Eduskuntavaalit 2019

Tämä YLE Areenan S&U jakso on kokonaisuudessaan erittäin hyvä kuvaus siitä miten Suomi on hajallaan.
https://areena.yle.fi/1-50008946 - kannattaa uhrata elämästään tunti tämän katsomiseen.
  • Kokoomuksella jonkinasteista herätystä ja konditionaalitoimintaa
  • Demarit ja Vihreät omalla linjallaan
  • Susanna Koski komppaakin Halla-ahon linjaa ihan avoimesti
  • Vasemmiston nuorelle miehelle ei käy edes kuunnella muiden mielipiteitä
Suomi on nyt pitkästä aikaa sellaisessa tilanteessa että on todella suotavaa kaikkien osallistua eduskuntavaaleihin keväällä. Tästä koko sotkusta on saatavaa suurella äänestysprosentilla jotakin selkeyttä, että millainen linja tässä maassa oikein on johtava seuraavat 4 vuotta.
Avainkysymykset ovat maahanmuuton saattaminen hallintaan ja terveyden ja hyvinvoinnin varmistaminen Suomen köyhimmille ihmisille. Molemmissa kysymys on resurssista ja rahasta - jos toiseen uhrataan niin se on poissa toisesta. Kansalaiset päättävät.
.
Susanna kuuluu Kokoomuksen "näin käymme kaksin rattain"- ryhmään Rydmanin ja Kalevan kanssa. Sata varmasti sovittu kommentti tuo Halla-ahon linjoilla olo, nuiville Kokoomuslaisille täkynä.
 
Susanna kuuluu Kokoomuksen "näin käymme kaksin rattain"- ryhmään Rydmanin ja Kalevan kanssa.
Mielestäni ei ole mitään syytä uskoa niin, että mainitut Kokoomuksen edustajat julkisesti puhuisivat päinvastaista mitä oikeasti tarkoittavat. Tässä asiassa ja heidän asiaan perehtymisellä uskon heidän puhuvan vilpittömästi. Kalevalla on varmasti ihan perusteltuja näkemyksiä ja seuraajia omassa porukassaan. En epäile yhtään.
.
 
Mielestäni ei ole mitään syytä uskoa niin, että mainitut Kokoomuksen edustajat julkisesti puhuisivat päinvastaista mitä oikeasti tarkoittavat. Tässä asiassa ja heidän asiaan perehtymisellä uskon heidän puhuvan vilpittömästi. Kalevalla on varmasti ihan perusteltuja näkemyksiä ja seuraajia omassa porukassaan. En epäile yhtään.
.
Varmasti puhuvat mitä tarkoittavat, mutta ryhmäkurin vuoksi sillä ei ole merkitystä. Petturi Orpo ja hänen esikunta kertoo mikä on kokoomuksen linja. Siinä ei paljon rydmanit, kosket ja kalevat paina.
 
Varmasti puhuvat mitä tarkoittavat, mutta ryhmäkurin vuoksi sillä ei ole merkitystä. Petturi Orpo ja hänen esikunta kertoo mikä on kokoomuksen linja. Siinä ei paljon rydmanit, kosket ja kalevat paina.

Joo, mutta jos persujen äänestys on ehdoton ei, niin sitten ei voi muuta kuin äänestää jonkin puolueen "vaihtoehtoehdokkaita".

Painoarvoa on enemmän, koska persuthan ei seuraavalla vaalikaudella tule näkemään minkäänlaista valta-asemaa, koska #oppositio.
 
Joo, mutta jos persujen äänestys on ehdoton ei, niin sitten ei voi muuta kuin äänestää jonkin puolueen "vaihtoehtoehdokkaita".

Painoarvoa on enemmän, koska persuthan ei seuraavalla vaalikaudella tule näkemään minkäänlaista valta-asemaa, koska #oppositio.
Ainakin tekniikka toimii näköjään,mitään muutostahan Koski ja kumppanit eivät puolueen linjassa saa aikaan mutta varmasti tälläisiä ääniä kertyy vaaleja kohti mennessä.
 
Joo, mutta jos persujen äänestys on ehdoton ei, niin sitten ei voi muuta kuin äänestää jonkin puolueen "vaihtoehtoehdokkaita".

Painoarvoa on enemmän, koska persuthan ei seuraavalla vaalikaudella tule näkemään minkäänlaista valta-asemaa, koska #oppositio.
No itse en kyllä ajattele noin. Mutta kukin tyylillään. Äänestän sitä puoluetta joka ajaa ensisijaisesti Suomen kansalaisten etua ja pyrkii kaikin keinoin edistämään suomalaisten hyvinvointia. Onpahan ainakin itsellä puhdas omatunto kun lapset kysyvät 15 vuoden kuluttua, että miksi tämä maa on tässä jamassa.
 
Kokoomuksella on odotettavissaan vallanvaihdos ja nuori kaarti palauttaa puolueen takaisin konservatiiviselle linjalle. Hitaasti mutta varmasti tämä tapahtuu.
Minulle on selvää äänestää Perussuomalaisia, koska heidän nettisivulla esittämät arvot ovat linjassa käytännön puheiden kanssa ja omien arvojeni kanssa. Persuissa on jo tapahtunut selkeytys mikä Kokoomuksella on vielä edessään.
.
 
Kokoomuksella on odotettavissaan vallanvaihdos ja nuori kaarti palauttaa puolueen takaisin konservatiiviselle linjalle. Hitaasti mutta varmasti tämä tapahtuu.
Minulle on selvää äänestää Perussuomalaisia, koska heidän nettisivulla esittämät arvot ovat linjassa käytännön puheiden kanssa ja omien arvojeni kanssa. Persuissa on jo tapahtunut selkeytys mikä Kokoomuksella on vielä edessään.
.
Jaa a,itse luulen,että sieltä tulee lisää näitä tiedostavia sinivihreitä mutta aika näyttää.
 
No itse en kyllä ajattele noin. Mutta kukin tyylillään. Äänestän sitä puoluetta joka ajaa ensisijaisesti Suomen kansalaisten etua ja pyrkii kaikin keinoin edistämään suomalaisten hyvinvointia. Onpahan ainakin itsellä puhdas omatunto kun lapset kysyvät 15 vuoden kuluttua, että miksi tämä maa on tässä jamassa.

Tämä. Elso ja muu vihervasemmisto ei faktoista välitä, vaan siitä miten asiat koetaan. Tuolle porukalle on aivan sama jos kantasuomalaiset joutuvat kadulle kuolemaan kunhan äänestää oikeaa #kivapuoluetta ja hyvesignaloi maksimit omissa piireissä ottamalla Euroopan täyteen kehitysmaalaisia. Olen näiden elsolaisten jopa kuullut pilkkaavan suomalaisia heikko-osaisia ja kehuvan "rohkeita" irakilaisia miehiä jotka ovat tulleet pitkän matkan Euroopan läpi Suomeen.

Totta kai vallastakin tässä on kyse, suomalainen tyä_ukko ei välttämättä vasureita tai vihreitä äänestä, nämä "huippuosaajat" ovat tulevaisuuden potentiaalisia kannattajia.
 
Tämä. Elso ja muu vihervasemmisto ei faktoista välitä, vaan siitä miten asiat koetaan. Tuolle porukalle on aivan sama jos kantasuomalaiset joutuvat kadulle kuolemaan kunhan äänestää oikeaa #kivapuoluetta ja hyvesignaloi maksimit omissa piireissä ottamalla Euroopan täyteen kehitysmaalaisia. Olen näiden elsolaisten jopa kuullut pilkkaavan suomalaisia heikko-osaisia ja kehuvan "rohkeita" irakilaisia miehiä jotka ovat tulleet pitkän matkan Euroopan läpi Suomeen.

Totta kai vallastakin tässä on kyse, suomalainen tyä_ukko ei välttämättä vasureita tai vihreitä äänestä, nämä "huippuosaajat" ovat tulevaisuuden potentiaalisia kannattajia.
Saman asian voit ilmaista myös ilman henk.koht. nimittelyjä, vink vink
 
Olisko sulle, @pissantsoldier , parempi paikka esimerkiksi HommaForum? Siellä saa kirjoitella enemmän samanhenkisten kanssa, ja kukaan ei esitä hankalia vastaväittämiä tai liian erilaisia, välillä vähän provosoivia, ikäviä mielipiteitä. #rinkirunkkaus

Sit ku tulee ikää ja elämänkokemusta muutama vuosi plakkariin niin voit kokeilla jos tämäkin alkais toimimaan.

Suosittelen lämpimästi vilkaisemaan myös kolikon toista puolta. Avartaa kummasti ajattelua.

Jos tää nyt ei mene sit jakeluun, niin homman lisäksi löytyy toki muitakin toisiaan "imeviä" kivoja paikkoja. Google käyntiin vaan.
 
Olisko sulle, @pissantsoldier , parempi paikka esimerkiksi HommaForum? Siellä saa kirjoitella enemmän samanhenkisten kanssa, ja kukaan ei esitä hankalia vastaväittämiä tai liian erilaisia, välillä vähän provosoivia, ikäviä mielipiteitä. #rinkirunkkaus

En ole hommafoorumilla, mutta seuraan tuorempia 10-viestejä.

En oikein allekirjoita havaintojasi, koska siellä on jopa enemmän "ei niin haittamaahanmuutto kriittisiä tai persuhenkisiä" kuin täällä ja silti keskustelua syntyy.

Moderointi on huomattavan tiukkaa ja sieltä näyttäisi banaania tarjottavan "matalan kynnyksen" periaatteella. Tietty konsensus tietenkin on olemassa, kuten monessa muussa vastaavassa foorumissa, mutta kyllä kaukana sinun rinkirunkkauksestasi..
 
@hansai Kyllä mä näkisin sen suht' konsensushenkiseks rupatteluks, mutta ehkäpä katson vähän eri lasien läpi. Enkä ihan päivittäin siellä pyöri kumminkaan. Viikoittain ehkä, joten kuva voi olla vääristynyt.

No, sitten on aina Suoli24, VenäjäEnsin, ynnä muut laaturyhmät. Sinne vaan.
 
Finnish Minister of the Interior. Sinivihreä uudistusmielinen ekonomisti ja yhteiskuntatuskailija, 2 lapsen isä Tontunmäestä Espoosta.
Tuo vihreä sisäministeritonttu jo tunnetaan. Vaan mikäpä lienee miehiään oikeusministeri Häkkänen? Nuori mies, mutta vaikuttaisi enempi konservatiiviltä.
 
@hansai Kyllä mä näkisin sen suht' konsensushenkiseks rupatteluks, mutta ehkäpä katson vähän eri lasien läpi. Enkä ihan päivittäin siellä pyöri kumminkaan. Viikoittain ehkä, joten kuva voi olla vääristynyt.

No, sitten on aina Suoli24, VenäjäEnsin, ynnä muut laaturyhmät. Sinne vaan.

Niinhän minä kirjoitinkin, mutta sinulle rinkirunkkausta, minulle ei, koska ääneen pääsee myös toisenlaisia näkökantoja esittävät.
En näe tarvetta ketään täältäkään ohjata mihinkään, mikäli kykenee kirjoittelemaan jotensakin tolkullista. Täällä on myös oletettuja, jotka hoitavat eteenpäin ohjaukset ja levot...meidän ei tarvitse..
 
Kyllä ennen vaaleja yritetään kalastella isänmaallisten ääniä.

Vaalien jälkeen sitten pakolaiskiintiöt tappiin ja työvoiman tarveharkinnan poistaminen.

Luonnollisesti valtion pitää subventoida rajusti halpatyövoiman palkkoja + maksaa kaikki sivukulut.
 
Back
Top