Case Valtteri Lindholm / Varusteleka.

Veljet, jos Leka tökkii, listaa alle mistä voi ostaa vastaavaa kamaa, yksinkertaista mutta totta.
Itse olisin pitänyt ajatukseni tai mölyt mahassani, kun en edusta tässä maailmassa mitään monopolia.

 
Valtteri spinnaa niin kovaa ettei pirukaan ota selvää mikä alkuperäisessä avautumisessa oli pointtina. Mutta ainakaan itse en siedä amisten, työ ukkojen ja persvakomiesten väheksymistä tippaakaan. Pitäköön jokainen mitä tahansa puoluetta ihan minä tykkää, politikoikoon vaikka olisikin yrittäjä, mutta osaavien suorittajien väheksyminen omasta taustasta riippumatta on perseestä.
 
Lindholmin kerran tavannut, fiksu kaveri. Ällistyttävä ääneen sanottu mielipide kauppiaalta ja pieni ihme jos myynti ei laske tämän seurauksena. Tilasin tosin ennen lausuntoa muutamia T-paitoja ym. mutta seuraavaan tilaukseen voi mennä aikaa, en kuitenkaan silppua tuotteitani moskovalaiskanojen tapaan ;)
 
Jahaa. Olen Lekasta ostanut 3 bw sadeasua 2000-luvun alussa. Nekin vuotaa. Pikkasen oli huono känniavaus. Hain aikanaan ammattikouluun koska arvostan osaamista ja tekemistä. Nyt on koulutusta ja meriittiä jakaa asti. Nuorin lapsi, peruskoulussa kympin tyttö, haki yhteishaussa ammattikouluvetoiselle sähköasentaja/kaksoistutkintolinjalle. Äitinsä huutaa vieläki ku laivan sumutorvi ja minä olen ylpeä tytöstä. Haluaa osata tehä jotain.

Terveiset valtterille: joutais kompostiin.
 
Nuorisolle ei kyllä tarttis vittuilla yhtään jostain koulutusvalinnoista, kun samaan aikaan on huutavaa pulaa niistä amiksista, ja ns suorittavien alojen työntekijöistä.
Vaikka kuinka oiskin amis vetänyt sua Valtteri turpaan, niinkuin kerrot, niin mene vittu terapiaan sen sijaan että levität sitä mielenterveys-syöpääsi ihmisiin joilla ei ole mitään tekemistä sinun pahoinvointisi kanssa.
 
En ole Valtterin ulosannista samaa mieltä ja vähintäänkin hän epäonnistui pahoin viestinnässään, mutta ainakaan ko. yrityksellä ei ole hajuton, mauton, väritön ja näkymätön omistaja. Sanoo mitä ajattelee ja yrittää perustellakin. Se on positiivista. Aika harva lienee saman ajatusmallin taustalla eikä tarvitsekaan olla ja saa närkästyä, mutta omistajana hän on firmansa keulakuva ja kantaa vastuun möläytyksistään.

Eikö se ole parempi, että tuokin asia tuli esille niin jokainen saa tehdä sen perusteella oman ratkaisunsa.

Vähän kuin Sarasvuo tai Tervo, haukkuu vähintään kerran kaikki mahdolliset tahot niin aletaan pitämään intellektuellina tässä maassa.
 
En ole Valtterin ulosannista samaa mieltä ja vähintäänkin hän epäonnistui pahoin viestinnässään, mutta ainakaan ko. yrityksellä ei ole hajuton, mauton, väritön ja näkymätön omistaja. Sanoo mitä ajattelee ja yrittää perustellakin. Se on positiivista. Aika harva lienee saman ajatusmallin taustalla eikä tarvitsekaan olla ja saa närkästyä, mutta omistajana hän on firmansa keulakuva ja kantaa vastuun möläytyksistään.

Eikö se ole parempi, että tuokin asia tuli esille niin jokainen saa tehdä sen perusteella oman ratkaisunsa.

Vähän kuin Sarasvuo tai Tervo, haukkuu vähintään kerran kaikki mahdolliset tahot niin aletaan pitämään intellektuellina tässä maassa.
Olen samaa mieltä että saa sanoa mitä ajattelee. Jokaisella on oikeus omaan uskoonsa. Kaikki kunnia ja menestys vatterille, emme vain enää leiki samalla hiekkalaatikolla.

Sarasvuo on kaikin puolin älykäs, ja raukkariepu yrittää sitä ääneen kertoa mutta ku Suomi ei ymmärrä. Tervo on valtavan sanavaraston, nopean ajattelukyvyn, ja vittumaisen luonteen omaava ihminen, joka uskoo omaan erinomaisuuteensa. Merkityksetön juoppo.
 
Käytän normaaleja vaatteita. En mitään armeijan ylijäämää. En myöskään harrasta mitään vapaaehtoista maanpuolustusta.
Miksi olet foorumilla jos vapaaehtoinen maanpuolustus ei ole lähellä sydäntä arjessa? Ihan vilpittömästi kysyn koska ainakin itsellä tämä täällä kulutettu aika nojaa todella vahvasti ns tosielämän harrastuksiin keskustella asiasta ja asian vierestä. Tästä syystä kyselen, en ole kaivamassa aikamme mukaisesti cancelointiansaa "boikotoikaa merten sheriffiä, se paistaa makkaraa muualla kuin MPK:ssa" :)
 
Miksi olet foorumilla jos vapaaehtoinen maanpuolustus ei ole lähellä sydäntä arjessa? Ihan vilpittömästi kysyn koska ainakin itsellä tämä täällä kulutettu aika nojaa todella vahvasti ns tosielämän harrastuksiin keskustella asiasta ja asian vierestä. Tästä syystä kyselen, en ole kaivamassa aikamme mukaisesti cancelointiansaa "boikotoikaa merten sheriffiä, se paistaa makkaraa muualla kuin MPK:ssa" :)
Olen kiinnostunut sotahistoriasta, militariasta sekä sodankäynnistä. Ihan lapsesta saakka itseasiassa.
 
Olen kiinnostunut sotahistoriasta, militariasta sekä sodankäynnistä. Ihan lapsesta saakka itseasiassa.
Hieno homma ja se selittääkin miksi sinunkin kanssa ollaan vuosien varrella harrastettu monia laadukkaita keskusteluja.
 
Enpä tähän oikeen voi muuta todeta kuin, että missä ihme kuplassa tämä Valtteri elää. Onko koko elämä ollut vain koulua, vai onko tämä kaupunkipaikoissa joku perus homma, että eri kastin kanssa ei oleskella? Itse en kyllä koe että olisi porukka jotenkin jaettu aikanaan erityisesti lukiolaisin ja amiksiin.

Onkohan tuolla lekallakin työhön kuin työhön vaatimuksena lukiosivistys, ettei vain tarvi amiksia nähdä kahvipöydässä, vai onko eri pöydät "herroille". Sen voin kyllä sanoa, että kyllä siellä duunarien kahvipöydässä tämmöinen pikkupomo aina tosiasiallisesti sivistyy, isompi varmasti vielä enemmän. Itse oon aina tykännyt tällä kulmalla vetää työmaita ja perehdyttää kesämestaritkin tähän. On sitä toki kollegoina välillä tullut nähtyä näitä "valttereitakin" ja tuloskin on joskus ollut sen mukaista. Kireä ilmapiiri ja kaikki katotaan TES:stä, tärkeimmät hommat menee sitten vähän niin ja näin kun ei jousta sitten tietenkään jätkäkään silloin kun olisi se suurin tarve. Varmasti se siloin tuntuu että amikset on änkyröitä, eikä yhtään nähdä mistä se voi johtua.

 
En minäkään harrasta mitään vapaehtoista maanpuolustusta mutta saanko silti jatkaa täällä....m
Siitähän tuossa juuri olikin kyse... Olin pelkästään kiinnostunut pitkäaikaisen laadukkaan kirjoittelijan taustasta, älä ny perkele ala väkisin väärinymmärtämään. Koitin muotoilla tuon ihan ystävällismieliseksi mutta näköjään senkin voi lukea 180-astetta väärin halutessaan :rolleyes:
 
Enpä tähän oikeen voi muuta todeta kuin, että missä ihme kuplassa tämä Valtteri elää. Onko koko elämä ollut vain koulua
Sen verran kun olen Valtterin elämän stooria lukenut niin aloitti opinnot äidinkielnopettajaksi mutta ne opinnot jäi kesken kun aloitti ylijäämäkauppiaaksi.
 
Back
Top