Black lives matter (BLM)

Jaahas tuurillaan taitaa mitätöityä tuo derek chauvinin tuomio ja homma alkaa taas alusta. Voi suoraan sanoa että jos niin käy niin se on taas muutama miljardi kun tuhoja ruetaan korjaamaan...
 
Politiikka pois Olympialaisista. Olen positiivisesti yllättynyt!



Samoin.

Seuraan kohtuu aktiivisesti Nhl-lätkää. Vittu että nousi viime viikonloppuna verenpaine, kun aloin katsomaan Buffalon peliä. Prkl pelipaitojen numerot oli pitänyt saada sateenkaaren väreihin. No jäi se peli katsomatta.
Toinen tällä kaudella tullut muoti ilmiö on, että seurat nostaa esiin entisiä mustia pelaajiaan sankareina. Vaikka peliura käsitää 3 matsia 50-luvulla nelosketjussa.
Chicago Blackhawks joutuu miettimään pitääkö seuran nimi ja logo vaihtaa, kun saattaa loukata intiaania. Ottawa Senators joutui jonkun muutoksen logoonsa tekemään, en edes muista minkä ja minkä takia.

No kaikesta huolimatta kohta alkaa peli ja pitää katso, kun Ukko-Pekka Luukkainen pelaa ekan Nhl-pelinsä.
 
Sateenkaarilipun kanssa heiluminen alkaa olemaan jo tyyliin valakosten setämiesten puuhastelua.

Uusi lippu on progress flag - edistyksellisten lippu.

Arabilippu käytössä... vitun uskomatonta että Forbes on noin täynnä paskaa nykyään, katsoin niiden artikkeli-listan... huh huh.
 
Alkaa olla jo meno ADHD, kun uusia loukkaantumisen aiheita keksitään liukuhihnalta, eikä aiempiakaan viedä alkua pidemmälle. Lippujakin jo pitää päivitellä tämän mukaisesti. Onkohan vanhan pridelipun käyttö jo paheksuttavaa, sillä kyllähän nyt uusi lippu pitää hankkia samantien?
 
Sateenkaarilipun kanssa heiluminen alkaa olemaan jo tyyliin valakosten setämiesten puuhastelua.

Uusi lippu on progress flag - edistyksellisten lippu.

Arvaa mikä taho oli eturintamassa?














.






.










City of Helsinki flies the Progress Pride flag at the City Hall​

Pride_Helsinki-3245_600+x+400+.jpg

https://www.hel.fi/uutiset/en/kaupu...lies-the-progress-pride-flag-at-the-city-hall
 
Ei taida riittää enää kulunvalvonta pohjoisen suuntaan kehä kolmoselle? Uusi haittaeläin supikoiran ja minkin rinnalle: edistyksellinen.
 
Edistyksellisiä voinee eliminoida myrkkyhaaskoilla ja -syöteillä; livauttaa ei- luomua itua syöttialustalle. Lisäksi jos hyö rupeavat esimerkiksi parveilemaan ryytimaalla niin kaiuttimista soitetun sotilasmusiikin on todettu niitä karkoittaman tehokkaasti.
 
Edistyksellisiä voinee eliminoida myrkkyhaaskoilla ja -syöteillä; livauttaa ei- luomua itua syöttialustalle. Lisäksi jos hyö rupeavat esimerkiksi parveilemaan ryytimaalla niin kaiuttimista soitetun sotilasmusiikin on todettu niitä karkoittaman tehokkaasti.
Ja lihansyöjäheteroille suunnattuja ruokapaikkoja pitää saada määrättömästi lisää
 
Jotenkin tuntuu, että näillä BLM ylilyönneillä rakennetaan jotain. Voisi vaikka veikata, että vuonna 2050 USAssa ei asu yhtään neekeriä.

Tai tuolla vastakkainasettelulla voi käydä niin että siellä ei kohta ole yhtään valkonaamaa ja se on joku Liberia II..

En oikein usko tähän. Maapallon sotilaallinen voima on kuitenkin pääosin (pl. kiinalaiset) VHM:n käsissä.

Voisiko nämä rotusodilla mehustelut jättää hommaan ja stormfronttiin? Kohta tämäkin foorumi pääsee otsikoihin eikä hyvällä tavalla.
 
*paljon sitä sun tätä*

Loistavaa salapoliisityötä ! Et satu olemaan sellainenkii myös ? :D Minä en ymmärrä näitä jotka selaa toisten vittu viesti historiaa läpi. Kai ny jotain vähän fiksumpaakin voisi tehdä ? Minua nauratti et ei mennyt taaskaan sulla ihan nappii arvauksesi. Mut sen ei anneta estää Hallituksen nurin menemistä nyt. Keskitytään tärkeisiin prkl
 
Loistavaa salapoliisityötä ! Et satu olemaan sellainenkii myös ? :D Minä en ymmärrä näitä jotka selaa toisten vittu viesti historiaa läpi. Kai ny jotain vähän fiksumpaakin voisi tehdä ? Minua nauratti et ei mennyt taaskaan sulla ihan nappii arvauksesi. Mut sen ei anneta estää Hallituksen nurin menemistä nyt. Keskitytään tärkeisiin prkl
Vieläkös sä pyörit tämän parissa? :D

Salapoliisityötä ja viestihistorian penkomista puhdas nolla. Heitin lonkalta arvauksia mikä ketju sulla ois voinu olla närästyksen aiheena (ja missä oon ylipäänsä ollu itse äänesssä) kun tuli sellainen purkaus. Enempi tuosta jäi semmonen fiilis, että sinä oot itse penkomalla penkonut mun viestihistoriaa, että pääset vähän kiukuttelemaan. <salapoliisi selvänäkijämoodi> Kellonajan perusteellä "pikku" kännissä. :unsure::unsure:</salapoliisi selvänäkijämoodi> mikä ei tietty internets foorumeilla yllätä jos osuu jonku tutkaan vastakarvaan.

En tiiä mitä hallituksen nurin menemisellä on tämän ketjun tai tämän meidän turhan törinän kanssa, mutta joutaa se tuolla pelleilyllä nurin.
 
Kuulemma Meghan ei tykännyt Harryn kiväärikikoelmasta ja painosti Harryn myymään ne pois.

En ihmettelisi yhtään :D Siinä menisi itsellä raja jo. Jos on nii tyhmä eukko et haluaa kuolla mielummin suosiolla ni voit lähteä, kiitos. Ehkä joku masentunut ihminen ajattelee et samapa toi myydä ku eukkoa niin häiritsee. Toivottavasti Harryllä on hyvä lääkäri kelle jutella et ei kuole ennen aikojaan kuten äidillensä kävi. Sovintoa olisi hirmu vaikea olla tehdä mut tämä diiva ei harrasta moisia. Briteissä varmasti olisi muutenkii aseet olleet ? Kenetkähän ne tappaa siel Meganin mielestä. Luulen et on saattanut pojalla olla aika KOMEA kokoelma kivääriä. Kyllä minun käy lopulta kaveri sääliksi ja paljon jos toi todellakin pitää kutinsa. Olet virallisesti nainen. Ehkä jossain vaiheessa Megan ehdottaa et "mites ois kulta ku haluaisin kokeilla sun ollessa tyttö?". Varmasti suostuisi jos Megan kiltisti pyytää ja samalla joku NetFlix lupaa kuvata sarjan "sopivilla" korvauksella.

Ja tiedän kyllä kuinka äitinsä suunilleen ainakii kuoli. Kuoli auton törmättyä. Mut miksi auto törmäsi ni en tiedä.

Toivotaan et ku oli hautajaisissa ni ehk ne pallit oli löytyi taas jos sai kavereita tavata. Tällä hetkellä Megan esittää hämmästynyttä ja jankuttaa mikä sua ny vaivaa oikein ku oot nii muuttunut lähi päivinä. Siinä sivussa Megan ois sisäisesti ihan rikki ja miettis jo niitä menetettyjä miljoonia mitä Harryn avulla tulee huomattavasti vähemmän olemaan ja osa soppareista purkautuu viel. Joutuu raukka tyytyy johkii laulajaan/näyttelijään viel. Uskoisin et kiinostuisi Koripalloilijasta ei minkään muun kuin isojenpalkkojen takia. Jos olisi tumma ni sehän ois ku täydellinen hänen hommiinsa. Nyt on joku Punapää Englannista. Toivottavasti pärjää eikä ajadu vaikka minun asemaani jos tämä olisi tositilanne.
 
Back
Top