Black lives matter (BLM)

Varmaan ihan samalla tavalla kuin kaikkien lakien kanssa? Ensin alioikeudet, ja tarpeen vaatiessa ylemmät oikeusasteet kertovat nk virallisen tulkinnan asiassa.
 
Tuossa just äsken vahtasin telkasta Sannikka-ohjelmaa. Vastakkain olivat Esko Valtaoja ja Renaz Ebrahimi. Selväksi tuli ainakin se, että mikä osapuoli haluaa sitä vastakkainasettelua, vaikka väkisin
 
Lähetetään niille tummelia

Ite Bepanthenia yrittänyt tunkea välil perskankkut ja pari muuta paikkaa ku sain 3 viikkoa sit jostain kunnon allergiset reaktiot oli joka puolelta ihan kunnon "palorakkulaa" mitkä sit kyynärpäistä ja perskannukoista tietysti puhkesivat ja nyt on sit aika ärsyttävät. Tätini joka tuos paikallisessa yliopistonsairaalassa on ihotautipuolella opetuslekurina totesi et selvästi allerginen reaktio ja tämä tieto riitti minulle. En rasittanut ketään työajallaan edes. Jostain tullu perittyä toi ettei pikkujuttujen takia rasiteta terveydenhoitoa. Sain silloin erään piikin sinä sama tai edeltävänä päivänä et luultavasti se siitä tuli ku ei tullut mitään muuta uutta käytös oltua ku nuuska merkki vaihtui mut sitä on tässä ongelmitta käytetty nyt ni selvästi se piikki minkä hoitaja mulle antoi aiheutti jostain syystä ne. Pyörän selkään vähä kaipailis mut ei kärsi satulassa viel istua :D

sorry offtopic
 
. Jostain tullu perittyä toi ettei pikkujuttujen takia rasiteta terveydenhoitoa. :D

sorry offtopic
Tämä on asia joka menee sosioekonomisen viiteryhmän mukaan. Muutama lekuri on tästä puhunut laajan havaintomateriaalin pohjalta. Karkeasti jaoteltuna kahteen ryhmään; rahvas ja yläluokka. Yläluokka valittaa suureen ääneen jos jossain on punainen näppylä ja vaati huomiota ja huolenpitoa. Rahvas taas menee eteenpäin valittamatta, vaikka luu törröttäis ulkona.
 
Myös valamiehistön valintaprosessi on herättänyt keskustelua.

Rittenhousen vapauttanut valamiehistö koostui voittopuolisesti valkoisista amerikkalaisista.

Näin tapahtui siksi, että Rittenhouse itse arpoi valamiehistön, joka teki ratkaisun.

-kertoo yle
 
Myös valamiehistön valintaprosessi on herättänyt keskustelua.

Rittenhousen vapauttanut valamiehistö koostui voittopuolisesti valkoisista amerikkalaisista.

Näin tapahtui siksi, että Rittenhouse itse arpoi valamiehistön, joka teki ratkaisun.

-kertoo yle

Kenenkähä se ois pitänyt ne laput nostaa sielt rummusta et YLE ois tyytyväinen? Joku joka ois katsonut eka lappujen nimet läpi ja päätellyt tästä kenties et onko mahdollisesti valkoinen vai jotain muuta? Järkyttävää sontaa :D
 
.
Myös valamiehistön valintaprosessi on herättänyt keskustelua.

Rittenhousen vapauttanut valamiehistö koostui voittopuolisesti valkoisista amerikkalaisista.

Näin tapahtui siksi, että Rittenhouse itse arpoi valamiehistön, joka teki ratkaisun.

-kertoo yle

Internetin kyliltä kuulin hyvän selityksen. Edes syyttäjä ei olisi halunnut enempää mustia, kun Rosenbaum huuteli sinä yönä Suomessa kohta kiellettävää N-sanaa.

Siinä voi käydä niinkin, että musta jury päästää Rittenhousen helpommin pälhäkästä kuin valkoinen jury, koska ei asetu N-sanaa viljelevän, valkoisen pedofiilin puolelle.
 
Back
Top