Torni
Kapteeni
Nyt on kyllä paljastettava, että Göbbels on yhtä sekarotuinen kuin minä. Ja sukutaulu on tässä tapauksessa kyllä erikoisen vaikea laadittava, mutta jos nyt oikein muistan, niin venäjän ajokoira, itäsiperianlaika mikseri on isä, äiti on labbis-shäfer.
Venäjän ajuri - itäsip.laika-miksaus on yleensä varsin mainio tiettyihin tarpeisiin.
Olen opettanut tätä erittäin lähihakuiseksi. Syynä on se, että sillä on selvästi siihen sopivia ominaisuuksia ja toiseksi mehtuualueet sellaisia, että kaukohakuisen kanssa on hankalaa susien takia. Oikeasti. Löytää-karkottaa-ravaa pusikot-noin ideaalisti. Todellisuudessa haistelee kaikki toissavuotisetkin narttujen kusilammikot ja maalittaa myös hanakasti vastakkaista sukupuolta.
Päällimmäinen ominaisuus on metsässä laikaperää. Terve, vähän hiton kova juoksemaan, hyvä luonne, aika viksu ja oppivainen. On noita koiria joku ehtinyt olla, tähän olen tykästynyt kunnolla. Ja tämä on eka sekarotuinen.
Ymmärrän kyllä. Minulla sienimetsästys kaverina samanlainen nyt ja tyytyväinen olen. Ei tämä niin vakavaa ole. Ei maailmassa ole niin huonoa koiraa missä siitä ei olisi apua metsässä.
Normi hyvä Suomenpystykorva vetää kevyesti sen 50km päivässä ja ne haukut mistä ammutaan homenokka alkaa yli 500m. Ja jos mennään Oulu-Kuusamo linjan ylä-puolelle 500->
Hyvä koira on älykäs. Ja jonkin verran niillä tuntuu olevan tunne älyäkin.