Vieläkös sä pyörit tämän parissa?
Salapoliisityötä ja viestihistorian penkomista puhdas nolla. Heitin lonkalta arvauksia mikä ketju sulla ois voinu olla närästyksen aiheena (ja missä oon ylipäänsä ollu itse äänesssä) kun tuli sellainen purkaus. Enempi tuosta jäi semmonen fiilis, että sinä oot itse penkomalla penkonut mun viestihistoriaa, että pääset vähän kiukuttelemaan. <salapoliisi selvänäkijämoodi> Kellonajan perusteellä "pikku" kännissä. </salapoliisi selvänäkijämoodi> mikä ei tietty internets foorumeilla yllätä jos osuu jonku tutkaan vastakarvaan.
En tiiä mitä hallituksen nurin menemisellä on tämän ketjun tai tämän meidän turhan törinän kanssa, mutta joutaa se tuolla pelleilyllä nurin.
Sori en oo ollut mestoilla ni vaikea vastata sulle aikasemmin. Pitäneen luuriin siis näppäillä tunnukset et voin myös tehdessäni oikeasti jotain ni samalla vähä räplätä edes luuria. Kannattaa kokeilla millaista on olla vaikka koko päivä ilman puhelinta. On kuule erittäin mukavaa touhua. Laitan monesti jos mahdollisuus tulee äänet vittuu ja luuri katson/käytän vain jos tulisi hätätilanne. Nykyään on nii saatanan monella kasvanut se koko laite kiinni käteen jo ! Ihan vittu järkyttävää. Sitä ei tajua edes ennen ku kokeilee et miten vitun typerää sen kans yhdessä sympioosissa eläminen on huippu homma. "Titedät"T kaiken ja sit voi vähä vaikka twitteriin jakaa viisauksia ihmisille. Sit foorumille vasta. Ei lopu sivut kesken mut aika voi hyvin äkkiä kulua.
Edit: Yritän pysyä paremmin perillä viesteistä foorumilla. Sori ku vastasin jotain foorumil
Viimeksi muokattu: