Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AKE-ukki kirjoitti:Vapaasti lainatuin J.L Runebergin sanoin, runosta Hurtti-ukko: Nuotiolla puuttunut ei juttu, missä vanha Hurtti istui vaan;usein kertoi sodan, rauhan tuttu yöhön myöhään muistojaan, tulta piippuun yhä peukaloi sammuksiin jo taas sen tarinoi...
SUSI.1 net veteraani. Käynyt tutustumassa maa-meri ja ilmavoimiin sijoituksensa muodossa, tällähetkellä toimii taas "nurmiporana".
AKE-juttuja harjoitettu ja harjoitellaan....
baikal kirjoitti:Tarkoittaako tuo kuvaus nykysuomeksi sitä, että istut mielelläsi tulilla, paistat makkaraa ja puhut paskaa? Onhan täällä hengenheimolaisiakin näköjään....
baikal kirjoitti:baikal, ikää rollaattorikomppanian kriteereiden verran, olen tehnyt kaikenmoista, parhaillaan taas aloittelen yhden kioskin pystyttämistä matkailualalla. Lapsia enemmän kuin eks-vaimoja. Hirmuisen lihava ja tupakoiva, tyyppiesimerkki länsimaisesta potentiaalista infarktipotilaasta. Iltaisin istun M05-kopio ylläni abc:lla toisten vähintään samanhenkisten kanssa. No, ei tosissaan. En omista niin minkäänmoista maastopukua edes metsästyskäyttöön.
Hejsan kirjoitti:Etkö sää yrittä päästä maakuntajoukon?
Suis kirjoitti:Moro Pojat, pappakin löysi tänne kun se 1:nen kerta loppuu...:dodgy:
vehamala kirjoitti:Suis kirjoitti:Moro Pojat, pappakin löysi tänne kun se 1:nen kerta loppuu...:dodgy:
Joo, mukavaa että täällä on muitakin senioreita kuin minä
Oppilas kirjoitti::a-smiley:
Herra TomTom, arvoisa foorumin väki
Olen 30+ vuotias mies Hämeestä. Palvelin varusmiespalveluksen aikanaan tykistössä 90-luvulla. Varusmiespalveluksen jälkeen olen touhuillut erilaisissa Maanpuolustusjutuissa. Olen myös työskennellyt PV:lle. Nykyään työni on siistiä sisähommaan ja strategia ja turvallisuuspolitiikka on vain mieluisa harrastus.
Harrastan ampumista satunnaisesti (ainakin niin kauan kun se on lainkuuliaiselle kansalaiselle mahdollista Nyky-Suomessa)