan ammuskelemaan itte kuin heitän kehiin tätä hemmetin turkkilaista muzakia.... Tai..mieluummin tuun itte ammutuksi....ei helvetti....

Edt: Mutta..onhan tää hieman..erikoisempaa... :)
Niin niin, käsikranaatin live-räjähdystä kehiin nyt, tai muuta ampumista. Muutenhan me luullaan, että olet itähelsinkiläisessä lähiöpubissa...
 
Pienen kielikokeen a.k.a. "virkamiesruotsin" kokeen minäkin olen suorittanut opiskeluaikana. Suuresta en osaa sanoa, äidinkielen magna cum laude löytyy vuodelta 1992.
Hah, sama vuosi, ja taitaa olla muutamallakin foorumilaisella... itsella jai virkamiesruotsi suorittamatta Lipastossa jostain typerasta syysta joka silloin vaikutti jarkevalta... taisi olla se lasnaolopakko joka isanmaallista espoolaista hiersi vastakarvaan pahasti!
Hyvaa Juhannusta joka tapauksessa, ja se siita Brexitista sitten ikava kylla..:(.
 
Niin niin, käsikranaatin live-räjähdystä kehiin nyt, tai muuta ampumista. Muutenhan me luullaan, että olet itähelsinkiläisessä lähiöpubissa...
Noh tervetuloa Pohjois-Stadiin, Jakomaen "Pohjanpoikaan" milloin vaan, siella on henkilokohtaisesti karsittyna viisi (5!) kertaa "Lapin Kesa" saman illan aikana... plus kytat paivystaa maijalla aina lauantaisin koko illan edessa, mika ehka voidaan lukea positiiviseksi asiaksi.

 
Noh tervetuloa Pohjois-Stadiin, Jakomaen "Pohjanpoikaan" milloin vaan, siella on henkilokohtaisesti karsittyna viisi (5!) kertaa "Lapin Kesa" saman illan aikana... plus kytat paivystaa maijalla aina lauantaisin koko illan edessa, mika ehka voidaan lukea positiiviseksi asiaksi.

Huh :confused:
 
Näyttää tehokkaalta kranulta. Järjestä samalla lisenssivalmiudet meille :cool:.
Haloska jarjesti jo meille lisenssit "viuhkapanokselle", ja heti nappasi...

http://www.talouselama.fi/uutiset/l...myy-miinoja-iso-britannian-armeijalle-3451012


Forcit.jpg
 
Näkyy se juhannus muuallakin kuin festareilla. On muuten modeilla siivottavaa juhlan jäljiltä....:D
 
Back
Top