Eduskuntavaalit 2019

Ei ollut. UT:n perussanoma on, että vaikka ette eläisi ihmisiksi, niin taivaaseen pääsette, jos uskotte Jeesuksen ylösnousemukseen.

Tämä siis "ihmisiksi elämisestä". Jeesuksen oma materiaali oli enemmänkin juuri tuota tuotantovälineiden haltuunottoa, joka on varsin vasemmistolainen teema. Kenenkään ampumisesta en mielestäni sanonut hänen sanoneen mitään.

Kuten sanoin, konservatiiveilla on ollut kautta historian uskomaton kyky selitellä Jeesuksen varsin anti-kapitalistiset jutut niin, että ei hän niitä oikeasti kirjaimellisesti tarkoittanut ja sinä olit heti valmis tämän väitteeni osoittamaan todeksi.


Mulle Jesse on aina ollut vieras kultti jostain Lähi-idästä joka tuotiin Eurooppaan muunnetussa muodossa feodaaliyhteiskunnan takuumieheksi.
 
White power-käsimerkki. Samaa käsimerkkiä näytti virolainen Ruuben Kaalep (tunnettu Hitler-fani ja natsisympatioistaan) kun vannoi kansanedustajavalan Viron parlamentissa.

jv3frbxg.4me.jpg
 
Se kuuluu moderaattorille päättää pitääkö poistaa, ajattelin vain että varmaan monet eivät tiedosta mikä se on.

PS. En tiennyt minäkään vielä vähän aikaa sitten. Vasta tuon virolaisen Kaalepin tapauksen myötä opin.
 
Mulle Jesse on aina ollut vieras kultti jostain Lähi-idästä joka tuotiin Eurooppaan muunnetussa muodossa feodaaliyhteiskunnan takuumieheksi.

Onhan tuolla ihan mielenkiintoisia teorioita mistä syövereistä Jesse on pulpahtanut tähän mooilmaan. Eräs hauskimmista/mielenkiintoisimmista on Jessen saapuminen Lähi-itään Egyptistä sillä hän on oikeasti ollut Hyksos-faaraoperheen pääjehu. Ralph Ellis-nimiseltä kirjailijalta on monia kirjoja tästä aiheesta, joihin itse en ole ehtinyt perehtymään.
 
Mulle Jesse on aina ollut vieras kultti jostain Lähi-idästä joka tuotiin Eurooppaan muunnetussa muodossa feodaaliyhteiskunnan takuumieheksi.

Ei kenenkään tarvitse loukkaantua, mutta oma ajatukseni uskonnoista on että ne ovat valhetta. Niillä on kyllä ollut sinänsä merkittävä osuus ihmiskunnan historiassa ja vielä nykyäänkin.
 
Ei kenenkään tarvitse loukkaantua, mutta oma ajatukseni uskonnoista on että ne ovat valhetta. Niillä on kyllä ollut sinänsä merkittävä osuus ihmiskunnan historiassa ja vielä nykyäänkin.

Riippuu miten uskonnon määrittelee. Jos sitä lukee klassisen fysiikan kautta tehtyä kvanttifysiikan määrittelyä niin siinäkin on kyse uskonnosta.
 
Back
Top