Rajajääkäri
Ylipäällikkö
Ilmeisesti sen vaalipiirin, missä on ollut osoite, ennen maastamuuttoa. Ainakin kohdallani on näin.Minkä vaalipiirin ehdokkaita ulkosuomalaiset äänestää, on jäänyt vähän hämäräksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti sen vaalipiirin, missä on ollut osoite, ennen maastamuuttoa. Ainakin kohdallani on näin.Minkä vaalipiirin ehdokkaita ulkosuomalaiset äänestää, on jäänyt vähän hämäräksi?
Viimeistä jossa on ollut kirjoilla ennen ulkomaille muuttoa. Ainakin minua paiskasivat Vantaalla, mikä paljasjalkaisen viheriläisen silmin oli aika pikkumaista, muutaman vuoden sudeettina ja ikuinen leima otsassa:Minkä vaalipiirin ehdokkaita ulkosuomalaiset äänestää, on jäänyt vähän hämäräksi?
Ok. Me ollaan varmaan tästä asiasta eri mieltä..Siksi se onkin keskiluokan tie säästämiseen ja vaurauteen.
Joo, ota huomioon, että minä en kirjoita nyt mielipidettäni lainkaan vaan jotain siitä, mitä olen ymmärtävinäni niistä seikoista, joilla Suomi asemoi itseään. Kaikella on puolensa.
Jos tällä saitilla elätetään kuvitelmaa, jossa Kokoomus pistää rajat kiinni, niin kehotan kokeilemaan otsaa. Vaalienaluskötinät ja toimet ovat kaksi eri asiaa.
Sipilä ja Orpo halusivat mutta rajavartiosto kieltäytyi aloittamasta rajatarkastuksia.
Sipilä ja Orpo halusivat mutta rajavartiosto kieltäytyi aloittamasta rajatarkastuksia.
No mielestäni jokaisella säännöllisiä palkkatuloja nauttivalla pitäisi olla myös säästöjä ja pääomatuloja, tästä hyötyy koko yhteiskunta.
Tottakai se koetaan ongelmaksi ja eniten juuri sosialistien toimesta koska vapaiden talonpoikien tappamisen jälkeen kaikki on kytketty valtion letkuihin kiinni syntymästä asti.
Kapitalismi on yksi tie vapauteen ja se on kaikille auki, minä en ole vielä niin vapaa kuin haluaisin mutta toivon lasteni olevan vapaampia kuin minä.
Kehitys näyttää toki huonolta koska kaikki vapaudet ovat uhattuna nykyään joka suunnalta mutta se ei ole syy olla tekemättä kaikkea mahdollista sen eteen.
No sinä varmasti katsot asiaa sellaisen näkökulmasta jolla on varaa, mutta totuus monelle pienituloiselle tässä maassa on aivan toinen. Mediaanipalkkahan taitaa olla joku kaksjapuoltonnii/kk..No mielestäni jokaisella säännöllisiä palkkatuloja nauttivalla pitäisi olla myös säästöjä ja pääomatuloja, tästä hyötyy koko yhteiskunta.
Tottakai se koetaan ongelmaksi ja eniten juuri sosialistien toimesta koska vapaiden talonpoikien tappamisen jälkeen kaikki on kytketty valtion letkuihin kiinni syntymästä asti.
Kapitalismi on yksi tie vapauteen ja se on kaikille auki, minä en ole vielä niin vapaa kuin haluaisin mutta toivon lasteni olevan vapaampia kuin minä.
Kehitys näyttää toki huonolta koska kaikki vapaudet ovat uhattuna nykyään joka suunnalta mutta se ei ole syy olla tekemättä kaikkea mahdollista sen eteen.
No sinä varmasti katsot asiaa sellaisen näkökulmasta jolla on varaa, mutta totuus monelle pienituloiselle tässä maassa on aivan toinen. Mediaanipalkkahan taitaa olla joku kaksjapuoltonnii/kk..