Demareiden sikailut

Kärsiikö Husu Hussein (sd.) homofobiasta? Eilen Hussein jakoi homofobiseksi tulkitun kuvan, jossa kansanedustaja Sebastian Tynkkysen (ps.) ja hänen miesystävänsä kuvan päälle oli liimattu homofobiaan viittaava ilmaisu. Muutama vuosi sitten Hussein kertoi, ettei pidä siitä, kun homot "kertovat peruskoulu pojille että on ok olla homo..." [sic].

Alla kuva kansanedustaja Tynkkysestä ja hänen miesystävästään. Toivottavasti he saavat nauttia rakkaudesta ilman alatyylisten hyökkäysten kohteeksi joutumista.

e4410d65e2f1346e2c03df9e33ac3dc047e2efa31c6c787c43b588eeb661f78b.jpg
 
SDP:n Timo Harakka ja Antti Lindtman lounastivat pitkän kaavan kautta – kuohuviiniä keskellä päivää ja 300 euron lasku veronmaksajille

Rahasumma on tietysti isossa kuvassa olematon mutta en pidä miehestä, joka nauttii näköjään useamminkin työajalla viiniä veronmaksajien piikkiin.
 
Miksi Timo ja Antti oli kahdestaan kabinetissa, vääntikö ne kättä siellä?
 
Olen minäkin työnantajan laskuun syönyt, juonut ja ryypännyt, ja asiakkaillekin tehnyt samat, mutta mulla menee raja siihen että muovissa ei lue Veronmaksajat..

Kansanedustajilla pitäisi olla varaa maksaa ihan omalta tililtä...

Tai kuten appiukkoni kaupungin talouspäällikkönä kertoi illallisestaan Virossa riistapöydän ääressä... "Veronmaksajat eivät voi mennä konkurssiin".. Kysäisin vienosti että haluatko tuon tulevan julkisuuteen.. ei halunnut...oli joku virallinen vierailu, jonka kaupunki maksoi...
 
Kärsiikö Husu Hussein (sd.) homofobiasta? Eilen Hussein jakoi homofobiseksi tulkitun kuvan, jossa kansanedustaja Sebastian Tynkkysen (ps.) ja hänen miesystävänsä kuvan päälle oli liimattu homofobiaan viittaava ilmaisu. Muutama vuosi sitten Hussein kertoi, ettei pidä siitä, kun homot "kertovat peruskoulu pojille että on ok olla homo..." [sic].

Alla kuva kansanedustaja Tynkkysestä ja hänen miesystävästään. Toivottavasti he saavat nauttia rakkaudesta ilman alatyylisten hyökkäysten kohteeksi joutumista.

e4410d65e2f1346e2c03df9e33ac3dc047e2efa31c6c787c43b588eeb661f78b.jpg
Husu vihdoinkin kompastui omaan kuoppaansa. Kyseinen video sopii hyvin, apinaa koijataan...
 
Koska toteemineuvos Veijo on ollut niin tiiviisti SDP:n suojeluksessa, verovaroin rahoittamana ja sinne niin tiukasti verkostoitunut, niin pistetääs nää tänne keskusteltaviksi.

Baltzaria epäillään jutussa useista rikoksista. Poliisin epäilemät rikosnimikkeet ovat:

  • törkeä ihmiskauppa ja ihmiskauppa
  • törkeä raiskaus
  • törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
  • raiskaus
  • seksuaalinen hyväksikäyttö
  • pahoinpitely
  • laiton uhkaus
Poliisin esitutkinta on ollut poikkeuksellisen laaja. Kokonaisuuden selvittäminen poliisissa on kestänyt yli vuoden.

Media tuntuu syystä tai toisesta unohtaneen SDP:n keskeisen roolin siinä, että Veijo on voinut saavuttaa ilman merkittäviä todellisia omia ansioita niin keskeisen ja (tähän asti) arvostelulta ja kritiikiltä suojatun aseman poliittisena kulttuuritotemina. Niinpä on hyvä muistuttaa siitä edes näin valtamedian ulkopuolella.




Veijo Vekkuli onnistui välttämään tutkintaan joutumisen todella kauan sillä että oli verkostoitunut niin korkealle SDP:n (ja muun vihervasemmiston) vaikuttajaverkostoihin.
 
Paskantaako karhu metsässä, onko siilillä piikit?
Mitäs luulet, mikä on muslimin kanta homouteen.

Riippuu ihan siitä onko aktiivinen vai passiivinen ja mihin yhteiskuntaluokkaan kuuluu :sneaky:

"Tiedän, että Koraani kieltää seksin saman sukupuolen kanssa. Kärsin jatkuvasta syyllisyydestä. Syntiäni tosin lieventää se, että olen aina aktiivinen osapuoli."

Tarek, kuten valtaosa arabimaissa elävistä, määrittelee homoseksuaaliksi ainoastaan seksiaktin antavan eli passiivisen osapuolen. Miehen kunnia ei vähene, jos aktin partnerina on naisen sijaan toinen mies.

Monen muun arabimaan tapaan homoseksuaalisuus on Egyptissä tabu. Sen yleisyys on myös julkinen salaisuus.

"Homoille naureskellaan ja heitä pilkataan, toisaalta heitä halveksitaan. Kuitenkin kaikki tietävät miesten välisen seksin olevan yleistä etenkin nuorison keskuudessa ja armeijassa. Miesten välinen seksi on myös iso bisnes etenkin Luxorissa ja Assuanissa."



"Minulla on riittävästi rahaa ja vaikutusvaltaisia ystäviä, joten minun ei tarvitse pelätä poliisia. Raha vaientaa myös alakerran turvallisuusmiehet ja talonmiehen."

 
Riippuu ihan siitä onko aktiivinen vai passiivinen ja mihin yhteiskuntaluokkaan kuuluu :sneaky:

"Tiedän, että Koraani kieltää seksin saman sukupuolen kanssa. Kärsin jatkuvasta syyllisyydestä. Syntiäni tosin lieventää se, että olen aina aktiivinen osapuoli."

Tarek, kuten valtaosa arabimaissa elävistä, määrittelee homoseksuaaliksi ainoastaan seksiaktin antavan eli passiivisen osapuolen. Miehen kunnia ei vähene, jos aktin partnerina on naisen sijaan toinen mies.

Monen muun arabimaan tapaan homoseksuaalisuus on Egyptissä tabu. Sen yleisyys on myös julkinen salaisuus.

"Homoille naureskellaan ja heitä pilkataan, toisaalta heitä halveksitaan. Kuitenkin kaikki tietävät miesten välisen seksin olevan yleistä etenkin nuorison keskuudessa ja armeijassa. Miesten välinen seksi on myös iso bisnes etenkin Luxorissa ja Assuanissa."



"Minulla on riittävästi rahaa ja vaikutusvaltaisia ystäviä, joten minun ei tarvitse pelätä poliisia. Raha vaientaa myös alakerran turvallisuusmiehet ja talonmiehen."

Siellä on jopa sana sille, että se joka panee ei ole homo, vaan se jota pannaan. En onneksi muista sitä enää.
 
Tarek, kuten valtaosa arabimaissa elävistä, määrittelee homoseksuaaliksi ainoastaan seksiaktin antavan eli passiivisen osapuolen. Miehen kunnia ei vähene, jos aktin partnerina on naisen sijaan toinen mies

Mitähän tästäkin sanoisi, silleen täsmällisesti. Eli on jotenkin puolitekoista varoitella tyttölapsia aktiivisista Kunnian miehistä. Pitää ryhtyä varoittelemaan myös poikia, katottava vähän itsekin oman turvallisuutensa perään ja panna tikapuut varastoon ja lampaat kerätä laitumelta lampolaan. Kunnian Miehet kun voivat kunnian kärsimättä napsutella mitä tahansa.

Kaikkea helvettiä sitä on.
 
Riippuu ihan siitä onko aktiivinen vai passiivinen ja mihin yhteiskuntaluokkaan kuuluu :sneaky:

"Tiedän, että Koraani kieltää seksin saman sukupuolen kanssa. Kärsin jatkuvasta syyllisyydestä. Syntiäni tosin lieventää se, että olen aina aktiivinen osapuoli."

Tarek, kuten valtaosa arabimaissa elävistä, määrittelee homoseksuaaliksi ainoastaan seksiaktin antavan eli passiivisen osapuolen. Miehen kunnia ei vähene, jos aktin partnerina on naisen sijaan toinen mies.

Monen muun arabimaan tapaan homoseksuaalisuus on Egyptissä tabu. Sen yleisyys on myös julkinen salaisuus.

"Homoille naureskellaan ja heitä pilkataan, toisaalta heitä halveksitaan. Kuitenkin kaikki tietävät miesten välisen seksin olevan yleistä etenkin nuorison keskuudessa ja armeijassa. Miesten välinen seksi on myös iso bisnes etenkin Luxorissa ja Assuanissa."



"Minulla on riittävästi rahaa ja vaikutusvaltaisia ystäviä, joten minun ei tarvitse pelätä poliisia. Raha vaientaa myös alakerran turvallisuusmiehet ja talonmiehen."

No tuohan se onkin kätevä tulkinta. Ahdasmielisenä, valkoihoisena heteromiehenä sitä äkkiä voisi kuvitella että se on se aktiivisempi osapuoli joka yrlttää sitä nahkafagottia sinne b-rappuun sovitella. No, aina sitä näköjään oppii uutta..
 
Demareiden kannattaa alkaa kysellä alle 70 -vuotiailta miesoletetuilta rodullisestuista ehdokkailtaan heidän rikostaustastaan.
Ei kun ne mieluummin heiluttaa Soo Soo sormia jollekkin persulle joka on vähän rumasti kommentoinut somessa :ROFLMAO:
 
Ehkä sillä parit raiskaukset saa kuitattua, jos pöyristyy persun somekirjoittelusta. :)
 
Back
Top