Bidenin hallinto ja siitä keskustelua. Kuinka suunta muuttuu?

Trump sentään ansaitsi usein saamansa vihan apinoinnillaan. Ei hänen olisi tarvinnut esim. vammaista toimittajaa pilkata, haukkua Afrikan maita paskaläpimaiksi...

Vammaisjuttu oli toisaan torkea mutta se perslapi juttu oli kylla niin turha kohu kuin voi vaan olla...

Kuitenkin loppujen lopuksi suuri osa niista maista joita Trump tosiaan kutsui perslaviksi oikeasti on perslapia suunnilleen kaikkien osallisten mielesta ja parodiahorisontti ylittyy reippaasti, kun perlsapi nimityksesta suivaantuneet vasemmistoliberaalit syyttavat hallintoa epainhimillisesta kohtelusta ja suunnilleen kuolemantuomioiden lagettamisesta palauttaessaan perslapimaista tulleita turvapaikanhakijoita.

Suomessa on ihan sama ilmio esmes somalien ja irakilaisten suhteen..
 
Viimeksi muokattu:
Älä nyt pilaa foorumin sosialistien tähtihetkeä. Onhan se juhlan paikka kun joe pysyi sentään pystyssä
Onko täällä sosialistejakin? En ole itse huomannut ensimmäistäkään, mutta onpa mahtavaa kuulla, että maanpuolustus osuu nykyään vassarinkin pirtaan!
 
Me ollaan kommareita kaikki jos näitä muutamia kaiffareita on uskominen.

No jos menee itse aivan oikeaan laitaan niin toki kaikki muut ovat sitten itsestä vasemmalla. En itse ole tosin oikeisto-vasemmisto jaon fani, sosialisti-porvari tai sosialisti-markkinatalous voisi olla osuvampaa. Meikäläisestä ei sosialismin kannattajaa saa tekemälläkään, mikä se leimakirves oli tällä kertaa.

Mutta toisaalta:

Siltä näyttää. Siitäkin voi toipua
Ennen haukuttiin polsevikiksi, nyt enää sosialistiksi. Vuosi, pari vielä niin ollaan kaikki kepulaisia!
 
Älä nyt pilaa foorumin sosialistien tähtihetkeä.

Juu, älkää. On kyllä ainoa paikka maailmassa tämä palsta, jossa minua tituleerataan sosialistiksi ja kommunistiksi milloin kumminkin. Laidoilta ja ääriltä kai nämä luonnehdinnat täytyy syntyä, kun jollekin olet vaskisti ja toiselle pioneeri? :cool:
 
Ennen haukuttiin polsevikiksi, nyt enää sosialistiksi. Vuosi, pari vielä niin ollaan kaikki kepulaisia!

Ehei. Ääntä antava laita siirtyy itse jatkuvasti kohti äärtä....:cool: On ihan paikallaan suhtautua isällisellä huumorilla tähän palautteeseen. Mutta pakko on reagoida jotenkin ihan ääntäjien itsensä vuoksi, etteivät pahenna entisestään palautteen laatua edeten esim. niskalaukausfantasiointiin, joka on jo lain puitteissa väärin, käsittääkseni.
 
Johan täällä on totista meininkiä. Fiuh! Alkaa uhriutumiskortit viuhahdella. Kuitenkin pitää muistaa että suomessa kun itseään pitää oikeistolaisena niin ameriikan ihmemaan mittapuulla on täysin kommunisti vielä.
 
Ehei. Ääntä antava laita siirtyy itse jatkuvasti kohti äärtä....:cool: On ihan paikallaan suhtautua isällisellä huumorilla tähän palautteeseen. Mutta pakko on reagoida jotenkin ihan ääntäjien itsensä vuoksi, etteivät pahenna entisestään palautteen laatua edeten esim. niskalaukausfantasiointiin, joka on jo lain puitteissa väärin, käsittääkseni.
No just näin. Vahvasti setämiehen iässä, on tämä nuorison vihainen meteli välillä hiemankin sillä lailla rogermooremaisesti (jonnet ei muista) kulmakarvaa nostavaa.
Johan täällä on totista meininkiä. Fiuh! Alkaa uhriutumiskortit viuhahdella. Kuitenkin pitää muistaa että suomessa kun itseään pitää oikeistolaisena niin ameriikan ihmemaan mittapuulla on täysin kommunisti vielä.
Jotain rotia olla pitää nimimerkkienkin takana. Sitä polsevikki huudon ulinaa kestänyt kuuro reettakaan.
 
Olen suurella tyytyväisyydellä seurannut vuosia amerikan presidenttien edesottamuksista käytyä keskustelua niin täällä kuin muissakin viestimissä, eikä se tyrehtynyt trumpin häviöön vaaleissa, tästä on hyvä jatkaa :D
 
"Yksipuolue järjestelmä ja sosialisti hallinto ja pressa on jenkeissä katsokaas ihan eri juttu kuin vaikka kiinassa. Joten heh! Joku kutsuu meitä sosialisteiksi- ihan älytöntä hei!"
 
Joka toista haukkuu on itse se, sanoi jo Suuri Putinkin.;)
Kun on YYA-Suomessakin ehtinyt aikanaan elämään, niin pakkohan se on kompata suuren Neuv.. eikun Venäjän johtajaa :censored:

Voi veljet, se kuulkaa oli aikaa se. Silloin huudettiin, että tuo EI ole sosialisti. Ja se oli menoa sitten jos mitää virkaa halusi.
 
Johan täällä on totista meininkiä. Fiuh! Alkaa uhriutumiskortit viuhahdella. Kuitenkin pitää muistaa että suomessa kun itseään pitää oikeistolaisena niin ameriikan ihmemaan mittapuulla on täysin kommunisti vielä.

En minä halua, että minua pidetään minkäänlaisena -stolaisena. Olen vain baikal kaikessa vaatimattomuudessani. Ei minulla ole mitään tarvetta esiintyä minkään -ston edustajana. Melki tarkoin haistatan pitkät vitut millekään -stolaisuudelle. Saa kai vapaa mies pyrkiä ihan itsenäiseen ajatteluun ilman, että ottaa rintapieleensä mitään -stoa, jota edustaa? Saa, en pyydä edes lupaa keneltäkään. :cool:

Normi arjessa pitää pärjätä suunnilleen kaikkien ihmisten kanssa, jotta asiat sujuvat. Minusta se on tavoiteltava visio. Ei siinä voi pysähtyä miettimään kenenkään -stolaisuutta tai sen puutetta.

Näille maailman suurille pojille ja tytöille on ihan terveellistä naureskella. Ovat vallalle ahneita ja suurin pyrkimys lienee oman egon kasvattaminen et maallisen hlökoht. mammonan kartuttaminen. Otappa nämä nyt sitten ihan vakavasti.

Jos elämme Bidenin ikään, niin varmaan kompuroimme mekin ja sitä unohtaa jonkun vuorosanankin. Joo, kalpea äijä, mutten silti maalaisi naamaani oranssiksi. :ROFLMAO:
 
En ole todellakaan pahoillani jenkkien pressan vaihtumisesta, mutta kyllä toi näyttää ihan selkeältä että Bidenillä pätkii ja pahasti. Toivotaan ja luotetaan että on sellaiset taustavoimat, että saavat pidettyä homman hallinnassa. Ja toki näin varmaan onkin.

USAn vastustajat taatusti tarkkailevat heikkouden merkkejä, ja toivottavasti mahdollisiin koepalloihin vastataan riittävän uskottavasti.
 
Toivotaan ja luotetaan että on sellaiset taustavoimat

Jokainen presidentti tarvitsee onnistuakseen hyvän esikunnan, organisaation, hyviä alijohtajia, toimivan strategian ja taktiikan ja ripauksen tuuria. On varmaan presidentin taitoa hangata kasaan toimiva paletti. Ja sitten vasta aika näyttää, miten meni.
 
Jokainen presidentti tarvitsee onnistuakseen hyvän esikunnan, organisaation, hyviä alijohtajia, toimivan strategian ja taktiikan ja ripauksen tuuria. On varmaan presidentin taitoa hangata kasaan toimiva paletti. Ja sitten vasta aika näyttää, miten meni.
Jep. Ja iän/terveyden rasittama presidentti tarvitsee vielä tavanomaista tukevamman selkänojan. Sinä aikana kun jaksaa hoitaa tehtäviään...
 
Joo pojat! Vähän heitin löylyä ja kalahtaahan se, kun huomaa että ei oikein tuo kannattama asia/taho osukkaan omaan portfolioon. Tällä juihautuksella halusin alleviivata tuota teidän sokeutta ja puusilmäisyyttä. Tosiasia jonka tiedätte mutta, ette ehkä myönnä on se että, ette te ikinä tuota totaalista katastrofia peukuttaisi tai puolustelisi jos Trump ei olisi ollut pohjalla. Kaikki me tiedetään että tuo nyky pressa ja hallinto on puhdasta vasemistolaista p@skaa. Porukka on vaan kohta 5 vuotta lukenut totaalista rääväämistä Trumpista ja se on uponnut heikompaan ainekseen kuin veitsi voihin. Jos tämä haamu olisi nyt vaikka hillaryn jälkeen jauhamassa tuota samaa p@skaa, ette te sitä peukuttaisi.
Koska olen teitä älyllisesti päätä pidempi, en tällä kertaa veloita mitää tästä oppitunnista.
Joo! Ette te ehkä oikeasti sossuja ole mutta, ei maksa mitään päivittää omia pakkomielteitä. Hei kuulkaa se paha Trump meni jo, lepo vaan! Ei tarvitse enää puolustella jotakin häröä jonka puhetta te ette edes oikeasti kuuntele. Mukavaa viikonloppua
 
Juu, älkää. On kyllä ainoa paikka maailmassa tämä palsta, jossa minua tituleerataan sosialistiksi ja kommunistiksi milloin kumminkin. Laidoilta ja ääriltä kai nämä luonnehdinnat täytyy syntyä, kun jollekin olet vaskisti ja toiselle pioneeri? :cool:
Jos en nyt väärin muista niin taisin tituleerata sinut perinnefoorumilla kauan kauan sitten peräkammarin pojaksi :p
T: nimimerkillä taisin silloin vielä itse asustella vanhempien yläkerrassa
 
Viimeksi muokattu:
Joo pojat! Vähän heitin löylyä ja kalahtaahan se, kun huomaa että ei oikein tuo kannattama asia/taho osukkaan omaan portfolioon. Tällä juihautuksella halusin alleviivata tuota teidän sokeutta ja puusilmäisyyttä. Tosiasia jonka tiedätte mutta, ette ehkä myönnä on se että, ette te ikinä tuota totaalista katastrofia peukuttaisi tai puolustelisi jos Trump ei olisi ollut pohjalla. Kaikki me tiedetään että tuo nyky pressa ja hallinto on puhdasta vasemistolaista p@skaa. Porukka on vaan kohta 5 vuotta lukenut totaalista rääväämistä Trumpista ja se on uponnut heikompaan ainekseen kuin veitsi voihin. Jos tämä haamu olisi nyt vaikka hillaryn jälkeen jauhamassa tuota samaa p@skaa, ette te sitä peukuttaisi.
Koska olen teitä älyllisesti päätä pidempi, en tällä kertaa veloita mitää tästä oppitunnista.
Joo! Ette te ehkä oikeasti sossuja ole mutta, ei maksa mitään päivittää omia pakkomielteitä. Hei kuulkaa se paha Trump meni jo, lepo vaan! Ei tarvitse enää puolustella jotakin häröä jonka puhetta te ette edes oikeasti kuuntele. Mukavaa viikonloppua
Meinasin sanoa että laita korkki ajoissa kiinni, mutta mitä helvettiä. se on perjantai! Kaadanpa parit napanterit itsekin :salut:
 
Back
Top