Dumppaus off-topicille muista ketjuista

Tetra

Respected Leader
BAN
^ Näin. Joko alkaa valjeta, miksi desantti B. löysi yhtäkkiä itsestään ns. maahanmuuttokriitikon?
B. yrittää hämmentää. Alla oleva teksti vähän yli kuukauden takaa ei edusta mitään minun tuntemaa maahanmuuttokritiikkiä.

http://kohudosentti.blogspot.fi/2015/07/backman-vaatii-oikeusministeriota.html

"Monday, July 27, 2015
Pyyntö perussuomalaisten puolueen lakkauttamiseksi

Avoin pyyntö oikeusministeriölle

Helsingin yliopiston oikeussosiologian dosentin ominaisuudessa pyydän oikeusministeriötä ystävällisesti ryhtymään viipymättä toimenpiteisiin perussuomalaiset-puolueen lakkauttamiseksi Pariisin rauhansopimuksen 8 artiklan perusteella.

Norjan monikulttuurin vastaisen hirvittävän joukkomurhan vuosipäivänä on perussuomalaisten kansanedustaja, puolueen siihen mitenkään puuttumatta, levittänyt fascistisen ja uhkaavan manifestin, jossa vaaditaan monikulttuurisen yhteiskunnan hävittämistä. Sitä ennen useat em. puolueen fascistisiiven kannattajat ovat levittäneet ja edelleen levittävät uhkauksiaan monikulttuurisuuden hävittämiseksi.

Perussuomalaiset-puolueen lakkauttamiseen velvoittaa Pariisin rauhansopimuksen artikla 8, joka on voimassaolevaa lainsäädäntöä:"
 
^Ja kuitenkin dosetti sanoi Olli Immosen olleen "oikeassa monikultturisuuskuplan puhkeamisen kanssa" *:

http://maanpuolustus.net/threads/immosen-englanninkielinen-julistus-facebookissa-heinäkuu-15.4534/page-32#post-260090

Hämmentää, hämmentää: sehän on ollut Kremlin taktiikka koko ajan.

*edit: samalla haukkuen kaikki muut puolueet.
Nämähän rasisti- ja natsisyytökset yleensä tulee ihan muilta kuin maahanmuuttokriitikoilta :)

Voihan sitä dosentin näennäistä maahanmuuttokriittisyyttä korostaa, mutta se on vain sivujuonne hänen toimissaan.
 
Minusta tässä pelataan nyt isompaa peliä kuin Suomen sisäpoliittista. Yhteiskunnallista epäjärjestystä haetaan euroopanlaajuisesti ja mm. turvapaikanhakijat ovat välikappaleina kyynisessä pelissä. Somessa on agitattoreita ja idiootteja, jotka menevät retkuun.

Olen täsmälleen samaa mieltä!!
Surkuhupaisaa on tässä se, että noissa retkuun menevistä idiooteista valtaosa luulee ja kuvittelee olevansa isänmaan asialla.
 
Youtuben havainnollisen purkkapallovideon katsomalla voi ymmärtää, ettei maahanmuutto ratkaise köyhien ja sotaa käyvien kehitysmaiden ongelmia. Syyriasta sotaa pakenevat kokonaiset perheet. Afrikasta tänne tulee nuoria miehiä. Lyhyellä aikavälillä meillä on nyt käsissämme pakolaisongelma, joka on hoidettava. Jos teemme sen jotenkin puolivillaisesti, meillä on slummiutuvissa esikaupungeissa kasvamassa oikea ruutitynnyri. Pitkässä juoksussa emme voi voittaa. Tulijoita on aina enemmän kuin pystymme ottamaan vastaan. MItä enemmän heitä tulee, sen huonommin pystymme heistä huolehtimaan. Mitä poliitikot tekevät tällä hetkellä ratkaistakseen ongelman pitkällä aikavälillä?
 
Nämähän rasisti- ja natsisyytökset yleensä tulee ihan muilta kuin maahanmuuttokriitikoilta :)

Voihan sitä dosentin näennäistä maahanmuuttokriittisyyttä korostaa, mutta se on vain sivujuonne hänen toimissaan.
Ns. "maahanmuuttokritiikki" onkin pelkkä väline erilaisille desanteille, sitä käytetään sumeilematta lyöntikiilana. Kremlissä on huomattu, että nykyinen pakolaisaalto polarisoi EU:ta pahemmin kuin Kreikan velkakriisi. Ennustan, että tulemme näkemään enenevässä määrin seuraavankaltaisia kannanottoja:
CLItg03.png
 
Ns. "maahanmuuttokritiikki" onkin pelkkä väline erilaisille desanteille, sitä käytetään sumeilematta lyöntikiilana. Kremlissä on huomattu, että nykyinen pakolaisaalto polarisoi EU:ta pahemmin kuin Kreikan velkakriisi. Ennustan, että tulemme näkemään enenevässä määrin seuraavankaltaisia kannanottoja:
CLItg03.png

Kyllä! Kuten tuossa pakolaiskeskustelussa kirjoitin: netin kanssa minua näppärämpi kaveri oli kaivellut erilaisten, pahimpien maahanmuuttokriittisten "uutisten" alkulähteitä. Hänen havaintonsa oli että hyvin usein lähteet ovat samoja, jotka ovat julistaneet "Venäjän on pakko koska USA, Nato ja Kiovan natsit".
Tämä siis koskien Eurooppaa, ei vain Suomea.
 
Ei sitä maahanmuuttokriittisyyttä onneksi kuitenkaan sillä vaijenneta, että sanotaan jonkun Novorossialaisen olevan samaa mieltä.
 
Minusta tuntuu, että kovin yliolkaisesti tälläkin palstalla nimetään kaikki "vihervassaripaskat" Kremlin kätyreiksi. Mutta auta armias, jos väität, että myös ns. "kansallismielisistä" löytyy niitä, jotka mielellään näkisivät Suomen tiukemmin Venäjän valtapiirissä. Itse "Mestari" Halla-aho on huomannut saman ilmiön. Laitan vielä kerran tämän kuvakaappaukseen:
10003067_708699875847617_312701425_n.jpg
 
Minusta tuntuu, että kovin yliolkaisesti tälläkin palstalla nimetään kaikki "vihervassaripaskat" Kremlin kätyreiksi.
Kuten? Monet vihervassarit kyllä vastustavat Nato-jäsenyyttä, ja eikös niin tee myös dosentti. Eivät muutenkaan taida maanpuolustuksesta hirveesti innostua, puhumattakaan Yhdysvaltojen toimista vastapainona Venäjän vallalle.

Olen itse tässä aiheessa useasti puhunut siitä kuinka kansallismielisillä, uusnatseilla (esim. SVL) ja hommalaisilla on monesti sympatioita Venäjää kohtaan.

Edit. En välttämättä juuri tässä aiheessa, mutta tällä palstalla. Esim.

http://maanpuolustus.net/threads/anna-meille-puola-anna-meille-suomi-anna-meille-tähtitaivas.4201/page-8#post-208695

http://maanpuolustus.net/threads/anna-meille-puola-anna-meille-suomi-anna-meille-tähtitaivas.4201/page-4#post-206329
 
Viimeksi muokattu:
Kuten? Monet vihervassarit kyllä vastustavat Nato-jäsenyyttä, ja eikös niin tee myös dosentti.

Ihmisillä on erilaisia syitä vastustaa NATO-jäsenyyttä, enkä niputa heitä "vihervassareksi". Koko termi on ylipäätään mielestäni hyvin typerä.

Olen itse tässä aiheessa useasti puhunut siitä kuinka kansallismielisillä, uusnatseilla (esim. SVL) ja hommalaisilla on monesti sympatioita Venäjää kohtaan.

Olen kyllä huomannut. En suunnannut sanojani erityisesti ketään kohtaan. Halusin vain huomauttaa, että tälläinen ilmiö on olemassa, eikä sitä pidä vähätellä.

Loppuun haluan siteerata filosofian tohtoria, sotahistorioitsija Jussi Jalosta, joka kiteyttää mielestäni ajatuksen isänmaallisuudesta erinomaisesti:

"Terve isänmaallisuus ei lähde mistään alemmuudentunteesta, pelosta tai vainoharhaisuudesta. Se lähtee vakuuttuneisuudesta omiin kykyihin, oman isänmaan ja kansakunnan pystyvyyteen."


http://yle.fi/uutiset/sotahistorioitsija_entisaikojen_suurmiehiin_turvaudutaan_kriisiaikoina/5464096
 
Ihmisillä on erilaisia syitä vastustaa NATO-jäsenyyttä, enkä niputa heitä "vihervassareksi". Koko termi on ylipäätään mielestäni hyvin typerä.
Jo senkin takia koko termi on hyvin typerä että nykyisin se on lähinnä kirosana jolla kuvataan jokaista, joka kritisoi Perussuomalaisia.

Minä kannatan hyvin vahvasti Nato-jäsenyyttä, olen huolissani Venäjän kehityksen suunnasta, olen äänestänyt koko täysi-ikäisyyteni oikeistoon laskettavia puolueita, en omaa juuri lainkaan vasemmistolaista arvomaailmaa jne, mutta hyvin usein olen saanut kuulla olevani "vihervassari". Ja käytännössä joka kerta se on liittynyt siihen, etten ole ollut yhtä mieltä jonkun äärimielipiteitä julistavan Persun kanssa.
 
No, nimittelyä esiintyy. Jokainen voi omalta osaltaan yrittää tehdä parhaansa ettei siihen sorru.

Olen isänmaallisuudesta samaa mieltä. Varsinkin alemmuudentunnetta suomalaisilla tuntuu olevan.
 
Enkä odota edes suurmestari Putinia pelastamaan minut.
Suurmestari Putin välittää vain Venäjän eduista ja suurvaltaasemasta ei mistään muusta ei yhdenkään Suomalaisen tai Eurooppalaisen eduista jollei niistä ole hänen tavoitteilleen hyötyä.
Kuvaavaa on eräässä dokumentissa nimeä en nyt muista ollut haastattelu jossa entinen Diplomaatti kysyi miten pääsee Putiinia tapaamaan ja vastaus oli "teet jotain mikä hyödyttää Venäjää"
 
Suurmestari Putin välittää vain Venäjän eduista ja suurvaltaasemasta ei mistään muusta ei yhdenkään Suomalaisen tai Eurooppalaisen eduista jollei niistä ole hänen tavoitteilleen hyötyä.
Kuvaavaa on eräässä dokumentissa nimeä en nyt muista ollut haastattelu jossa entinen Diplomaatti kysyi miten pääsee Putiinia tapaamaan ja vastaus oli "teet jotain mikä hyödyttää Venäjää"

Jep, paska jätkä, mutta tulee korjaamaan sadon EU-maiden kömmähtelystä. Peittää taas hetkeksi alleen hänen omat "suunnattomat saavutuksensa". Ei ne Suomessa mene kadunmiehelle läpi, mutta jossain Unkarissa menee.
 
Jep, paska jätkä, mutta tulee korjaamaan sadon EU-maiden kömmähtelystä. Peittää taas hetkeksi alleen hänen omat "suunnattomat saavutuksensa". Ei ne Suomessa mene kadunmiehelle läpi, mutta jossain Unkarissa menee.
EU maiden kömmähtely on jo sitä luokkaa että Putiinin tuskin tarvitsee tehdä mitään taikatemppuja kun ajattelee miten EU omia lakejaan ja sopimuksia noudattaa.
Taloudessa on sovittu jotain sääntöjä eihan niitä kukaan ole noudattanut eikä tämä koske Kreikkaa tai Etelä-Eurooppaa vaan myös Suomea onko Suomi Esm. noudattanut Autovero asioissa Direktiivejä tai edes omia lakejaan?
Maahamuutossa ja pakolaisuudesta on selvät säännöt mitä pitäisi noudattaa mutta kuten on huomattu eihän niitä kukaan noudata.
Kysyä sopii kuinka kauan kansalaiset tukevat sellaista järjestelmää joka ei noudata omia lakejaan eikä kuuntele kansalaisten tahtoa jos ne sattuvat kansanäänestyksissä äänestämään päättäjien kannalta väärin niin toistetaan aanestys niin motakertaa kunnes haluttu tulos tulee, suorastaan koomista oli EU päättäjien uhkailu kun Sveitsi äänesti toisin kuin EU eliitti tahtoi.
Luulen että kuulemme Putlerin suusta viestin EU kansalaisille viestin juuri tästä asiasta Valtioliitosta joka ei noudata yhtäkään omaa sopimusta tai Direktiiviä mitä se on itse laatinut ja kysyvän millä oikeudella Komissaarit hallitsevat kun heitä ei ole vaaleilla valittu?
 
Suurmestari Putin välittää vain Venäjän eduista ja suurvaltaasemasta ei mistään muusta ei yhdenkään Suomalaisen tai Eurooppalaisen eduista jollei niistä ole hänen tavoitteilleen hyötyä.
Näin. On suorastaan surkuhupaista, kuinka Putinille on soviteltu jotain pyyteettömän "valkoisen rodun pelastajan" viittaa. Tämä liittyy osaltaan juuri tuohon @Bushmaster :in linkittämään uutiseen uudesta "komiternista". Kehitys on ollut nähtävissä jo kauan ennen Venäjän ja Ukrainan sotaa.

Sanotaan vielä sekin, etten ole niputtamassa kaikkia perussuomalaisten kannattajia pakolaiskammoisiksi. Kihniön kunnanvaltuuston puheenjohtaja (ps.) toivoo vastaanottokeskuksesta piristysruisketta kunnalle:

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/119...ulossa+150+200+paikan+vastaanottokeskus+.html
 
Tilanne jossa samanaikaisesti hyökätään useaan eu maan parlamenttiin sadoilla isistaistelijoilla. Politiikkoja kuolee,kuten poliiseja ja sivullisia. Panttivankejakin saattaa olla, tilanne on kokoluokassaan ainutkertainen. Samaan aikaan sadat muut isistaistelijat iskevät ennalta valittuihin paikkoihin pitkin eurooppaa. Yhteenlaskettu uhrimäärä satoja ellei tuhansia.

Eu ei lähde sotaan. Pidetään rauhanomaisia mielenosoituksia joihin osallistuu miljoona ihmistä. Aseapua ja logistiikkaa ja koulutusta lisätään Isisken alueella. Isis herroilla menee hermo, että kun ei ne saatanan vätykset lähde vieläkään. Tarvitaan ydinpommi.

Millä s EU lähitisi sotaan? Ei yhtään millään...on muutamia maita joilla on jonkin verran kykyä ja kalustoa mutta siinä se sitten olikin se EU:n iskukyky :)

Loppu on NATO = USA...
 
Back
Top