Eduskuntavaalit 2015

Onko kirjoitus ymmärrettävä niin, että Kepu, Persut ja Venäjä voittivat, vai onko järjestys sittenkin väärä?


http://rt.com/news/251065-finland-election-centre-party/
Anti-NATO parties grab top spots in Finland general election

http://www.iltasanomat.fi/vaalit2015/art-1429488505635.html
Näin Venäjällä reagoitiin vaalitulokseen: Nato-kortti vedettiin heti esiin

Keskustan tavoin perussuomalaiset vastustaa Suomen Nato-jäsenyyttä. Lisäksi perussuomalaiset pyrkii lisäämään EU-riippumattomuutta, uutiskanava kertoo.

Sen mukaan kolmonen kokoomus on kärkinelikon ainoa puolue, joka puhuu sekä Nato-jäsenyyden että EU-lähentymisen puolesta.

Myös SDP mainitaan yhtenä vaihtoehtona uuteen koalitioon. Russia Today huomauttaa, että sen kannattajista jopa 91 prosenttia vastustaa Nato-jäsenyyttä.

Hurraa.......:confused: ?

PS menee tarvittaessa vuorokaudessa NATO jäsenyyden taakse.

Soinin mukaan Suomen ei myöskään pidä ennakolta rajata mitään puolustuspoliittista yhteistyövaihtoehtoa pois.

- Suomen kannattaa tehdä kaikkien tahojen kanssa yhteistyötä, niin Pohjoismaiden kuin Natonkin.

- Jos minä haluaisin Suomen Natoon, ottaisin sote-mallin käyttöön. Siinä vietäisiin Soini, (Juha) Sipilä, (Alexander) Stubb, (Antti) Rinne ja presidentti (Sauli) Niinistö saunaan Korpilammelle ja syötäisiin kinkkua ja kieriskeltäisiin lumessa. Ja lopuksi sieltä tulisi Nato-paperi ulos ja kansan kannatus seuraisi perässä, Soini visioi.

Hän myös painotti, että Suomella pitää olla yksi yhteinen turvallisuuspoliittinen linja.

- Kaikesta muusta politiikassa voi riidellä, mutta puolustuspolitiikka ei voi olla riitelyn kohde, Soini painotti.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014121118918640_uu.shtml
 
Sampo Terho:
"Yleensä pienimuotoisempi kansallinen päätöksenteko on tehokkaampaa ja pystyy paremmin ottamaan huomioon paikalliset erityispiirteet. Tämä on EU:ssakin nykyään tunnustettu periaate, jota tosin noudatetaan tavanomaisella kansainvälisen järjestön suurpiirteisyydellä."
Mitähän se täällä tarkoitti? Itse toivon että vedellä pesevät pyykki- ja astiapesukoneet tehdään Suomen markinoille entiseen tapaan - vettä käytettäviksi. Ettei kansan tarvitse menehtyä ennen aikoja syöpiin ja astmaan. Allergioitakin ihan riittämmin tässä maassa, enemmään kenties kun muualla. EI HUONOSTI PESEVILLE JA HUUHTELEVILLE VETTÄ RIKOLLISELLÄ TAVALLA SÄÄSTÄVILLE PYYKKIPESUKONEILLE JA ASTIATIAPESUKONEILLE!!!
:mad:

Pyykkien mollottavien kahvikupillisessa vettä pesukoneiden tuominen Suomeneen pitää lopettaa!!!
 
Viimeksi muokattu:
Niin, persuaversioistani huolimatta tunnustan, että sieltä löytyy myös osaamista ja jopa meikäläisen kovan seulan läpäiseviä henkilöitä. Mutta pääsevätkö pätemään?

Kyllä Hakkaraiset on ne ketkä pidetään sivussa, suurin osahan on ihan fiksuja mihin tahansa puolueeseen verrattuna.
Sinne tuli iso osa uusia nytkin.
 
Sampo Terho:
"Yleensä pienimuotoisempi kansallinen päätöksenteko on tehokkaampaa ja pystyy paremmin ottamaan huomioon paikalliset erityispiirteet. Tämä on EU:ssakin nykyään tunnustettu periaate, jota tosin noudatetaan tavanomaisella kansainvälisen järjestön suurpiirteisyydellä."
Mitähän se täällä tarkoitti? Itse toivon että vedellä pesevät pyykki- ja astiapesukoneet tehdään Suomen markinoille entiseen tapaan - vettä käytettäviksi. Ettei kansan tarvitse menehtyä ennen aikoja syöpiin ja astmaan. Allergioitakin ihan riittämmin tässä maassa, enemmään kenties kun muualla. EI HUONOSTI PESEVILLE JA HUUHTELEVILLE VETTÄ RIKOLLISELLÄ TAVALLA SÄÄSTÄVILLE PYYKKIPESUKONEILLE JA ASTIATIAPESUKONEILLE!!!
:mad:



Pyykkien mollottavien kahvikupillisessa vettä pesukoneiden tuominen Suomeneen pitää lopettaa!!!



o_O
 
Mä vallan ihmettelen foorumin persu-myönteisyyttä, vai onkos täällä muutama kovin äänekäs. Lieneekö tuo nyt millään tavoin maanpuolustajan puolue ja mistä ihmeestä tämä olettamus oikeen kumpuaa? Kitisevän työväen tai ex-työväen puolueena sitä voisi pitää, kertoo huonoista ajoista kansantaloudessa. Edelliseen perustuen toki siis oikeutettu tulos, olemme eläneet vaikeita aikoja. Saas nähdä, todella suurella mielenkiinnolla odotan hallitusneuvotteluita, ei taida Soini voida väistää tätä enää. Suurin tappio taisi tulla tässä vihreän värin nousussa maakunnissa. Kansa on puhunut, nyt odotellaan näyttöjä.

PS. toivotaan, että CH jatkaa, harvoin olen näin sanonut RKP:n edustajasta.

Teuvo!
http://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2015/2015042019550345_eb.shtml
 
Viimeksi muokattu:
.
Mihinkä Venäjää enään tarvitaan toisille taitaa löytyä se vihollinen omastakin kansasta. Tätä palstaa seuratessa ymmärsin miksei maanpuolustustoiminta kiinnosta suurinta osaa työväestöä.

Hienoa, että tulee uusia havaintoja.

Käyttämäni termi marxilaisviherpiipertäjät on erittäin sopiva ja alla olevassa kuvassa on sen tyypillisiä miespuoleisia edustajia. Minulla ei ole mitään muuta yhteistä nimittäjää näiden kanssa kuin äidinkieli ja Suomen kansalaisuus. Ei mitään muuuta. Nämä tyypit eivät myöskään ole mitään duunareita, joten heidän on turha haalia mitään working class sympatioita.

Risupartaisia punikinperkeleitä, jotka ovat suomalaiselle kansallisvaltiolle hengenvaarallisia, joten on pelkästtään suotavaa, että heitä ei sotilaskoulutus kiinnosta edes varusmiespalveluksen minimin vertaa. En halua näitä tyyppejä viereiseen monttuun olipa kyse ampumapoterosta tai joukkohaudasta. Mieluummin yksin kuin paskan kaverin kanssa.

1305947792946
 
Mä vallan ihmettelen foorumin persu-myönteisyyttä, vai onkos täällä muutama kovin äänekäs. Lieneekö tuo nyt millään tavoin maanpuolustajan puolue ja mistä ihmeestä tämä olettamus oikeen kumpuaa? Kitisevän työväen tai ex-työväen puolueena sitä voisi pitää, kertoo huonoista ajoista kansantaloudessa. Edelliseen perustuen toki siis oikeutettu tulos, olemme eläneet vaikeita aikoja. Saas nähdä, todella suurella mielenkiinnolla odotan hallitusneuvotteluita, ei taida Soini voida väistää tätä enää. Suurin tappio taisi tulla tässä vihreän värin nousussa maakunnissa. Kansa on puhunut, nyt odotellaan näyttöjä.

PS. toivotaan, että CH jatkaa, harvoin olen näin sanonut RKP:n edustajasta.

Teuvo!
http://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2015/2015042019550345_eb.shtml

Hah, PS on ainoa puolue jossa menisi heittämällä läpi puolustusbudjetin tuplaus, palvelusaikojen pidennys ja suojeluskunnat..

Uskomatonta että joku ei tätä jo tiedä.
 
Voi että tuota itkun määrää.
perskipu%20compilation.png

Löytyihän ne racistipuolueet joukostamme. Vihdoinkin joku jolla on kompetenssia asia julki tuoda, eikä mitään epämääräistä vihjailua ja leimaamista.

Tino Singh on pitkään Suomessa asunut ja ilmeisen hyvin integroitunut maahanmuuttaja. Hän on myös yhteiskunnallisesti valveutunut eikä tietojeni mukaan edusta mitään kiihkouskonnollista liikettä. Etnisen erityisasemansa ansiosta Tino on muita paremmassa tilanteessa arvioimaan rasismin maassamme ja tässä se nyt on puolueiden osalta.

Looks like Finland choose racism. It's a sad day for tolerance.

Rasisti vaalien voittajat puolueet:

Kepu +5,3 %, Vihreät +1,3%, RKP +0,6%, Piraatti +0,3 %, ipu +0,4 %.
 
Onko kirjoitus ymmärrettävä niin, että Kepu, Persut ja Venäjä voittivat, vai onko järjestys sittenkin väärä?


http://rt.com/news/251065-finland-election-centre-party/
Anti-NATO parties grab top spots in Finland general election

http://www.iltasanomat.fi/vaalit2015/art-1429488505635.html
Näin Venäjällä reagoitiin vaalitulokseen: Nato-kortti vedettiin heti esiin

Keskustan tavoin perussuomalaiset vastustaa Suomen Nato-jäsenyyttä. Lisäksi perussuomalaiset pyrkii lisäämään EU-riippumattomuutta, uutiskanava kertoo.

Sen mukaan kolmonen kokoomus on kärkinelikon ainoa puolue, joka puhuu sekä Nato-jäsenyyden että EU-lähentymisen puolesta.

Myös SDP mainitaan yhtenä vaihtoehtona uuteen koalitioon. Russia Today huomauttaa, että sen kannattajista jopa 91 prosenttia vastustaa Nato-jäsenyyttä.

Hurraa.......:confused: ?

Antaa niitten hurrata. Kun vain Väykkä jää ulos, kaikki on mahdollista. Se on avainjuttu. Tosin nyt pitää vähän hengittää sisään ja ulos muutenkin, vaikka olisi kuka hallituksessa. Antakaa TP:lle työrauha. TP, tuleva PM ja UM ja heidän yhteistyönsä ovat turpon kannalta tärkein elementti.
 
Mä vallan ihmettelen foorumin persu-myönteisyyttä, vai onkos täällä muutama kovin äänekäs. Lieneekö tuo nyt millään tavoin maanpuolustajan puolue ja mistä ihmeestä tämä olettamus oikeen kumpuaa? Kitisevän työväen tai ex-työväen puolueena sitä voisi pitää, kertoo huonoista ajoista kansantaloudessa. Edelliseen perustuen toki siis oikeutettu tulos, olemme eläneet vaikeita aikoja. Saas nähdä, todella suurella mielenkiinnolla odotan hallitusneuvotteluita, ei taida Soini voida väistää tätä enää. Suurin tappio taisi tulla tässä vihreän värin nousussa maakunnissa. Kansa on puhunut, nyt odotellaan näyttöjä.

PS. toivotaan, että CH jatkaa, harvoin olen näin sanonut RKP:n edustajasta.

Teuvo!
http://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2015/2015042019550345_eb.shtml

Olen ollut enemmän vasemman laidan kokoomuslainen, mutta tahtoisin löytää Perussuomalaisista määrätyn moraalin, jota heillä on ollut puheissaan. Saapa nähdä. Vihapuheita en hyväksy lainkaan enkä jaa Suomen Sisun tai natsien mielipiteitä. Mutta minulla ei ole mitään jotain Sampo Terhoa tai Timo Soina vastaan. Siksi keskustelen mielelläni persujen kanssa kuten kaikkien muidenkin. Välillä olemme eri mieltä.

Maanpuolustus on minulle yhteinen isänmaan asia, ja minulla on ystäviä myös Vasemmistoliitossa, Keskustassa, SDP:ssä ja Vihreissä.
 
Onkohan seuraavalla todnäk puolustusministeri J. Niinistöllä jo valmiina konseptit Suomen irrottamisesta Ottawan sopimuksesta ? ;)

Meinaan, että jos tai kun sosiaalit jätetään oppositioon huutelemaan, niin mikä enää estäisi tuommoista peliliikettä ? Minun muistini mukaan nimenomaan Tavja ja Rauhanmerkki-Erkki olivat pääasiassa meitä miinakieltoon taluttamassa. Vihreistä ja Arhinmäen sakista nyt puhumattakaan. Kepu, KOK ja PS voisivat ihan hyvin yhteistuumiin päättää heittää sopimuksen romukoppaan.
 
Viimeksi muokattu:
Antaa niitten hurrata. Kun vain Väykkä jää ulos, kaikki on mahdollista. Se on avainjuttu. Tosin nyt pitää vähän hengittää sisään ja ulos muutenkin, vaikka olisi kuka hallituksessa. Antakaa TP:lle työrauha. TP, tuleva PM ja UM ja heidän yhteistyönsä ovat turpon kannalta tärkein elementti.

Menevätköhän siihen lankaan, että Nato-varautuneisuus on Nato-vastaisuutta?

Yhteistyö Yhdysvaltojen, Ruotsin, Viron ja kumppanien kanssa jatkaa tiivistymistään ja puolustusmenoja nostetaan.
 
Onkohan seuraavalla todnäk puolustusministeri J. Niinistöllä jo valmiina konseptit Suomen irrottamisesta Ottawan sopimuksesta ? ;)

Meinaan, että jos tai kun sosiaalit jätetään oppositioon huutelemaan, niin mikä enää estäisi tuommoista peliliikettä ? Minun muistini mukaan nimenomaan Tavja ja Rauhanmerkki-Erkki olivat pääasiassa meitä miinakieltoon taluttamassa. Vihreistä ja Arhinmäen sakista nyt puhumattakaan. Kepu, KOK ja PS voisivat ihan hyvin yhteistuumiin päättää heittää sopimuksen romukoppaan.

Kesk ja Kok kannattavat Ottawaa, jos niiden jäljellä olevat oikeat konservatiivit siirtyisivät loputkin PS:n leiriin niin se olisi isoin puolue.
 
Back
Top