Eduskuntavaalit 2019


Vai on vappu satanen typistymässä viiskymppiseksi. Taitaa vielä käydä niin, että kaikki eläkeläiset maksaa satasen Rinteelle. Jos vanhat merkit paikkansa pitää.

Khyl se satanen on edelleen voimassa. Maksetaan osissa seuraavan hallituskauden aikana. Noin kaks juuroa kuussa. Toivottavasti eläkeläisillä ei mene mammonat päähän ja eivät lähde välittömästi kulutusjuhlia viettämään.
 
Siihen asti kunnes vertasi Yhdysvaltain presidenttiä Staliniin :D

Toinen tuotti muutaman kymmenen miljonaa murhattua ihmistä ja mitä pahaa Trump on tehnyt? Trollannut sosialisteja niin että ne menevät sekaisin?

No, putlerin sanoin, "Stalin ei ollut fasisti!" Eli selvästikin pikkutekijä sosialistin mielestä.
 
Siihen asti kunnes vertasi Yhdysvaltain presidenttiä Staliniin :D

Toinen tuotti muutaman kymmenen miljonaa murhattua ihmistä ja mitä pahaa Trump on tehnyt? Trollannut sosialisteja niin että ne menevät sekaisin?
Sehän se kauheaa onkin, on kehdannut kiusata pöhköjä sosialisteja, kauhea rikos jota nuo sorretut eivät tule unohtamaan.
 
#Päivilläkin on unelma

"Tiukimman lakiuudistuksen teki tällä viikolla Alabama, jossa jatkossa esimerkiksi raiskaus ja insesti eivät kelpaa syyksi aborttiin, Vastaavasti laittoman abortin tehnyt lääkäri voi saada 99 vuoden vankeustuomion."...

..." Olen sitä mieltä, että Suomessakin pitäisi ottaa käyttöön samanlainen lainsäädäntö (kuin Alabamassa) ja suojella syntymättömän kohdussa olevan lapsen elämää."


Vitun hihhulit.
 
Pitäis olla aseistettu ja selvinpäin ettei joudu raiskatuksi alunperinkään.

Tai no helppohan se mun on sanoa. Mut oonko siksi väärässä?
Niinpä niin, ylipäätään oma vika jos joutuu raiskatuksi. Varmaan foorumin hurskaat uskonmiehet kasvattaisivat pikku Ahmedia kuin omaansa jos rouva saisi väkisin pikku rikastusta. Vituttaa tuollaiset tekopyhät moraaliposeeraajat.

Ja vastaus kysymykseesi, olet todella väärässä.
 

"Pelkästään tuo ulkoilma on sellainen, että se johtaa hyvään mieleen. Lämmintä riittää ja aurinkoa piisaa. Olen kuullut ja havainnut neuvotteluista viikonlopun aikana, että hyvä henki jatkuu, ja asiat kulkevat eteenpäin. "

Ennustan huonompaa ilmaa jahka EU-vaalien tulos on taulussa ja Keskusta alkaa hermoilla.
 
Kyllä minun pitää sanoa, että Päivi Räsänen on rohkea nainen. Kahden lapsen synnytyksessä mukana olleena ja elämän ihmettä todistaneena ei ole itselle mitenkään simppeli muodostaa kantaa asiaan.+miten on abortin tehneiltä henkilöiltä kuullut, miten asia mielessä pyörii kokoajan.
 
Kuinka monen raiskauksen tai insestin uhrin kanssa olet aiheesta keskustellut?
Niin, en ole. Adoptiomahdollisuus aina on ja insestikortti on meillä aika marginaalinen. Mutta kuten sanoin, vaikea asia itselle. Etenkin nuo myöhäisten viikkojen abortit kuulostaa melko hirveiltä, kun sikiö elää tietysti jo siinä vaiheessa ja jopa itkee.
 
Khyl se satanen on edelleen voimassa. Maksetaan osissa seuraavan hallituskauden aikana. Noin kaks juuroa kuussa. Toivottavasti eläkeläisillä ei mene mammonat päähän ja eivät lähde välittömästi kulutusjuhlia viettämään.
Kyllä ne kaksi euroa annetaan juuri siksi, ettei saaja huomaa kun toisesta taskusta viedään neljä.
 
Näkökulma: Juha Sipilä on Säätytalossa kuin Junnu Vainion klassikkolaulussa – ”Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta”

Kaikki mikäää saa Sipilän naaman norsunvitulle on mannaa taivaalta! Me likes!
 
Tuolla lobbareiden valta on jotain aivan muuta kuin suomessa.

Et usko minua? Viisasta.

Katso kuka on Juncker. Ja mikä hänen CV:nsä on. Ja kuka hänen valintaansa ajoi.

Me voimme vielä vaikuttaa jossain määrin suomalaiseen lobbaamiseen. Euroopan tasolla kuviot ovat niin isot, että kukaan ei enää pysty niihin puuttumaan.

Teoriassa uskoin noin aina. Ensimmäisen kerran näin konkreettisen todellisuuden 2000-luvun alussa.

Ja jotta tuon kantani selväksi. Minä äänestin vastaan 1990-luvulla. Asiallisesti väitän edelleen olleeni oikeassa. Mutta myönnän sen, että Kyllä-äänestäjät olivat silloin oikeassa. Ei-ääni oli liian vaarallinen silloin. Pitkässä juoksussa se oli oikea ääni. Mutta silloin väärä. Tämän myönnän.

Ajattelin vain lukea tämän ketjun kommentoimatta mitään. Mutta oli aivan pakko sanoa jotain kun kerran törmäsin johonkin joka ajattelee ilmeisesti EU:sta liki 100% samalla tavalla kuin minä.

Minä muuten äänestin nuoruuden hölmöyksissäni kyllä. Mutta nykyään äänestäisin 'ei', koska nyt tiedän mikä epädemokratia EU on. Lisäksi se on ovelasti tehty rakennelma, jolla lobataan lähinnä suurteollisuuden intressejä. Pääasiassa kait saksalaisia ja ranskalaisia intressejä.

Rakennustekniikassa ainakin ns. EUROCODE määräykset ovat puhdasta saksalaisten lobbausta - ja palvelee saksalaisten intressejä. Tuo avasi omat silmäni aikoinaan lopullisesti. Sitten toki olen tehnyt monia muita havaintoja asioista aivan kuten sinäkin.
 
Back
Top