Black lives matter (BLM)

Vieläkös sä pyörit tämän parissa? :D

Salapoliisityötä ja viestihistorian penkomista puhdas nolla. Heitin lonkalta arvauksia mikä ketju sulla ois voinu olla närästyksen aiheena (ja missä oon ylipäänsä ollu itse äänesssä) kun tuli sellainen purkaus. Enempi tuosta jäi semmonen fiilis, että sinä oot itse penkomalla penkonut mun viestihistoriaa, että pääset vähän kiukuttelemaan. <salapoliisi selvänäkijämoodi> Kellonajan perusteellä "pikku" kännissä. :unsure::unsure:</salapoliisi selvänäkijämoodi> mikä ei tietty internets foorumeilla yllätä jos osuu jonku tutkaan vastakarvaan.

En tiiä mitä hallituksen nurin menemisellä on tämän ketjun tai tämän meidän turhan törinän kanssa, mutta joutaa se tuolla pelleilyllä nurin.

Sori en oo ollut mestoilla ni vaikea vastata sulle aikasemmin. Pitäneen luuriin siis näppäillä tunnukset et voin myös tehdessäni oikeasti jotain ni samalla vähä räplätä edes luuria. Kannattaa kokeilla millaista on olla vaikka koko päivä ilman puhelinta. On kuule erittäin mukavaa touhua. Laitan monesti jos mahdollisuus tulee äänet vittuu ja luuri katson/käytän vain jos tulisi hätätilanne. Nykyään on nii saatanan monella kasvanut se koko laite kiinni käteen jo ! Ihan vittu järkyttävää. Sitä ei tajua edes ennen ku kokeilee et miten vitun typerää sen kans yhdessä sympioosissa eläminen on huippu homma. "Titedät"T kaiken ja sit voi vähä vaikka twitteriin jakaa viisauksia ihmisille. Sit foorumille vasta. Ei lopu sivut kesken mut aika voi hyvin äkkiä kulua.

Edit: Yritän pysyä paremmin perillä viesteistä foorumilla. Sori ku vastasin jotain foorumil
 
Viimeksi muokattu:
Voisiko nämä rotusodilla mehustelut jättää hommaan ja stormfronttiin? Kohta tämäkin foorumi pääsee otsikoihin eikä hyvällä tavalla.
Erilaiset ryhmittymät blm-lipun alla hioo sotakirveitä ja vannoo kostoa ja tilien tasaamista valkoihoisten kanssa Uudella mantereella tai erään rauhanuskonnon nimeen vannovat käyvät enemmän tai vähemmän avoimeen taistoon länsimaisia arvoja ja ihmisiä vastaan vaikkapa Ranskassa tai Ruotsissa.
Minä taas olen huolestunut tällaisista asioista maailmalla ja luulen että tästä vielä jonkunlaiset jäsenteväliset karkelot saadaan aikaan. Todella hienoa, että Sinä puolestasi kerrot minun "mehustelevan rotusodalla" tms asioilla täällä. Valitettavasti en kyllä koe sellaista haluavani tai janoavani, en täällä enkä missään muuallakaan..
 
Erilaiset ryhmittymät blm-lipun alla hioo sotakirveitä ja vannoo kostoa ja tilien tasaamista valkoihoisten kanssa Uudella mantereella tai erään rauhanuskonnon nimeen vannovat käyvät enemmän tai vähemmän avoimeen taistoon länsimaisia arvoja ja ihmisiä vastaan vaikkapa Ranskassa tai Ruotsissa.
Minä taas olen huolestunut tällaisista asioista maailmalla ja luulen että tästä vielä jonkunlaiset jäsenteväliset karkelot saadaan aikaan. Todella hienoa, että Sinä puolestasi kerrot minun "mehustelevan rotusodalla" tms asioilla täällä. Valitettavasti en kyllä koe sellaista haluavani tai janoavani, en täällä enkä missään muuallakaan..
Terve veli @PSB 5500 ... laita toi pelle ignore/ -poistolistalle, tein sen jo aikaa sitten, mittään en ole menettänyt. En edes muista minkä tason idiootti oli kyseessä, eikä onneksi tarvitse.
 
Jos luette tuon Floydin murhapaikan valkoisille olevan ohjeen ajatuksella ja jättää pois sen että se on valkoisille niin se on melko yleispätevä ohje miten käyttäytyä jokaisella muistopaikalla. Myös sotien veteraanien.

george-floyd-sq-sign-03.jpg
 
BLM:n poliisien vastainen propaganda alkaa puremaan. Seattlessa poliiseja eroaa virastaan sitä tahtia, että joutuvat varaamaan ajan varusvarastolta vatteitten ja varusteitten palautuksella, kun samaan rikostilastot kasvaa kasvamistaan.


Melkoista kielenkäyttöä mammalta, jonka poliisi pysäytti.
 
No antaa seatlen kaatua omaan mahdottomuunteensa mutta turhaa on jälkikäteen tulla valittamaan että poliisi/valtio ei tee mitään rikollisuuden suhteen katsos ihmisen pitää saada asua omassa unelmassaan...
 
voi että :/

Derek Chauvin juror may have jeopardized the cop's guilty verdict by attending a BLM rally wearing a 'Get Your Knee Off Our Necks' T-shirt BEFORE the trial, say experts​

 
Melkoista kielenkäyttöä mammalta, jonka poliisi pysäytti.

Voi luoja. Kuinka kukaan kehtaa tuollaista päästää suustaan, täydellinen idiootti/moukka. Jotkut voimaantuneimmat blm-henkiset ilmeisesti ovat saaneet jonkun julmalkompleksin kun kuvittelevat olevan kaiken arvostelun yläpuolella ja oikeutettuja mihin tahansa, myös siihen mistä kaikkia muita syyttävät eli pahalaatuiseen rasistiseen oksennukseen. Tuollainen käytös laajassa mittakaavassa on itseään toteuttava kierre eli johtaa rasismin kasvuun sielläkin missä sitä ei olisi ennen ollut.

Jos tuollaista pskaa joutuu poliisi päivittäin kohtaamaan, niin en ihmettele, että ei hommat enää kiinnosta.
 
Viimeksi muokattu:
voi että :/

Derek Chauvin juror may have jeopardized the cop's guilty verdict by attending a BLM rally wearing a 'Get Your Knee Off Our Necks' T-shirt BEFORE the trial, say experts​

Voi olla aika lähellä että tuomio mitätöityy ja homma alkaa alusta....
 
Niinpä mutta tuo esille nostettu asia ei ole ainut uusinnan mahdollistava käänne...

Mielelläni lukisin muistakin. En ole lähiaikoina ulkomaalaisiin uutisiin päässyt juuri tutustumaan. Mut olen huomannut et Austraalialaiset kertovat uutisia aika paljon eri tavalla kuin esim euroopassa ja jenkeissä. Eivät säästele sanoja ja kertovat faktoja vaan. Ilmeisesti siel ei omista nämä tietyt miljardöörit näitä lehtiä kuten monissa muissa maissa. Niin poikkeavaa heidän muutaman kanavan uutisointi on ollut verrattuna edellä mainittuihin. Edellä mainitut eivät kerro välttämättä koko tapahtumasta mitään mut nämä kyllä eivät pelkää faktoja latoa pöytään Ausrtaaliassa ja sitä arvostan kovasti !
 
  • Tykkää
Reactions: zlm
BLM:n poliisien vastainen propaganda alkaa puremaan. Seattlessa poliiseja eroaa virastaan sitä tahtia, että joutuvat varaamaan ajan varusvarastolta vatteitten ja varusteitten palautuksella, kun samaan rikostilastot kasvaa kasvamistaan.


Melkoista kielenkäyttöä mammalta, jonka poliisi pysäytti.

Tuli vastaan samasta casesta Donut Operatorin katsaus asiaan.


Jos joku ei ole vielä sattumalta törmännyt kyseiseen kaveriin, niin suosittelen lämpimästi katsomaan.
 
Arkansasissa ei saa enää opettaa että valkoinen setämies on rasisti sen takia, että on valkoinen setämies. Ns. critical race theoryn opettaminen lapsille ja aikuisille on ollut jonkinlaisessa nousussa mutta Arkansasissa sitä ei katsottu hyvällä. Tuohon koulutukseen on kuulunut mm. se, että valkoisten pitäisi katua valkoisuuttaan ja että miltei kaikki valkoisten tekemät asiat ovat jonkin sortin sortoa muita kohtaan.


 
Back
Top