Jos otat yhden osan kirjoituksestani ja yrität sen avulla todistella jotain, niin miksi et uskaltanut lainata koko juttua jos näin olisit toiminut olisi ollut silloin hyvin vaikea syyttää kirjoittajaa asiattomuudesta, kun kyse on Suomalaisuudesta kerro toki mikä tuossa minun analyysissäni Suomalaisuudesta on väärin?
Tässä koko kirjoitus uudelleen.
Ole nyt hyvä ihminen edes hieman rehellinen kyllä hyvin pitkälle tuo "vihervassarin omahyväisyys" ja "paremman ihmisen" asenne näkyy läpi tosin ei yksin sinusta vaan koko viiteryhmästä, silloin kun kyse on jotakin kehitysmaasta tulevan kohdalla olette alentuvan omahyväisiä ja ylimielisiä auttajia.
Jos luulette ettei tuo paista läpi niin ette voi pahemmin erehtyä.
Tuo tavallinen kaduntallaaja tai vaikkapa nuiva on rehellinen kun sanoo mielipiteensä suoraa ja kysyy kuka olet mitä täällä teet aijotko maksaa veroja vai huijaatko minua ja jos huijaat vedän sinua turpaan, mutta kun hän huomaa ettet ole roisto vaan tavallinen ihminen saat lämpimän vastaanoton ja parhaan ystävän joka ei nöyristele eikä mielistele.
Olen ihmetellyt mihin on Suomaalaisten kansainvälisyys kadonnut joka oli ihan normaalia vielä ennen Suomen itsenäisyyttä jolloin lähdettiin jääkäreiksi ja kun lähdettiin tarkoitti se että osattiin kieliä ja oli yhteydet, aivan samoin ennen sotia lähdettiin urheilemaan tästä maasta ulkomaille ja monella upseerilla oli monipuolnen kielitaito ja kansaivälinen koulutus ja moni lähti siirtolaiseksi.
Kuoliko Suomen kansaivälisyys kommareiden ja muiden punikkien sekä YYA hörhöjen toimesta ja nyt nämä uuskansaiväliset huonon itsetuntonsa kanssa kamppailevat vihervassarit ja heidän hengenheimolaisensa yrittävät tyrkyttää samaa totuuta muille ja väittävät että Suomalaisilla on huono itsetunto ja he ovat rasisteja.
Paskaa sanon minä Suomalaiset ei ole rasisteja eikä heillä ole huono itsetunto jos tämä on unohtunut kannattaa lähteä katselemaan vaikkapa Sankarihautausmaille sellaista tekoa jonka he ja sieltä elävänä selvinneet ei huonolla itsetunnolla varustettu kansa tee.
Aivan samoin moni Suomalainen 60+ ja nuorempikin on syntynyt kehitysmaa Suomeen ja jos katsoo nyt ympärilleen kaukana on tuo aika ja jos kansalla olisi huono itsetunto tätä ei olisi tapahtunut.
Elokuvatermein ,UGH! olen puhunut