Bannit ja varoitukset

En tiiä, en mä lue sellasia horinoita sen enempää ku kuuntelen kadulla humalaisten mussutusta.
 
Joissa oli sellaisia yksityiskohtia, jotka panivat ainakin minut mietteliääksi? Ja varmaan muutamia muitakin palstalla osallistuvia.
Hieman samaa mieltä. Enkä tiedä olisiko niistä pitänyt alkaa tekemää jonkinlaista liikenneanalyysia.. minun mielestäni erittäin kiinnostava profiili - vaikka jutut olivatkin suuressa määrin tosiaan tajunnanvirtaa. Jossain vaiheessa tuli erittäin pitkiä ja vaikeaselkoisia "analyyseja" tai julistamista, sitten hiljaisuus, ja välillä hyvinkin tarkkaa ja mielenkiintoista huomioimista hieman erikoisella tulokulmalla.
 
Oli raskaita lukea. Hyvä nanni!


Miksi niitä piti lukea?

Itse en lue juttuja jotka eivät minua kiinnosta tai lue henkilöitä joita pidän .

( enkä myöskään osallistu näiden keskusteluihin)

Kyllä aikuisenihmisen pitäisi osata valita ne tekstit, joita haluaa lukea.





Jotenkin myös tuntuu että ”Supreme Leader” on aina hauskaa kun joku saa kenkää.

Sillä lähes joka kerta heidän suusta kuuluu riemunkiljahduksia, kun näin tapahtuu.

Minusta jos vaikka ”vihamies” saa kenkää, se on kuitenkin aina valittavaa.
 
Oli Otolla kyllä ihan hyvää juttua että harmi sinänsä.
Miehellä on kyllä hetkensä mutta valitettavan harvoin. (Uskon että kyse on enemmän ilmaisutaidollinen rajoite, eihän meistä kukaan oikeasti ihmisenä ole mulkku.)
 
Viimeksi muokattu:
Minua vähän häiritsee että kaverilla on ilmeisesti TT3-luvat ja harrastaakin aktiivisesti, mutta sitten käyttäytyy täällä noin. Mutta voihan olla oikeassa elämässä ihan ok kaveri ja luultavasti onkin.
 
Minua vähän häiritsee että kaverilla on ilmeisesti TT3-luvat ja harrastaakin aktiivisesti, mutta sitten käyttäytyy täällä noin. Mutta voihan olla oikeassa elämässä ihan ok kaveri ja luultavasti onkin.
Minun on pakko todeta että aika melkoisia prinsessoja ja ammatikseen loukkaantujia on tullut tavattua kilpa-ammunnan kuin metsästyksenkin parissa, mutta vaikka ovat ihmisinä lievästi hankalia niin lakia noudattavat eikä sinällään aseiden hallussapidolle ole mitään estettä. Meillä on ja pitääkin olla mielipiteenvapaus tässä maassa. Ymmärrän kyllä pointtisi.
 
Back
Top