KimppakyydissäEi auta Reinikaisen kun hengittää kauluriin ja toivoa parasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KimppakyydissäEi auta Reinikaisen kun hengittää kauluriin ja toivoa parasta.
Minusta nyt menee koko ajan puurot ja vellit sekaisin. Kenenkään ei tarvitse käyttää maskia koko ajan. Mutta julkisissa paikoissa, jossa muut ovat liian lähellä pitää olla maskipakko.Kuka tykkää nuo päällä kulkea kaiket päivät?
Putkikauluria voi pitää kaksinkerroin ja niitä voi pestä niin että aina on puhtaita.
Varmasti riittää normaaliin asiointiin kun muutenkin pitää etäisyyttä muihin.
Minusta nyt menee koko ajan puurot ja vellit sekaisin. Kenenkään ei tarvitse käyttää maskia koko ajan. Mutta julkisissa paikoissa, jossa muut ovat liian lähellä pitää olla maskipakko.
Ihmiset koko ajan nostaa esille "eihän se suoja virukselta", mitä vääristää aika lailla koko tilannetta. Kun tänään Lildlissa n 5-6 m päässä yksi eestilainen mies aivasti suoraa eteen leipähyllyjen vieressä, niin kyllä minua suututti!
Jos olisi maskin pakko leivät olisivat säästyneet virukselta, olisi se mitä tahansa. Maalaiaisjärkki sanoo että maskin sisään aivastelu ei levitä näin pitkälle näitä viruksia.
Itse tietenkin lähdin nopeasti toiseen suuntaan, mutta jatkossakin laitan maskin päälle kauppaan ja apteekkiin ja fleksisuojalasit juuri sen takia että kauppojen vieressä edelleen kokoontuu COVidiotit (alko-ja huumeongelmaiset) ja toiset COVidiotit aivastaa mihin halua, muttei hihaan.
Maski, fleksilasit, plus se että laitan pälle myssyn, hiukset piloon ja pidättelen hengitystä kun kävelen COVIDitottien ohi auttaa.
Kertakäyttömaskeja ei ole - mitä on aika rikollista menoa. Mutta niitä voi pestää ja laittaa vaikka silitysraudan höyryyn alle, niitä voi huuhdottaa pyykipesun tarkoitetulla desiaineella, siis laimentaa sitä veteen.
Vielä yksi huono selitys "älkää ostaka maskeja, koska niitä pitäisi riittää th ammattilaisille".
Ristiriita - maskienhän ei pitää auttaa
Kyllä, mutta minusta kaikki tarvitsevat suojausta. Kukaan ei voi tietä kuinka vahva virukselle. Huippukuntoisetkit joutuu teholle, luin että se venäläinen lomailija mies joka kuoli coronavirukseen Kuubassa oli aika hyväkuntoinen, 38 v. Nainen joka joutui teholle coronan takia (lensi sinne Ranskasta) oli hänkin vahva ja terve, alle 40 v.En tarkoittanut sinua, kuulut riskiryhmään ja tarvit maksimaalisen suojauksen koko ajan.
Kyllä, mutta minusta kaikki tarvitsevat suojausta. Kukaan ei voi tietä kuinka vahva virukselle. Huippukuntoisetkit joutuu teholle, luin että se venäläinen lomailija mies joka kuoli coronavirukseen Kuubassa oli aika hyväkuntoinen, 38 v. Nainen joka joutui teholle coronan takia (lensi sinne Ranskasta) oli hänkin vahva ja terve, alle 40 v.
Ei se amerikkalainen baceball tähtikään ollut mitään heikkokuntoinen mies, mutta teholle joutui.
Tämän virus on vakava herra, sen kanssa ei kenenkään kanattaa leikkia venäläistä rulettia.
Mitkä hanskat sinulla on?Itse olen pääosin eristyksissä ja kun liikun minulla on haskat ja kauluri.
Mitkä hanskat sinulla on?
Kasvomaskin hyödyt jakavat tietäjiä – Listasimme syitä väittelyyn suojaimista
Suojaako kaulaliina mikrobeilta? Miksi muualla Euroopassa kasvosuojukset ovat yleisiä?
Nähtäväksi jää, miten viranomaisten suositus kasvomaskeista kehittyy meillä ja muualla.
Tarkoititko sitä koronaturvallisinta?
Niin, niin, yleiseurooppalaista ja koronaturvallista.Tarkoititko sitä koronaturvallisinta?
Emännällä ripsihuolto Turun keskustassa. Ei oikein suostu perumaan aikaa. Riski toki pieni mutta silti olemassa. En tykkää yhtään.
Itse pitäisi viedä rikkoutunut IPad ostoskeskuksen Fonumiin. Vähän sekin mietityttää. Olenhan vain kotona oleskellut.
Nämä taitaa olla melko yksinkertaisia ylläpidettäviä?
Hiukkassuodatin 3M 6035 P3 R, pari
Koteloitu luokan P3 R hiukkassuodatin, joka suojaa kiinteiltä ja nestemäisiltä hiukkasilta. Bajonettikiinnitys: sopii kaikkiin 3M:n 6000-, 7000- ja 7500- sarjan koko- ja puolinaamareihin. Sopii erityisen hyvin pölyisiin ympäristöihin sekä ahtaisiin tiloihin. Matala hengitysvastus. Varustettu...www.tooloutlet.fi
Desinfiointiaineella pyyhkii koko maskin ja suotimet, sitten laittaa pussiin?
Käsihuuhdetta mukana, tosin eipä tarvitse juuri mihinkään koskea