Tämä herätti alussa epäilyksiä tullessaan vastaan Twitterin ihmemaassa, mutta WHO:n
http://vigiaccess.org/ saitilta noita kävin pistotarkistamassa ja paikkansahan piti niin, että marraskuun 12.pvän jälkeen on jonkin verran tapauksia lisää tullut.
Joten tämän alle kun laittaa sen naisten FB:ssä jakaman lorun jossa sanotaan että "kaikki rokotteet oon aina ottanut enkä koskaan oo tiennyt mitä niissä on ja hyvin on mennyt", niin se asettuu mittasuhteisiinsa. Että ne akat on tyhymiä! Ha ha ha.
Ja se menee näin:
"Minut on rokotettu covid-19 -sairautta vastaan kahdesti. Ei, en tiedä mitä rokote tarkalleen ottaen sisältää.
Mutta en tiedä myöskään mitä lapsena saamani rokotteet sisälsivät sen enempää kuin tarkalleen, mitä ainesosia on Big Macissa tai hotdogissa.
En myöskään tiedä, mitä ibuprofeenissa tai muissa lääkkeissä on, mutta tiedän, että ne hoitavat minua ja poistavat kipua.
En tiedä kaikkia käyttämäni saippuan, shampoon tai deodorantin aineosia.
En tiedä matkapuhelimen käytön pitkäaikaisia vaikutuksia, enkä tiedä, onko ravintolassa syömäni ruoka valmistettu puhtain käsin.
Mistäpä tietäisin sitäkään, ovatko vaatteitteni, verhojeni tai virvoitusjuomieni aineosat minulle täysin turvallisia.
Paljon on asioita, joita en tiedä enkä tule koskaan tietämään.
Mutta tiedän yhden asian: elämä on lyhyt. En halua lukkiutua kotiini.
Minut on rokotettu poliota, kurkkumätää ja monia muita sairauksia vastaan. Vanhempani ja minä luotimme tieteeseen. Minun ei tarvinnut koskaan kärsiä sairauksista, joita vastaan olin rokotettu.
En ottanut rokotetta vain, koska hallitus suosittelee sitä. Otin rokotteen, koska
* En halua kuolla Covid-19-tautiin,
* En halua pysyviä tai pitkäaikaisia oireita Covid-19-sairaudesta,
* En halua muiden ihmisten sairastuvan, vammautuvan tai kuolevan covid-19-sairauden vuoksi,
* Haluan tavata läheisiäni ilman sairauden pelkoa ja halata heitä,
* En halua joutua jatkuvasti testeihin päästäkseni ravintolaan, lomalle, konserttiin, teatteriin...
* Haluan taiteilijoiden, muusikoiden ja tuhansien muiden ammattien edustajien voivan työskennellä ilman ongelmia,
* Haluan elää elämääni normaalisti ja
* Haluan että Covid-19 painuu historian hämäriin
Kopioin tämän fb-kaverini sivulta, ja hänkin oli sen puolestaan kopioinut. On minusta hyvin tiivistetty kuvaus syistä, joiden vuoksi minäkin olen ottanut kolme rokoteannosta."