En täydellisesti mutta ymmärrän ja olen pärjännytKai sinä nyt tuon verran osaat englantia itsekin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En täydellisesti mutta ymmärrän ja olen pärjännytKai sinä nyt tuon verran osaat englantia itsekin?
Air Force One on koneen kutsu, joka ilmaisee että koneessa on presidentti mukana. Ihan sama mikä ilmavoimien kone on kyseessä. Samaan tapaan kuten ilmavoimien hävittälentueen päälliköllä, tai jopa maavoimien panssarivaunukomppanian päälliköllä on tietty kutsu jota käyttävät riippumatta siitä mikä kone tai tankki on alla.En täydellisesti mutta ymmärrän ja olen pärjännyt
Pieni yksityiskohta. Kyseessä oli republikaanituomari. Eli taisi tehtailla ääniä Trumpille.Eli siis texasissa naurattaa nyt oikein kunnolla?
Four people, including justice of the peace, arrested on 150 counts of voter fraud
HONDO, Texas (WOAI/KABB) An area Justice of the Peace has been arrested and accused of election fraud, along with three other people. Medina County, Texas Justice of the Peace Tomas Ramirez was arrested Feb. 11 after a Bandera Grand Jury indicted him and three others two days prior. Ramirez, a...kfdm.com
Trumppi perhana keskitti ne vaalivilppitutkimuksensa ihan vääriin osavaltioihin. Tuossakin Ollaan Texasissa.
Oli vähän oudon kuulonen saitti tuo, niin näyttäis pikagooglella olevan käytännössä yhtä kuin fox: KFDM, virtual channel 6, is a CBS/CW+/Fox-affiliated television station licensed to Beaumont, Texas, United States and serving southeast Texas' Golden Triangle region
Itseasiassa syytteet on 2018 vaaleista, ei presidentin vaaleista. 2018 äänestettiin myös monista paikallisista viroista. Eli saattoi tehtailla itselleen ääniä päästäkseen tuomarin virkaan.Pieni yksityiskohta. Kyseessä oli republikaanituomari. Eli taisi tehtailla ääniä Trumpille.
Republican Judge Tomas ‘Tommy’ Ramirez III Arrested Over 2018 Election Fraud Allegations - Laws In Texas
Developing Story; Medina County judge Tommy Ramirez is out of jail and facing serious election fraud-related charges. He's suspended without pay.lawsintexas.com
Olihan siellä tiukka senaattorivaali 2018. Joka uskoo vaalien väärentämiseen voi aluksi vaikka kyseenalaistaa Ted Cruzin aseman USA:n senaatissa. Olihan eroa lopulta pari sataa tuhatta ääntä mutta noin niinku periaatteessa. Toisin kuin 2020 vaaleissa on vilpistä 2018 sentään näyttöä.Itseasiassa syytteet on 2018 vaaleista, ei presidentin vaaleista. 2018 äänestettiin myös monista paikallisista viroista. Eli saattoi tehtailla itselleen ääniä päästäkseen tuomarin virkaan.
Tietyn laidan edustajilla se tuppaa menemään henkilöön kun on psykoosi päällä..Oikeasti. Pitäskö muutaman henkilön olla hiljaa, jos ainut vastaus kyseisen henkilön postaukseen on mennä henkilökohtaisuuksiin, kun ei muuta osata? Vai kannattasko olla esim hiljaa?
Ollaan onnellisia kaverien puolesta. Kukaan oikeiden psykoosien kanssa tekemisiin joutunut tuskin asialla vitsailisi.Mikä ihmeen psykoosi hinku teillä täällä oikein on päällä? Aivan kaikki joka nostattaa tunteita ja keskustelua kuulostaa olevan jonkin sortin psykoosi. Lisäksi tuntuu että sitä käytetään vaan lählökohtaisesti vastakkaisen mielipiteen vähättelyyn sen sijaan että sillä olisi keskustelullisesti jotain virkaa itse asian suhteen. Eli onko täällä nyt joku "vääränlainen mielipide psykoosi" maanpuolustuspsykoosi foorumilla vai mitä?
On se kumma kun yksi ihminen saa niin suuria tunteita aikaan että tietyn poliittisen suuntauksen omaavat kirjoittelijat suu vaahdossa menevät henkilökohtaisuuksiin ja ovat kaikista eniten suvaitsemattomia. Sitä voi jo alkaa kutsua psykoosiksi.Mikä ihmeen psykoosi hinku teillä täällä oikein on päällä? Aivan kaikki joka nostattaa tunteita ja keskustelua kuulostaa olevan jonkin sortin psykoosi. Lisäksi tuntuu että sitä käytetään vaan lählökohtaisesti vastakkaisen mielipiteen vähättelyyn sen sijaan että sillä olisi keskustelullisesti jotain virkaa itse asian suhteen. Eli onko täällä nyt joku "vääränlainen mielipide psykoosi" maanpuolustuspsykoosi foorumilla vai mitä?
En minä tätä nyt yhden trumpin pohjalta mieti, vaan niinku yleisesti. Ilmasto vetää täällä samanlaiset "psykoosit" irti palstalaisista ku vihreistä kansanedustajista ja trendinä vaikuttaisi olevan että kaikki on nyt psykooseja.On se kumma kun yksi ihminen saa niin suuria tunteita aikaan että tietyn poliittisen suuntauksen omaavat kirjoittelijat suu vaahdossa menevät henkilökohtaisuuksiin ja ovat kaikista eniten suvaitsemattomia. Sitä voi jo alkaa kutsua psykoosiksi.
Anna palaa vaan. Kun kyse on ameriikan ihmemaan politiikasta, niin siellä ei pulmusia ole missään puolueessa. Tarpeeksi ku nakkelet niin osuu sieltä joku vielä tuurilla ihan oikeaankin. Kaikesta saa ja pitää voida mielestäni keskustella vaikka olis kuinka eri mieltä, mutta pitää tajuta että kun alkaa kakkaa nakkelemaan niin siinä sotkeutuu omatkin kädet paskaan.Minua ainakin suorastaan vituttaa Trumppiin kohdistuva paskan heitto. Vastareaktiona sitten Bidenille annan samalla mitalla.
Kannattaa kuitenkin muistaa että täällä keskustelu on kaikista ylilyönneistä huolimatta hemmetin paljon siivompaa kuin somessa keskimäärin.Ai vitsi, toinen mun lemppari sana on sitten tämä "Kiima" joka on kans kovasti viljelty kun ei tunnu toisen puolen mielipiteet miellyttävän. Oiskohan tämä nyt sitten psykoosi kiima?
Jätän offtopikit tähän. Kiitos ja anteeksi.
Vaikeaa tulee olemaan, mutta saa nähdä, jos ylipäätään lähtee.Onnistuuko Trump (valkoisen)talonvaltauksessa, 2024?
Anarkistihan ei lähde talosta kuin rälläkällä ja kantamallaVaikeaa tulee olemaan, mutta saa nähdä, jos ylipäätään lähtee.