Ei pakopaikkaa, minne konservatiivin tulisi siirtyä mikäli maa takavarikoidaan jalkojen alta?

Höh, Hermannin kotouttaminen on jäänyt puolitiehen. Ei maistu nötkötti, pthui...
 
Italiassa ehkä siedettävin alue olisi Etelä-Tiroli. Turisteja siellä kyllä on ja koronaa, mutta muuten tuo Itävallasta lohkaistu alue vaikuttaa Pohjolan asukkaalle kotoisammalta, kuin eteläisemmän Italian makaroniluigien touhut.
 
En edes kuunnellut koska en pidä häntä minään todellisena asiantuntijana, se että puolustusvoimat tai NATO on häntä tilannut puhumaan on iso vitsi, olen itse varoitellut subversiosta jo 20 vuotta.

EU:ssa ei ole mitään hyvää nykyään.
Kehuit juuri euroa vaikka se on luotu liittovaltion synnyttämiseksi.

Olen alle 40v.
Aloititko jo ala-asteella subversiosta varoittelut vai vasta ylä-asteella?
 
Italiassa ehkä siedettävin alue olisi Etelä-Tiroli. Turisteja siellä kyllä on ja koronaa, mutta muuten tuo Itävallasta lohkaistu alue vaikuttaa Pohjolan asukkaalle kotoisammalta, kuin eteläisemmän Italian makaroniluigien touhut.
Italiassa on suuri ero pohjoisen ja etelän välillä. Pohjoista pidetään kehittyneempänä. Pohjoisitalialaiset eivät ole kovinkaan innoissaan siitä, että joutuvat taloudellisesti tukemaan eteläitalialaisia. Jos olisi aivan pakko muuttaa Italiaan, niin kyllä valinta olisi Pohjois-Italia.
 
Viimeksi muokattu:
Myönnän kyllä että sen havaisemisessa auttoi kotoa saadut evästykset siitä miten marxilaiset pyrkivät soluttamaan opetusministeriön, kouluhallituksen ja kaikki oppilaitokset.
 
Myönnän kyllä että sen havaisemisessa auttoi kotoa saadut evästykset siitä miten marxilaiset pyrkivät soluttamaan opetusministeriön, kouluhallituksen ja kaikki oppilaitokset.
No itse olen odottanut romahdusta jo 20 vuotta joten ei tule ainakaan yllätyksenä, romahdus on myös aina mahdollisuus radiikaalisti uudistaa ajattelua ja yhteiskuntaa.
Haluaisin käydä Duxfordissa tänä vuonna, edellisestä käynnistä kymmeniä vuosia, onko kukaan käynyt viime aikoina?
Ei tarvi ihmettellä miksi sinua ei mielletä kolmekymmpiseksi. Kun olet 20 vuotta sitten jo milloin ennustanut mitäkin ja käynyt kymmeniä vuosia sitten missäkin, on vaikea hahmottaa että puhut vaippaikäisenä tehdyistä jutuista.
 
Ei tarvi ihmettellä miksi sinua ei mielletä kolmekymmpiseksi. Kun olet 20 vuotta sitten jo milloin ennustanut mitäkin ja käynyt kymmeniä vuosia sitten missäkin, on vaikea hahmottaa että puhut vaippaikäisenä tehdyistä jutuista.

Ahmin kirjojakin jo 10 vuotiaana, Waltaria, Clancya, Forsythia ja Le Carréa, viisikot ei enään napannut.
 
Italiassa on suuri ero pohjoisen ja etelän välillä. Pohjoista pidetään kehittyneempänä. Pohjoisitalialaiset eivät ole kovinkaan innoissaan siitä, että joutuvat taloudellisesti tukemaan eteläitalialaisia. Jos olisi aivan pakko muuttaa Italiaan, niin kyllä valinta olisi Pohjois-Italia.
Totta. ja Etelä-Tiroli on poikkeus vielä muusta Pohjois-Italiastakin, se kun on pääosin saksankielinen ja kulttuuriltaan ja identiteetiltäänkin saksalais- itävaltalainen.
 
Ei tarvi ihmettellä miksi sinua ei mielletä kolmekymmpiseksi. Kun olet 20 vuotta sitten jo milloin ennustanut mitäkin ja käynyt kymmeniä vuosia sitten missäkin, on vaikea hahmottaa että puhut vaippaikäisenä tehdyistä jutuista.
Nyt kyllä herra Talvelan (tai henkilö Talvelan) uskottavuus hiukan karisee. Hmm....
 
Minulle myös. Luulen asian johtuvan hänen vanhasta profiilikuvasta.
Tai siitä että kirjoitti mm käyneensä Duxfordissa viimeksi kymmeniä vuosia sitten.

Minäkin olen alle 40 enkä ole käynyt kymmeniä vuosia sitten missään, saati ollut edes olemassa.
 
Älkää nyt nuoriherra Talvelaa kiusatko
Juu, ei kannata.


Nuoresta iästään huolimatta hän on jo ehtinyt mm käymään lapsena Duxfordissa, ennustamaan yläasteikäisenä yhteiskuntamme romahduksen ja Venäjän meihin kohdistavan subversion, asumaan ulkomailla (myös kehitysmaissa), kartuttamaan itselleen mittavan omaisuuden (mm maata metsää ja arvometalleja) ja lukemaan enemmän kirjoja yhteiskuntatieteistä kuin sitä yliopistossa opiskelleet (ja lapsena Waltaria).

Voinemme yhdessä todeta että aika kova jeppe on kyseessä.
 
Back
Top