Black lives matter (BLM)

Kiinaa käsittelevässä keskustelussa toit ilmi huolesi siitä, miten kiinalaiset kohtelevat tummaihoisia Afrikassa. Oletko osallistunut BLM-mielenosoitukseen?
Miten sinä tuonkin onnistuit viestistäni lukemaan? En osoittanut minkäänlaista henkilökohtaista huolestuneisuutta afrikkalaisia kohtaan. Kerroin vain oman mielipiteeni siitä, mitä kiinalaiset puuhastelevat ja tulevat puuhastelemaan afrikassa. Taas kerran tulkitsit viestiin jotain sellaista mitä siellä ei ollut.

BLM-mielenosoitukseen? No arvaapa. Nämä sinun kysymyksesi ovat kyllä melkoista yhden miehen rinkirunkkausta. Kiitos kutsusta, mutta jätän väliin.
 
Niin meidänkin pappa, häntä ne kunnioitti ja olivat kiltisti.
Itsekin mennyt sillä historialla tuttujen sukujen kanssa, muutenhan saakin olla tarkkana.
Juu, alkaa täälläkin olla romaneista manan majoilla ne, jotka sitä aikaa muistaa.
 
Täällä jotenkin halutaan joka paikassa nähdä jotain erikoismiehiä.

Mun mielestä tekeminen ei ollut kovin kummoista muuten kuin että ei epäröity antaa kaasua ja patukkaa. Itse voimankäyttö ei ollut erityisen tehokkaan näköistä, ja ennen kaikkea ukot sooloilivat minkä kerkesivät ryntäämällä keskelle väkijoukkoa yksin jne. Teki oikein pahaa katsoa miten yksinäinen ukko pelkkä tsubu päässä sooloili kaukana muista poliiseista väkijoukon keskellä. Sieltä kun olisi käyty päälle porukalla niin huonosti olisi voinut käydä ennen kuin kaverit ehtivät apuun.

Sanoisin että kyseessä ei välttämättä ollut kovin kokenutta jouhaosastoa (tai ylipäätään jouhaukkoja), mutta käskijänä oli ehkä munakkaampi kommari, tai muuten vaan oli annettu ylhäältä vapaammat kädet toimia.

Videon konstujen kehonkieli ja tapa mille he pitävät apinalauma kurissa ei vaan ole mediaani-konstaapelin tasoa. Ilmeisesti tuossa jahdataan pullonheittelijöitä yms. nopeilla syöksyillä. Kavereilla ei ole mitään epäröintiä painaa päälle ja lyödä kontrollin kera kovaa. Eikä keneltäkään näytä karkaavan ohjakset kädestä.

Jouha-taktiikkana ei niin hienoa, mutta toiminnan tavoitekaan ei taida olla kotoista jouhaa. Toisaalta ei oikein älämölö-jengi uskalla alkaa tappelemaan edes yksittäistä konstaapelia vastaan.

Tuossa ne syyt pikaisesti miksi toiminta näytti keskiverrosta poikkeavalta. Enkä ihan vähällä usko, että joku kommunisti-tarkastaja piiskaa tällaisia suorituksia ulos ihan käskyttämällä.
 
  • Tykkää
Reactions: jak
Videon konstujen kehonkieli ja tapa mille he pitävät apinalauma kurissa ei vaan ole mediaani-konstaapelin tasoa. Ilmeisesti tuossa jahdataan pullonheittelijöitä yms. nopeilla syöksyillä. Kavereilla ei ole mitään epäröintiä painaa päälle ja lyödä kontrollin kera kovaa. Eikä keneltäkään näytä karkaavan ohjakset kädestä.

Jouha-taktiikkana ei niin hienoa, mutta toiminnan tavoitekaan ei taida olla kotoista jouhaa. Toisaalta ei oikein älämölö-jengi uskalla alkaa tappelemaan edes yksittäistä konstaapelia vastaan.

Tuossa ne syyt pikaisesti miksi toiminta näytti keskiverrosta poikkeavalta. Enkä ihan vähällä usko, että joku kommunisti-tarkastaja piiskaa tällaisia suorituksia ulos ihan käskyttämällä.
Voihan se tietysti olla että ovat Ruotsissa jotain erikoisempia ukkoja; minä olen tottunut katselemaan suomalaista meininkiä enkä osaa nähdä tuossa mitään erityisen hehkuttamisen arvoista.
 
Noniin! Nyt alkaa näkymään merkkejä oivaltamisesta

Ööööö. Ei kai tässä ole mulle mitään epäselvää ollutkaan. Ranska-Belgia- akselilla tästä on kirjoitettu jo vuosien ajan. Olen taipuvainen uskomaan kokemustietoa enemmän kuin YKn julkaisemaa diagrammia.
 
Ööööö. Ei kai tässä ole mulle mitään epäselvää ollutkaan. Ranska-Belgia- akselilla tästä on kirjoitettu jo vuosien ajan. Olen taipuvainen uskomaan kokemustietoa enemmän kuin YKn julkaisemaa diagrammia.
En tiedä oliko sinulle epäselvää tai ei, muttei sillä ole väliä. Ei tämä ole tietokilpailu.
 
Sillä tavoin ylläpidetään keskustelua :)
Olen useasti maininnut maahanmuuttopolitiikkaan liittyvät mielipiteeni. En jaksa toistaa niitä joka kerta asiasta keskustellessa.
 
Oliko tossa jotain, mikä yhistäisi sen BLM:ään? Amerikka on iso maa, missä tapahtuu jatkuvasti kaikenlaista päätöntä ja julmaa.
 
Jokuhan tuon on saanut yht äkkiä flippaamaan kerta herra on ollut muutamaan päivää ennen tapahtumaan syömässä tämän perheen luona jonka pojan päätti sit murhata. Onhan tuolla moni mennyt ihan sekaisin tämän BLM-paskan takia ja ruennut suorastaan jahtaamaan valkoisia ihmisiä ihan vaan koska se on trendikästä tietyissä piireissä. Jos rasisteja etsitään ny kyllä niitä taitaa jälleen kerran löytyä sieltä "toiselta" puolelta huomattavasti enemmän kuin heistä joita syytetään rasisteiksi.
 
Lukiko siellä jossain, että tää tekijä olis ollu musta? Tai että sillä olis ollu nimenomaan tällanen motiivi, eikä esmes joku roinapsykoosi? Meneehän siellä porukka pyssy kädessä pitseraankin siinä uskossa, että kellarissa on Hillary Clintonin pedofiililuola. En mä kiistä etteikö tossa olis voinu sellanenkin motiivi olla, mutta todistustaakka on aina väitteen esittäjällä.
 
Darius Sessoms, 25, was charged on Monday with the murder of five-year-old Cannon Hinnant in North Carolina


  • Darius Sessoms, 25, was charged on Monday with the murder of five-year-old Cannon Hinnant in North Carolina
North Carolina police have charged a




 
Ok, epäilty on musta, en mä sitä koskaan epäillytkään. Sitä vaan ei MTV:n jutussa sanottu nähäkseni ääneen.

Sen sijaan viimeisessä linkissä mainitaan, että

“He is a felon who has served multiple prison sentences,” the CBS17 journalist said on the air. “He has two pending felony drug charges in Wilson County.”

The Wilson Times says that Sessoms “was convicted of felony larceny of firearms in Wilson County in March 2016, misdemeanor maintaining a place for a controlled substance in Wake County in April 2016 and felony marijuana possession in Nash County in November 2016…His probation was revoked twice in 2017, resulting in separate three-month stints in prison. Court records show Sessoms has two pending counts of felony maintaining a vehicle, dwelling or place for a controlled substance in Wilson County.”


En tunne kaikkia näitä amerikkalaisia lakitermejä, mutta jotenkin tulee mieleen enemmän narkkari kuin aktivisti. Eivät toki poissulje toisiaan, mutten oo nähny mitään mikä toisi ilmi yhteyksiä BLM:ään.
 
Jostain syystä jenkeissä MSM on suht koht hiljaa tästä jutusta. Toisinpäin olisi ni voi herranisä sitä mölinän määrää. Lähinnä ilmeisesti paikalliset uutiset ovat tästä kertoilleet tuolla. Näin ainakii nopeasti jostain Tim Poolin podcastin pätkästä sain ymmärtää. CNN,NBC,CBS ja ABC newsit ovat olleet oikein hiljaa ainakii tuohon mennessä kun toi video oli nettiin laitettu. Oksettavaa sontaa ja toivottavasti tekijä laitetaan piikille.
 
Back
Top