kaislajääkäri
Eversti
Taidat seurata vääriä medioita
Jokin "ameriikan survivor" naurattaa niitä itteäänki.
Takuulla naurattaa, enkä minä ole poikkeus... Kunhan otin esimerkiksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Taidat seurata vääriä medioita
Jokin "ameriikan survivor" naurattaa niitä itteäänki.
Takuulla naurattaa, enkä minä ole poikkeus... Kunhan otin esimerkiksi.
Valitettavasti jotkut ottaa noikin tosissaan. Ei tarkoita forumin @kaislajääkäri :n loukkaamista
Ihmisen kyky selviytyä voi hämmästyttää.
Nasse, SBA-1 gummischutz, gummihanskoja ja pari avaamatonta ABCDEFGJNE-P3-suodatinta löytyy
Eivät missään nimessä! Ne tahrat olivat siellä jo valmiiksi...Liittyvätkö nämä hankinnat jotenkin seksuaalisuuteen?
....
Nyt tosin voisi alkaa taas loukkaantumaan, on nääs in näinä aikoina.
Näissä apokalyptisen aiheen selviytyjissä on eräs kaikkinainen vika: he koettavat selvitä yksin. Tai perheen voimin. Evoluutio on osoittanut, että ihminen -selviytyy- varmimmin ja parhaiten yhteistyössä muiden ryhmien kanssa tai heimona.
Meillä on "asiakkaita" riittävästi tossa kohtaa ja kukaan ei kysy täyttyväkö lepoajat.
Kuvateksti kirjasta valkoinen kuolemaIllu vai Aarne?
Toki välttämättömyys ennen pitkää todennäköisesti pakottaisi yhteistyöhön muiden kanssa.
Eipä juuri, mutta saattaa jotain tuurilla auttaa. Aivan kuten se uutisissa nähty paperinen kirurginen maskikaan ei auta kuin siinä tapauksessa, että olet kantaja. Silloin paperimaski pienentää sädettä jonne pärskit, eli tartutat.Jos ei ole maskeja, toimiiko balaclava taikka huivi hätätilassa?
Ihan epäilemättä. Olen vaan joskus pohtinut sitä, että moniko oikeasti on henkisesti elossa apokalyptisen tuhon jälkeen? Jääkö selvinneisiin muuta kuin samat aineet kuin vaikkapa paviaaneilla on.....keho elää, sielu kuolee. Selvitä ja selvitä.
Aina voi vetäytyä turvesammiin tai pottukellariin ja odottaa kaikessa rauhassa "maailmanlopun" jälleen kerran pyyhkäisevän poloisen Suomineidon ylitse
Hyvänä puolena tässä on se, että metialla on muutakin höpötettävää kuin ilmastonmuutos ja sähköautot.
Kolmen viimeisen vakavan koronaviruksen kuolleisuus ikäryhmittäin. Uusimman koronaviruksen osalta aineisto ei tietenkään ole kattava, mutta ei varmasti yllätä ketään, mikäli nCoV:n kuolleisuuskäyrä on oikealla nouseva.Minulla ei ole tietoa uusimmista kuolonuhreista, mutta jokin aika sitten tilanne oli se, että kuolonuhreista valtaosa oli iäkkätä ja/tai muista sairauksista kärsiviä. Kuolemat ovat ikäviä, mutta mikäli viruksen takia kuolleet ovat iäkkäitä ja/tai muista sairauksista kärsiviä, niin se kertoo siitä, ettei tauti muodosta niin suurta uhkaa.
Samaa kirjaa ollaan luettu,löytyy hyllystä tottakaiKuvateksti kirjasta valkoinen kuolema
Ydintuhon jälkeen ensimmäiseksi varmistetaan että on käteistä. Sitten mennään Keith Richardsin ja Iggy Popin kanssa kaljalle.Varsinkin ydintuhon jälkeen.