Esittele itsesi

Tervetuloa uudet ilmoittautuneet! Teidän kirjoituksistanne näkee minkä aiheiden pohjalta päädyitte tänne, ja hyvä saada uusia mukaan. Sardaukar, onko passillasi lennetty esim Malesiassa?

Entisellä on lennelty, ennen Israelilaisten vittuillessaan laittamia leimoja :D (yleensä ne antaa vaan viisumilipukkeen). Nykyiseen on liimattu Israelin oleskelu-/työlupa..joten ei ihan kaikkiin maihin kannata kokeilla, ja joihinkin ei edes pääse.
 
Kokeile aprillipäivänä Iraniin, niin olet kova jätkä. :p

Koitan mielummin kävellä Mekassa Kaaban kiven luo kipa päässä... No, kyl multa kipakin löytyy, mutta Saudeihin ei tällä passilla pääse...:p

Mutta niistä maista joihin ei pääse voi muutenkin sanoa Putinin tavoin:

tumblr_lif02ajhRs1qeozqho1_1280.png
 
Terve-terve. Wanha paska (=Second) koittaa vääntäytyä takaisin palvelukseen bänniä kiertäen... Jos vielä foorumille kelppaa, senhän päättää ylläpito. Foorumilla olen pyörinyt lueskelemassa uusimmat vänkäykset. Nyt kuitenkin tuntuu että järkeä&suhteellisuudentajua tähän pääkoppaan on sen verran siunaantunut että maanpuollllustuskirjoittelu ei mene liiallisuuksiin, kuten se ehkä aiemmin tuppasi menemään.

Jottei turhan toistoksi mene niin lainaillaan entistä viestiä:

"JPr -99, Panssarintorjuntaukko Pääosa koulutuskesta 83 ohjukselle, mutta Apilas ja Mustikin tuli taipaleen varrella tutuksi, Apilas vieläpä melkoisen paljonkin.

Mutta armeija-ajasta on jo sen verran aikaa kulunut, ei kertauksia alla, enkä varmasti mikään supersotilas PV:n papereissa ole joten meikäläiselle ei SA-sijoitusta enää varmasti edes tule. Eli: Nyt saa harrastaa mitä tahtoo joten sotilassektorin harrastamiset menee kivääri- ja sissipuolen hommiin. Ja tosiaan ihan vain harrastushommaa tämä on siinä missä postimerkkien keräily tai masturbaatio... No sillä poikkeuksella että esim masturboida voi useita kertoja päivässä, mutta noita sotilashommia nyt ei ihan yhtä tiheästi tule harrastettua (jos päivttäistä foorumi-kierrosta ei lasketa)"

Että tämmöistä herran vuonna 2010. Sen verran on muuttunut että nyt tulee harrastettua ns. ammattimaisesti urheilua joten enää ei jaksa edes masturboida (sitä paitsi kämmenet on niin saatannallisen känsäiset että ei siitä mitään tule). Ampumataidon ylläpitoa, satunnaista vaeltelua/mehtuuta ja tietokoneelle tapahtuvaa nettiräisikintää lukuunottamatta sotilaspuolen hommat on jääneet aika vähälle. Suomen Sotilaan tilauksenkin lopetin kun kieltämättä kyllä valtion maanpuollllllustus-henki tuntuu olevan se mitä se on ja kyseenomaiset lehden tinkimätön tyyli masensi aika kovasti.

Että semmoista. PRKL.

Pyllistän ja nöyränä odotan monon kuvioita perseeseen, mikäli ylläpito näin päättää.
 
Viimeksi muokattu:
Rehellinen uustuleminen, ei yritystäkään väijyä jonkin uuden nickin suojissa. Tervetuloa.
 
@second247 käytä vaan vanhaa nickiäsi, otan bannit pois.

Edit. Mainitaan nyt vielä, että bannit poistettiin pyynnöstä sen takia koska alunperin bannit olivat henkilön itse pyytämät.
 
Viimeksi muokattu:
Terve!

1/06 KAARTJR. Olen lueskellut foorumia jo sudettimen aikoina, mutta nyt Ukrainan kriisin takia päätin rekisteröityä. Harrastuksiin kuuluu asioiden (mieluusti mahdollisimman painavien) nostaminen ja takaisin laskeminen, fillarointi ja sotastrategiat. Jos joku etsii peliseuraa close combateista, combat missioneista, steel pantherseista tai hearts of ironeista, olen nyt tässä!
 
Terve!

1/06 KAARTJR. Olen lueskellut foorumia jo sudettimen aikoina, mutta nyt Ukrainan kriisin takia päätin rekisteröityä. Harrastuksiin kuuluu asioiden (mieluusti mahdollisimman painavien) nostaminen ja takaisin laskeminen, fillarointi ja sotastrategiat. Jos joku etsii peliseuraa close combateista, combat missioneista, steel pantherseista tai hearts of ironeista, olen nyt tässä!

Terse!


Ei mitenkään vittuiluna mutta näihän se on. :D (En ihmettele miksi kyseinen "kuntosali"-ketju saa voimailupiireiltä paskaa niskaan)

Minkä sukupolven Combat Missioneista? Shock Force ja uudempi vai vanhempi tuotanto. Ei sikäli että enää kyseistä sarjaa pelaisinkaan, kunhan mielenkiinnosta kyselen.
 
Shock Forcea oon viimeeks pelaillu, mut kiinnostus ois myös uudempia (red thunder, fortress italy yms) kohtaan. Tekoäly ei vaa pelikaverina kiinnosta :)
 
Tervehdys kaikille. Meikäläinenkin on panssarimies mutta muuten terve... PSPR:n pitkäaikaista kalustoa, nyt valitettavasti muualle joutunut.
Vaunukorttikokoelmaan kuuluu T-55:n, BTR-50:n, BTR-60:n, T-72:n ja Leopard 2:n kaikki versiot, yhteensä 18 kpl.
Valitan jo etukäteen yksipuolisia, mekanisoitua sodankäyntiä ylistäviä lausuntojani ja mielipiteitäni. Iske ja Murra....
 
Tervetuloa kaikille.

Baikalilla pistää syvälle sydämeen kun panssari-pirkkoja vaan sikiää lisää :)
 
Back
Top