HvkTarkoittaako tämä että THLllä on omia luolia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HvkTarkoittaako tämä että THLllä on omia luolia?
Myös uuni lienee hyvä vaihtoehto kunhan materiaali kestää
Huoltovarmuuskeskus https://www.huoltovarmuuskeskus.fi/
Huoltovarmuuskeskus
Myös uuni lienee hyvä vaihtoehto kunhan materiaali kestää
Tarkoittaako tämä että THLllä on omia luolia?
Varastoituna on sitä ja tätä mutta se on vähän hys hys -hommaa, koska nykyään on tietyllä toimijalla pommittaa surutta myös lääkintäinfraa ja sairaaloita, mikä Syyriasta ja Tshetseniasta on pantu merkille
Tä??? Eikö ne ookkaan laivaston kuitilla.Muistaakseni suuri osa varmuusvarastoista on sijoitettu luolaan Venäjän suurlähetystön alle.
Ja kuulemma vasta tällä viikolla osa virastoista ja hotelliketjuista heräsi ongelmaan ja yritti tilata käsidesiä eli toisinsanoen osa kouluista ja varuskunnista/kahviloista jää ilmanKäsidesiä ei saa tukusta enään nopeasti...300 pulloa yritin tilata ja varmaan 20 saan. Ongelmana on itse pakkaus, eli pumppupullojen pumput, ja osan valmistajien pullot tehdään Kiinassa, ja siellä on tehtaita kiinni.
Ja kuulemma vasta tällä viikolla osa virastoista ja hotelliketjuista heräsi ongelmaan ja yritti tilata käsidesiä eli toisinsanoen osa kouluista ja varuskunnista/kahviloista jää ilman
Käsidesiä ei saa tukusta enään nopeasti...300 pulloa yritin tilata ja varmaan 20 saan. Ongelmana on itse pakkaus, eli pumppupullojen pumput, ja osan valmistajien pullot tehdään Kiinassa, ja siellä on tehtaita kiinni.
Saippuapesu on ensisijainen ratkaisu, mutta käsidesit ovat tarpeellisia silloin kun vettä ei ole saatavilla. Desit kyllä toimii joihinkin viruksiinkin*, mutta saippuapesu toimii laajemmin. Varuskunnassa voisin kuvitella käsidesistä olevan hyötyä esimerkiksi ruokalinjaston alkupäässä.Vedellä ja saippualla pesu on käsittääkseni ensisijainen ja tehokkaampi. Kun kyseessä on viruskin, ei bakteeri.
Ja kuulemma vasta tällä viikolla osa virastoista ja hotelliketjuista heräsi ongelmaan ja yritti tilata käsidesiä eli toisinsanoen osa kouluista ja varuskunnista/kahviloista jää ilman
Tässä olen itse tunnistanut omassa toiminnassasi ns. Sokeutumisen. Kun europpaan tuli ensimmäiset tapaukset aloin miettimään mitä ilman ei kotona pärjää. Tämä johtuu lähinnä siitä kun on pieniä lapsia. Itsestä ei niin väliä. Mutta kun näitä tapauksia tulee lisää niin oma varautuminen ei juuri ole enää lisääntynyt. Omasta mielestä kun kotona pärjää 2 viikkoa niin se on riittävästi ja järkevää muuten menee liiallisuuksiin. Missä vaiheessa tulee varautua pahempaan?Mä oon koko ajan mökeltänyt että mahdollinen varautuminen pitää tehdä liian aikaisin tai ei ollenkaan.
Omasta mielestä kun kotona pärjää 2 viikkoa niin se on riittävästi ja järkevää muuten menee liiallisuuksiin. Missä vaiheessa tulee varautua pahempaan?
Meillä vielä vaimo raskaana tämän kaiken keskellä. Jos tästä selvitään ilman epidemiaa suomessa olen hyvin onnellinen.