Samovarius
Ylipäällikkö
En tiiä, en mä lue sellasia horinoita sen enempää ku kuuntelen kadulla humalaisten mussutusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En tiiä, en mä lue sellasia horinoita sen enempää ku kuuntelen kadulla humalaisten mussutusta.
Hieman samaa mieltä. Enkä tiedä olisiko niistä pitänyt alkaa tekemää jonkinlaista liikenneanalyysia.. minun mielestäni erittäin kiinnostava profiili - vaikka jutut olivatkin suuressa määrin tosiaan tajunnanvirtaa. Jossain vaiheessa tuli erittäin pitkiä ja vaikeaselkoisia "analyyseja" tai julistamista, sitten hiljaisuus, ja välillä hyvinkin tarkkaa ja mielenkiintoista huomioimista hieman erikoisella tulokulmalla.Joissa oli sellaisia yksityiskohtia, jotka panivat ainakin minut mietteliääksi? Ja varmaan muutamia muitakin palstalla osallistuvia.
tajunnanvirtaa
Oli raskaita lukea. Hyvä nanni!
Moderaattorit niitä joutuvat lukemaan.
No näköjään et lue. Katso Baikalin lainaus yllä.Miksi niitä piti lukea?
Itse en lue juttuja jotka eivät minua kiinnosta tai lue henkilöitä joita pidän .
Sardaukarin jutuista tulee tämä sketsi mieleen:Miten voi olla mahdolista että Sardaukar on vieläkin bannattu?
Sitä minäkin mietin joku päivä sitten, jos hän sai ikuisen bannin ?Miten voi olla mahdolista että Sardaukar on vieläkin bannattu?
No höh, Nyt on sitten Valtakunnan pääloukkaantujan paikka avoinna..Häppärit minkki lirpakkeessa, ja, VUOSIA jatkunut ulina riitti.
Häppärit minkki lirpakkeessa, ja, VUOSIA jatkunut ulina riitti.
Kuva varmasti kiinnostaa paljon mutta valitettavasti se on jo poistettu.Millä sivulla, selasin koko minkkiketjun en vaan löytänyt.
Olen melko varma että osaat itsekin hakea netistä kuvia pillusta.Millä sivulla, selasin koko minkkiketjun en vaan löytänyt.
Ai missä?Oli Otolla kyllä ihan hyvää juttua että harmi sinänsä.
Miehellä on kyllä hetkensä mutta valitettavan harvoin. (Uskon että kyse on enemmän ilmaisutaidollinen rajoite, eihän meistä kukaan oikeasti ihmisenä ole mulkku.)Oli Otolla kyllä ihan hyvää juttua että harmi sinänsä.
Minun on pakko todeta että aika melkoisia prinsessoja ja ammatikseen loukkaantujia on tullut tavattua kilpa-ammunnan kuin metsästyksenkin parissa, mutta vaikka ovat ihmisinä lievästi hankalia niin lakia noudattavat eikä sinällään aseiden hallussapidolle ole mitään estettä. Meillä on ja pitääkin olla mielipiteenvapaus tässä maassa. Ymmärrän kyllä pointtisi.Minua vähän häiritsee että kaverilla on ilmeisesti TT3-luvat ja harrastaakin aktiivisesti, mutta sitten käyttäytyy täällä noin. Mutta voihan olla oikeassa elämässä ihan ok kaveri ja luultavasti onkin.