Tarkoitatko hänen toisella kaudellaan?Ja kun vuoden kuluttua voidaan todeta että olit väärässä, lupaatko lopettaa ininisemisen Bidenin loppukauden ajaksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitatko hänen toisella kaudellaan?Ja kun vuoden kuluttua voidaan todeta että olit väärässä, lupaatko lopettaa ininisemisen Bidenin loppukauden ajaksi?
Uskoisin että Biden ei asetu toiselle kaudelle. Todennäköisesti ymmärtää (päinvastoin kuin eräät), omat rajoitteensa joita ikä väistämättä tuo.Tarkoitatko hänen toisella kaudellaan?
Kuullostaa aika korkealta. USA:n valtionvarainministeriön mukaan korvaukset ovat alhaisemmat:Ei noissa tukipaketeissa ole mitään järkeä. Nyt pamahtaa tutulle joka asuu täällä turussa 5500 shekkinä käteen. Siinä hänen ja kahden lapsensa summa yhteensä. Jos kaikille jotka tienaavat alle 100 tonnia tai asuvat ulkomailla saavat tuollaiset summat, niin mistä helvetistä nämä rahat revitään. Maassa 330 miljoonaa ihmistä.
Mitä tarkoitat?Todennäköisesti ymmärtää (päinvastoin kuin eräät), omat rajoitteensa joita ikä väistämättä tuo.
Älä vielä nuolaiseAinoa hyvä puoli on, että hallitus ei voi kieltäytyä HX-hankkeesta sen perusteella että se lisäisi valtion velkaa...
En halua kuullostaaa ikärasistilta, mutta aika harva yli 80-vutias on aidosti kykenevä toimimaan suurvallan johdossa. Ja kun kriisi iskee, päivät on pitkiä ja sitten pitää väsyneenä tehdä päätöksiä vaikkapa ydinaseen käytöstä...Mitä tarkoitat?
Anyway, ei tosiaan välttämättä paras tapa tukea taloutta. Jotkut tutkimukset osoittaa että rahat menee säästöön, ei kulutukseen niin kuin oli tarkoitus. Republikaanit oli aikanaan tiukan budjettikurin takana.
Sheriffi on trolli (minun mielipide). Kannattaa myös lukea mitä kaikkea hän kirjoitti koronasta vuosi sitten.Tarkoitatko hänen toisella kaudellaan?
Olen näiden vuosien aikana ollut vähän kaikkea. Rasisti, putinisti, trumpisti, Qanonisti (mitä tarkoittaa?) ja trolliksikin tituleerattu. Rakkaalla lapsella monta nimeä.Sheriffi on trolli (minun mielipide). Kannattaa myös lukea mitä kaikkea hän kirjoitti koronasta vuosi sitten.
Ei tässä riidelläkään. Mielipide vain.Olen näiden vuosien aikana ollut vähän kaikkea. Rasisti, putinisti, trumpisti, Qanonisti (mitä tarkoittaa?) ja trolliksikin tituleerattu. Rakkaalla lapsella monta nimeä.
Monen kanssa olen ottanut yhteen mutta kaikkien kanssa olen ihan hyvissä väleissä.
Kokeile olla BidenistiOlen näiden vuosien aikana ollut vähän kaikkea. Rasisti, putinisti, trumpisti, Qanonisti (mitä tarkoittaa?) ja trolliksikin tituleerattu. Rakkaalla lapsella monta nimeä.
Monen kanssa olen ottanut yhteen mutta kaikkien kanssa olen ihan hyvissä väleissä.
Vuoden kahden päästä mies saa tuskin edes lausetta sanottua.
Sitä samaa sinne ja viikonloppuja. Minä menen pojan kanssa heti aamusta pilkille. Motonetin kautta hakemaan kärpäsentoukat. En siis välttämättä ole trollailemassa täällä aamusta iltaan tästä syystä.Kokeile olla Bidenisti
Hyvää perjantai iltaa arvon foorumiveljet
Tehdään nyt selväksi, et mä en pidä sua trollina. Ihan aito ihminen jolla lähtee joskus jutut keinumaan, siksi jotkut voi pitää trollinaSitä samaa sinne ja viikonloppuja. Minä menen pojan kanssa heti aamusta pilkille. Motonetin kautta hakemaan kärpäsentoukat. En siis välttämättä ole trollailemassa täällä aamusta iltaan tästä syystä.