Aina on paskaa, kun vinkkaa Ellun Kanoihin...kova paikka näkyy olevan![]()
Kai mä sitten oon vähän tyhmä kun en tiedä mitä tämä "ellun kanat" tarkoittaa? Tällätietoa se ei kuitenkaan ole vastaus yhtään mihinkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aina on paskaa, kun vinkkaa Ellun Kanoihin...kova paikka näkyy olevan![]()
Älähän nyt kypäräpappi leiki tyhmääKai mä sitten oon vähän tyhmä kun en tiedä mitä tämä "ellun kanat" tarkoittaa? Tällätietoa se ei kuitenkaan ole vastaus yhtään mihinkään.
Sehän viestintätoimisto.Kai mä sitten oon vähän tyhmä kun en tiedä mitä tämä "ellun kanat" tarkoittaa?
Älähän nyt kypäräpappi leiki tyhmää![]()
Juuri tätä tarkoitin.
toivon kokoomusvetoista hallitusta ensikaudelle.
Et siis tunne puolueesi historiaa?
Ellun Kanat on siis entisen puoluesihteeri Tujusen "strateginen viestintätoimisto" eli kansankielellä propagandatoimisto... sori siitä jos oli liian vaikea..
Niin, tämän takia pitääkin äänestää sitä joka niistä puhuu, eikä puoluemankelin läpi puristettuja puhuvia päitä."Irti eu:sta" ja "rajat kiinni" ovat ainakin täyttä totta, eikä mitään tyhjiä lupauksia kuten tähän asti? Lisäksi niille löytyy hallituksesta kannatusta kun vain nostaa asian esille?
Joka ainoa kansanedustaja on puoluemankelin läpi puristettu puhuva pää. Myös Perussuomalaisten kansanedustajat.Niin, tämän takia pitääkin äänestää sitä joka niistä puhuu, eikä puoluemankelin läpi puristettuja puhuvia päitä.
No nyt oli huikea vetoMitä nyt olen koettanut edes vähän pintaa syvemmältä tutustua eri puolueiden näkemyksiin, niin ei siinä maahanmuuttopolitiikassakaan loppujenlopuksi niin kovin suuria eroja ole esim. Kokoomuksen PS:n välillä.
Uskallan olla eri mieltä Halla-ahon noususta kärkipoliittikkojen joukkoon. Tottakai äänestäjät pettyivät, kun Perussuomalaisille tärkeitä asioita hallitusohjelmassa ei noudatettukaan. Silloin olisi pitänyt lähteä.Joka ainoa kansanedustaja on puoluemankelin läpi puristettu puhuva pää. Myös Perussuomalaisten kansanedustajat.
Viime vaalien perusteella jäin vaikutelmaan että PS:n äänestäjistä iso osa oli poliittisesta järjestelmästä pihalla kuin lumiukot. Petyttiin kun 1/3 osuudella ei voinutkaan sanella hallitusohjelmaa, petyttiin kun puolue toimi hallituksessa hallitusohjelman mukaan ja petyttiin kun yksittäisen meluavan kansanedustajan käsissä ei ollutkaan päätösvaltaa.
Kannattaa miettiä onko tuo äänestäjäkunta se kenen ääniä halutaan kalastella. Jos yhtään haluaa jatkuvuutta ja uskottavuutta niin noiden äänien varaan ei minusta kannata yhdenkään puolueen laskea.
Mitä tuon tyyppinen "aluepolitiikka" merkitsee maanpuolustukselle?
Ruotsi ja erityisesti Norja toimivat toisin. Siihen on syynsä?
Asumattomaksi jäävä alue Venäjän vieressä on turvallisuuspoliittinen riski piste. Se on juuri sellainen köydenpätkä, johon kasakka mielisuosiolla nappaa kiinni.
En kait ole missään esittänyt tai väittänyt propagandan olevan kypäräpappien yksinoikeus?Ilmeisesti en tarpeeksi hyvin. Ja ilmeisesti kokoomus on nyt ainut "propagandaa" levittävä puolue?
"Irti eu:sta" ja "rajat kiinni" ovat ainakin täyttä totta, eikä mitään tyhjiä lupauksia kuten tähän asti? Lisäksi niille löytyy hallituksesta kannatusta kun vain nostaa asian esille?
Heti kun Pohjois-Karjalasta löytyy öljyä, niin menee investointipolitiikka ja puolustussuunnitelmat uusiksi.
No eipä lähdetty. Eikä olisi pitänytkään, koska oppositiossa vaikutusmahdollisuus on käytännössä nolla. Yllätys osalle äänestäjistä oli se ettei 1/3 osuudella ollakaan diktaattorin asemassa. Toki tämä nyt oli/päivänselvää jokaiselle joka tajuaa edes alkeet siitä miten demokratia toimii. Hallitusohjelma on aina kompromissi, eikä siinä 1/3 ääniosuudella olla missään sanelu- vaan neuvotteluasemassa.Uskallan olla eri mieltä Halla-ahon noususta kärkipoliittikkojen joukkoon. Tottakai äänestäjät pettyivät, kun Perussuomalaisille tärkeitä asioita hallitusohjelmassa ei noudatettukaan. Silloin olisi pitänyt lähteä.
Heti kun Pohjois-Karjalasta löytyy öljyä, niin menee investointipolitiikka ja puolustussuunnitelmat uusiksi.
Mitä nyt olen koettanut edes vähän pintaa syvemmältä tutustua eri puolueiden näkemyksiin, niin ei siinä maahanmuuttopolitiikassakaan loppujenlopuksi niin kovin suuria eroja ole esim. Kokoomuksen PS:n välillä.
Tämä on kyllä ihan päivänselvää, olen politiikkaan sen verran perehtynyt.No eipä lähdetty. Eikä olisi pitänytkään, koska oppositiossa vaikutusmahdollisuus on käytännössä nolla. Yllätys osalle äänestäjistä oli se ettei 1/3 osuudella ollakaan diktaattorin asemassa. Toki tämä nyt oli/päivänselvää jokaiselle joka tajuaa edes alkeet siitä miten demokratia toimii. Hallitusohjelma on aina kompromissi, eikä siinä 1/3 ääniosuudella olla missään sanelu- vaan neuvotteluasemassa.
PS:n ongelma on ollut se että kalastellaan jatkuvuuden kannalta aivan väärän kohderyhmän ääniä ja suosiota.
No eipä lähdetty. Eikä olisi pitänytkään, koska oppositiossa vaikutusmahdollisuus on käytännössä nolla. Yllätys osalle äänestäjistä oli se ettei 1/3 osuudella ollakaan diktaattorin asemassa. Toki tämä nyt oli/päivänselvää jokaiselle joka tajuaa edes alkeet siitä miten demokratia toimii. Hallitusohjelma on aina kompromissi, eikä siinä 1/3 ääniosuudella olla missään sanelu- vaan neuvotteluasemassa.
PS:n ongelma on ollut se että kalastellaan jatkuvuuden kannalta aivan väärän kohderyhmän ääniä ja suosiota.