Sama huomio noiden britti-sukulaisten ja ystävien kanssa... niillä on vakaa käsitys että yö taivasalla (nelostason, sisäpussilla) makuupussissa parinkymmenen asteen pakkasessa on kuolemantuomio... ettei sieltä kukaan aamulla herää. Ja ei edes telttaa!?!? Olen yrittanyt selittää että jos on kakskytä pakkasta niin tuskin tulee vesisadetta niskaan, laavullakin pärjää, ja ilman
. Nää on niille ihan ufo-juttuja, ei asevelvollisuutta, ei mitään käsitystä varusteista ja niiden kyvyistä, ei mitään ymmärrystä kerrospukeutumisesta ja siitä ettei pikkuhuosuja tarvii nyt vaihtaa ihan 12 tunnin välein koska
metsä on puhdas... käänsin kenttälapiolla jopa turpeen ja selitin mikä on sissipaskan konsepti (kesällä), jatin ne yksin miettimään ja 30 minuutin päästä tullaan ilmoittamaan ettei vaan pysty. Siis paskantamaan kuoppaan! Kerroin etten tule näyttämään ja se on joko sissikuoppaan tai housuun, mutta jälkeä ei jätetä, se on meillä sääntö ettei täällä vessapaperin jämät riipu alaoksilla saatana.
Aika hauskaa joskus ollut itse asiassa, veneen huopaaminen verkkoja kokiessa brittien kanssa ansaitsisi oman ketjunsa
! MITEN JOKU EI OSAA SOUTAA/ HUOVATA KÄSKYSTÄ OHJEISTUKSEN JÄLKEEN menee ohi oman ymmärryksen. Mutta sama juttu rollerbleidaamisen kanssa, hiihtämisessä, rinteessä liikkumisessa, pimeän pelkäämisen hallinnassa (vaarallisin asia tässä metsässä on
Fremen!) ja nuotion sytyttämisessä jne.... ne ei
halua osata mitään osittain, koska joku tekee asiat niiden puolesta? Minä! PRKL!