Tottakai, kuten myös pizzerioiden ja kebab-ravintoloiden myötäVoisiko olla, että etnisyyden merkitys ihmisen henkilökohtaisessa hierarkiassa on vähentynyt matkustelun lisääntymisen ja internetin myötä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tottakai, kuten myös pizzerioiden ja kebab-ravintoloiden myötäVoisiko olla, että etnisyyden merkitys ihmisen henkilökohtaisessa hierarkiassa on vähentynyt matkustelun lisääntymisen ja internetin myötä?
Benin "tallin" uusin...Benillä on kyllä silmä kunnossa
Mitäs pahaa tuossa on?Monikansallinen kokoomus.
Minä en ole Persu, enkä äänestänyt eilen Persua. Äänestin kd:a. Joo, mutta silti jopa minä olen kyennyt näkemään, että Persuja kohdellaan metian taholta kuin paskaa. Ja näimpä metia on tehnyt ihan itse kattauksen, joka sataa osan suoraan Persun laariin. Ei siinä ole tarvittu Kremlin ohjetta eikä mitään muutakaan sivusta tullutta lisää, kyllä metia voi marssia vaalien jälkeen peilin eteen, ripottaa ylleen tuhkaa ja repiä ihokkaansa.
Metia iha ite on valmistanut pöydän Halla-aholle. Halla-aho voi kerätä Pääsiäisaterialle 12 opetuslastaan. Vaalidebatista valmistettiin jo otsikkotasolla sekava mökeltävä näytelmä: ilmastovaalit!!! Nakattiin Persun käteen kaksi ylimääräistä ässää ja jokeri. Mutta sitä metia saa, mitä itse tilaa.
Mulla ei ole mitään Persun nousevaa kannatusta vastaan, vaikken voikaan puoluetta kannattaa syistä, jotka ovat omiani.
Oma emäntähän on luontevan perinteistä Haminalais-Alajärveläistä linjaa, Snadissa kasvatettuna ja olen häneen hyvin tyytyväinen. Se ei kuitenkaan sulje pois mielipidettäni, että khyyyllä Benillä silmää on. Kyllä Afrikasta(kin) kauneutta löytyy, niin bantu- kuin habeshapuolelta.Mitäs pahaa tuossa on?
Kyllä se mitään merkitsee, mutta yläpuolelta löytyy kyllä muutamia muita tekijöitä.Ei se ainakaan sinulle merkitse mitään!
Nimenomaan. Kantapaikkani omistaja on alunperin Bangladeshista. Jännättiin yhdessä pari vuotta sitten kunnallisvaalien tulosta. Meillä oli yhteinen suosikki kisassa mukana. Ja voitti. Oli äänikuningas.Tottakai, kuten myös pizzerioiden ja kebab-ravintoloiden myötä
Mikäs vika rotuopeissa on? Ei olisi suomessa länsirannikolla blondeja niin paljon kuin nyt on, ellei rotujalostusta olisi tehty.Kyllä se mitään merkitsee, mutta yläpuolelta löytyy kyllä muutamia muita tekijöitä.
Esimerkiksi tänään asioin töiden puolesta Suomessa syntyneen musliminaisen kanssa. Puhui hyvää suomea.
Vaikea laittaa häntä etnisyytensä vuoksi jotenkin vähäarvoisemmaksi kuin Teuvo Hakkarainen.
Arvostan mm. Paavo Susitaivalta. Hän suhtautui kansallissosialistien rotuoppeihin kielteisesti.
Viihdetarjonta on lisääntynyt valtavasti. Lopulta samasta huvin ja nautinnon hakemisesta on kysymys, katsotaanpa sitten netin kautta amerikkalaista koripalloa vai mennäänkö rekikyydillä työväentalolle kuuntelemaan Rautavaaran iltamia.Matkustelu ja yms. hedonismin tavoittelu on lisääntynyt, kun ihmisten jokapäiväinen, rutiininomainen arki ei enää maistu markkinatalouden piirissä. Elintason nousu on tapahtunut elämän laadun kustannuksella. Elämän laatu on normaalisti löytynyt kulttuurin piiristä eikä Internetistä.
Kuka tykkää mistäkin.Mikäs vika rotuopeissa on? Ei olisi suomessa länsirannikolla blondeja niin paljon kuin nyt on, ellei rotujalostusta olisi tehty.
Viihdetarjonta on lisääntynyt valtavasti. Lopulta samasta huvin ja nautinnon hakemisesta on kysymys, katsotaanpa sitten netin kautta amerikkalaista koripalloa vai mennäänkö rekikyydillä työväentalolle kuuntelemaan Rautavaaran iltamia.
Kosketuspinta muun maailman kanssa on vaan aivan eri tasolla.
Kostama Rita #nro153 retweeted
Atte Kaleva Atte Kaleva
@AtteKaleva Jan 29
Emme lähtökohtaisesti halua maahamme yhtäkään sellaista henkilöä, jolle pitää vastaanottokeskuksessa erikseen kertoa, ettei täällä saa seksuaalisesti hyväksikäyttää lapsia tai raiskata naisia. 1/2
Kostama Rita #nro153 retweeted
Mikko Kosonen Mikko Kosonen
@JacquesBoissons 22 Jun 16
Hyvää lomaa kansanedustajille. Toivottavasti vietätte aikaa perheenne kanssa kuten muutkin. Tai ei KAIKKI muut, esim pakolaiset.
Melkein jopa sääliksi käy simonia. Valtiotieteiden kandidaatti jo kohta kymmenen vuotta, mitähän meinaa tulevaisuudessa tehdä. Omaa rahaa vaaleihin pistänyt 16000e ja tuskin tälle on mitää hyvä veli paikkaa valmiiksi. Ne on varattu maisterille.
Melkein jopa sääliksi käy simonia. Valtiotieteiden kandidaatti jo kohta kymmenen vuotta, mitähän meinaa tulevaisuudessa tehdä. Omaa rahaa vaaleihin pistänyt 16000e ja tuskin tälle on mitää hyvä veli paikkaa valmiiksi. Ne on varattu maisterille.