Bannit ja varoitukset

Loistavaa!
Miten tuon USA:n kaupan kanssa kävi?
Samoin kuin Patrian AMV-kaupan kanssa USMC:n suuntaan... kylla jenkit osaavat myyntibisnekset, mutta ostobisnekseen ei ole enempaa kiinnostusta :confused:.
Noh aina voidaan ostaa Israelista lisaa, sekos Washingtonissa vituttaisi... kunnei oikein voi mussuttaakaan mutta silti vituttaa kun ne dollarit meni sivu suun.


Ilpo-versio 50 Centista... 50 Shekel o_O

 
Baarissa Lapualla sattui tapaus, jossa totesin (kun halusivat painia), totesin että "homojen halailu ei ole koskaan kiinnostanut..." Sen jälkeen asiat meni mielenkiintoiseksi... :D Jostain syystä porukka otti sen itteensä...

Ihmeellisiä tosiaan noi pohjalaiset. Aikanaan menin itsekin saman kaltaista sanomaan, ja sielläkin menivät kesken kaiken keskustelun nukkumaan... :rolleyes:
Ehkä ne vaan loppujen lopuksi tykkää roikkua toistensa kalsareissa? :D
 
Tämä ketju on etupäässä varattu foorumin modejen viimeiselle sanalle, liittyen erilaisiin mutuiluihin, kikkailuhin , makuasioihin ja foorumin kirjoittamattoman koodeksin rikkomiseen.

Eli ohjautukaapa takaisin tuonne foorumin puolelle...
 
Asia huomattu, Iltavapaiden "Sardaukarin elämä" on ehken oikea ketju. Lähti vähän lapasesta taas. :)
 
Käyttäjä talvela jäähylle jatkuvasta wikilinkkien roiskimisesta foorumille. Jos ei muuta sanottavaa ole, jätä postaamatta.

Muistutuksena muille käyttäjille.
 
Noh RIP Taitokäsi... onneksi nielin kiukkuni pitkään niinkuin suomalainen reserviläinen vaan osaa :D.
 
@Taitolaji. Hiukan asiaa. Roppakaupalla henkilökohtaisuuksia naamioituna yleistyksiin. Helvetin vahingollinen nimimerkki käsitykseeni suomenruotsalaisista.
 
Taitolajiko se pahin/ainut trollaaja ja provoaja täällä onkin? Tuli yhtä puskista kuin Minutemanin sanktiointi toteamuksesta, että 50% ihmisistä on keskiarvoa tyhmempiä.
 
Taitolajiko se pahin/ainut trollaaja ja provoaja täällä onkin? Tuli yhtä puskista kuin Minutemanin sanktiointi toteamuksesta, että 50% ihmisistä on keskiarvoa tyhmempiä.
Linkitti Verkkouutisten jutun. Paha.

Muok. Tämä ei paha:



Häh?

Ei minua kyrsi ulkosuomalaisissa / paluumuuttajissa mikään.

-------------------------------------

Ole nyt hyvä ihminen edes hieman rehellinen kyllä hyvin pitkälle tuo "vihervassarin omahyväisyys" ja "paremman ihmisen" asenne näkyy läpi tosin ei yksin sinusta vaan koko viiteryhmästä, silloin kun kyse on jotakin kehitysmaasta tulevan kohdalla olette alentuvan omahyväisiä ja ylimielisiä auttajia.
 
Viimeksi muokattu:
Linkitti Verkkouutisten jutun. Paha.

Muok. Tämä ei paha:



Häh?

Ei minua kyrsi ulkosuomalaisissa / paluumuuttajissa mikään.

-------------------------------------

Ole nyt hyvä ihminen edes hieman rehellinen kyllä hyvin pitkälle tuo "vihervassarin omahyväisyys" ja "paremman ihmisen" asenne näkyy läpi tosin ei yksin sinusta vaan koko viiteryhmästä, silloin kun kyse on jotakin kehitysmaasta tulevan kohdalla olette alentuvan omahyväisiä ja ylimielisiä auttajia.

Jos otat yhden osan kirjoituksestani ja yrität sen avulla todistella jotain, niin miksi et uskaltanut lainata koko juttua jos näin olisit toiminut olisi ollut silloin hyvin vaikea syyttää kirjoittajaa asiattomuudesta, kun kyse on Suomalaisuudesta kerro toki mikä tuossa minun analyysissäni Suomalaisuudesta on väärin?

Tässä koko kirjoitus uudelleen.

Ole nyt hyvä ihminen edes hieman rehellinen kyllä hyvin pitkälle tuo "vihervassarin omahyväisyys" ja "paremman ihmisen" asenne näkyy läpi tosin ei yksin sinusta vaan koko viiteryhmästä, silloin kun kyse on jotakin kehitysmaasta tulevan kohdalla olette alentuvan omahyväisiä ja ylimielisiä auttajia.

Jos luulette ettei tuo paista läpi niin ette voi pahemmin erehtyä.

Tuo tavallinen kaduntallaaja tai vaikkapa nuiva on rehellinen kun sanoo mielipiteensä suoraa ja kysyy kuka olet mitä täällä teet aijotko maksaa veroja vai huijaatko minua ja jos huijaat vedän sinua turpaan, mutta kun hän huomaa ettet ole roisto vaan tavallinen ihminen saat lämpimän vastaanoton ja parhaan ystävän joka ei nöyristele eikä mielistele.

Olen ihmetellyt mihin on Suomaalaisten kansainvälisyys kadonnut joka oli ihan normaalia vielä ennen Suomen itsenäisyyttä jolloin lähdettiin jääkäreiksi ja kun lähdettiin tarkoitti se että osattiin kieliä ja oli yhteydet, aivan samoin ennen sotia lähdettiin urheilemaan tästä maasta ulkomaille ja monella upseerilla oli monipuolnen kielitaito ja kansaivälinen koulutus ja moni lähti siirtolaiseksi.

Kuoliko Suomen kansaivälisyys kommareiden ja muiden punikkien sekä YYA hörhöjen toimesta ja nyt nämä uuskansaiväliset huonon itsetuntonsa kanssa kamppailevat vihervassarit ja heidän hengenheimolaisensa yrittävät tyrkyttää samaa totuuta muille ja väittävät että Suomalaisilla on huono itsetunto ja he ovat rasisteja.

Paskaa sanon minä Suomalaiset ei ole rasisteja eikä heillä ole huono itsetunto jos tämä on unohtunut kannattaa lähteä katselemaan vaikkapa Sankarihautausmaille sellaista tekoa jonka he ja sieltä elävänä selvinneet ei huonolla itsetunnolla varustettu kansa tee.

Aivan samoin moni Suomalainen 60+ ja nuorempikin on syntynyt kehitysmaa Suomeen ja jos katsoo nyt ympärilleen kaukana on tuo aika ja jos kansalla olisi huono itsetunto tätä ei olisi tapahtunut.

Elokuvatermein ,UGH! olen puhunut
 
Viimeksi muokattu:
Jos otat yhden osan kirjoituksestani ja yrität sen avulla todistella jotain, niin miksi et uskaltanut lainata koko juttua jos näin olisit toiminut olisi ollut silloin hyvin vaikea syyttää kirjoittajaa asiattomuudesta, kun kyse on Suomalaisuudesta kerro toki mikä tuossa minun analyysissäni Suomalaisuudesta on väärin?

Tässä koko kirjoitus uudelleen.

Ole nyt hyvä ihminen edes hieman rehellinen kyllä hyvin pitkälle tuo "vihervassarin omahyväisyys" ja "paremman ihmisen" asenne näkyy läpi tosin ei yksin sinusta vaan koko viiteryhmästä, silloin kun kyse on jotakin kehitysmaasta tulevan kohdalla olette alentuvan omahyväisiä ja ylimielisiä auttajia.

Jos luulette ettei tuo paista läpi niin ette voi pahemmin erehtyä.

Tuo tavallinen kaduntallaaja tai vaikkapa nuiva on rehellinen kun sanoo mielipiteensä suoraa ja kysyy kuka olet mitä täällä teet aijotko maksaa veroja vai huijaatko minua ja jos huijaat vedän sinua turpaan, mutta kun hän huomaa ettet ole roisto vaan tavallinen ihminen saat lämpimän vastaanoton ja parhaan ystävän joka ei nöyristele eikä mielistele.

Olen ihmetellyt mihin on Suomaalaisten kansainvälisyys kadonnut joka oli ihan normaalia vielä ennen Suomen itsenäisyyttä jolloin lähdettiin jääkäreiksi ja kun lähdettiin tarkoitti se että osattiin kieliä ja oli yhteydet, aivan samoin ennen sotia lähdettiin urheilemaan tästä maasta ulkomaille ja monella upseerilla oli monipuolnen kielitaito ja kansaivälinen koulutus ja moni lähti siirtolaiseksi.

Kuoliko Suomen kansaivälisyys kommareiden ja muiden punikkien sekä YYA hörhöjen toimesta ja nyt nämä uuskansaiväliset huonon itsetuntonsa kanssa kamppailevat vihervassarit ja heidän hengenheimolaisensa yrittävät tyrkyttää samaa totuuta muille ja väittävät että Suomalaisilla on huono itsetunto ja he ovat rasisteja.

Paskaa sanon minä Suomalaiset ei ole rasisteja eikä heillä ole huono itsetunto jos tämä on unohtunut kannattaa lähteä katselemaan vaikkapa Sankarihautausmaille sellaista tekoa jonka he ja sieltä elävänä selvinneet ei huonolla itsetunnolla varustettu kansa tee.

Aivan samoin moni Suomalainen 60+ ja nuorempikin on syntynyt kehitysmaa Suomeen ja jos katsoo nyt ympärilleen kaukana on tuo aika ja jos kansalla olisi huono itsetunto tätä ei olisi tapahtunut.

Elokuvatermein ,UGH! olen puhunut
No nythän se on lainattu ja korostettu, ja asia on oikaistu. Kiitos siitä.

Oikeammin, olisin tietenkin voinut lainata koko tekstin ja korostaa osan. Kunhan nappasin esimerkiksi, että henkilöön voi käydä kunhan sen tekee oikein motiivein. Pahoittelut huonosta lainauksesta. Puhuttu on.
 
Mistä Taitolaji nyt muka sai bannia? Eihän noissa viimeaikaisissa jutuissa ole mitään sellaista mitä moni muu ei postaisi täällä kaiken aikaa.

Absurdia.
 
Aika nyrjähtänyt pitää olla jos ymmärtää tuon kommentin tarkoittavan että saitti tai sen ylläpito sponssaa rasisteja. Eikä bänni näytä tulleen siitä vaan kommentista jonkalaisia täällä on viime kuukausina ollut tusinoittain, mutteivat ole aiheuttaneet mitään toimenpiteitä. Hämmästyttävää.
 
Back
Top