Black lives matter (BLM)

Minulla on ollut sellainen aukko sivistyksessä, etten ole tuotemerkkiin hiivitettyä rasismia koskaan havainnut. Olen kiltisti ostanut tuotetta joskus aikoinaan. En siksi, että siinä on musta mies tai orjabrändi vaan koska tuote aikoinaan oli varmaan markkinajohtaja, tasalaatuista ja saatavilla. Nykyään vaihtoehtoja on enemmän ja merkki on jäänyt hyllylle.
Samoin, ovat niin tapettuja, kiillotettuja ja plankattuja. Basmati tai yasminlaatuja löytyy parempia, mutta ei ole potun voittanutta.images (4).jpeg
 
Jotain rasistista riistoa on oltava perunassakin.

Varastettu perulaisilta?
Voi paska, sekin vielä. :facepalm:

Miten peruna tuli Eurooppaan?
Espanjalaiset tutustuivat perunaan valloitusretkillään Etelä-Amerikassa 1500-luvulla ja huomasivat nopeasti sen olevan erinomaisen ravitsevaa.
Aluksi espanjalaiset ruokkivat perunalla pääasiassa intiaaneja, joita he lähettivät orjatöihin inkoilta valtaamilleen hopeakaivoksille.
Ensimmäinen perunalasti saapui Espanjaan noin vuonna 1570.
Muutamaa vuotta myöhemmin englantilainen tutkimusmatkailija Francis Drake toi perunaa Etelä-Amerikasta Englantiin. Sen alkutaival Euroopassa oli kuitenkin vaikea.
142497_04_spanierne_bag-chadvqqgnjhu8bsmz4x6hw.jpg

Espanjalaiset etsivät Amerikasta kultaa – mutta arvokkain heidän löytämänsä aarre oli peruna.
 
  • Tykkää
Reactions: JPS
Foorumi läväyttää alla olevan kuvan tauluun, kun avaa sivun.

Mitä helvettiä :mad: :eek: o_O

1593093134544.png
 
Olen huolissani. Viimeviikkoisten helteiden vuoksi olen muuttumassa ruskeaksi henkilöksi!

...syytetäänkö minua kulttuurisesta omimisesta?

Olen provosoivasti kulttuurillisesti ominut itselleni varsin tummaihoiset kädet + naaman. Kompensoin näitä aidolla punaniskalla (jonka kulttuurillinen omiminen on synti muttei kiellettyä).

Vatsa on kuin pingviinillä - tai Harley Quinnilla. No joo... siis vain väriltään Harley -tyttösellä kun vatsalihakset näkyvät. Meikäläisen vatsa muistuttaa lahtivalaan laardia - joten olen kulttuurillisesti ominut piirteitä myös lähiövalailta.

Mun habitus on kohta ominut kulttuurillisesti niin paljon, että musta tulee vielä kulttuurillisesti rikas!
 
TV-sarjojen sensurointi jatkuu, nyt tulilijalle pääsi South Park.
 
Olen huolissani. Viimeviikkoisten helteiden vuoksi olen muuttumassa ruskeaksi henkilöksi! Voinko nyt mennä hulinoimaan kaupungille? Saanko vaatia oikeutta? Vai syytetäänkö minua kulttuurisesta omimisesta?

Monikulttuurisuusväki iskee sellaiset rotukartat eteen, millä todistetaan, ettet ole ainakaan parempaa, täysveristä väkeä.


Taidan mennä kiskomaan Tampereella olevan vapauden patsas kumoon. Sillä kuitenkin on miekka kädessä, joka kuvastaa ihan selvästi patriarkaalista alistamista ja muita white priviledge juttuja...

No tuohon riittänee huonompikin perimä ja ihonväri, koska se palvelee aatetta. Kunhan pidät aina mielessä, että olet synnynnäisesti alempiarvoista rotua, etkä koskaan ajattele itseäsi samanarvoisena .... ...
 
Back
Top