Terve. Minäkin olen Susi1.netistä tuttu.
Palvelin 1/98 laivakokkina ja lääkintämiehenä kaikilla hesareilla, tykkivene Karjalalla, miinalautta Pansiolla sekä sain olla ohjusvene Haminan ensimmäinen varusmies. Haminan upseerimessin kaikki tervaköysillä tehdyt koristelut ovat minun käsialaani.
Olin vielä muutamia vuosia sitten erittäin (tyhmän)innokas harrastelija.
Kotiin tuli kaikki alan lehdet Suomen Sotilas, Sotilasaikakauslehti, Rannikonpuolustaja, Panssari, siivet, Reserviläinen. Kalliit Combat Survival lehdet ostin säännöllisesti irtonumeroina.
Tänä vuonna katkaisin viimeisenkin nimittäin Suomen Sotilaan. Se tuli minulle aina vuodesta 98.
Olen tehnyt myös muitakin typeriä hankintoja. Kotona varastosta löytyy täysin käyttämättömät Camelbag camo juomajärjestelmät, jenkkien maastopuvut, maihinnousukengät, kevlar kypärän replica, taisteluliivit jne täysin käyttämättöminä. Tyhmästä päästä on siis kärsinyt kukkaro. No täytyypä niitä joskus sitten myydä kirpparilla pois.
Militaria puolelta löytyy muutama aito saksalainen kunniamerkki sekä postisäkki tunnuksineen sekä hieno M42 kypärä.
Nykyään kaikki edellä mainittu on taakse jäänyttä elämää.
Ainoa militari henkinen asia tänä päivänä on Chihuahua koirani maastokuosinen paita.
Muutamaan otteseen olen päässyt ampumaradalle viime vuosina ampumaan lähinnä pistoolilla, rk:llä sekä PKM:llä.
Mieli harrastuksia on tänäpäivänä on aarteen metsästys Garret ACE 250 metallinetsimellä sekä reissailu mitä nyt resurssit antavat myöden. Ai niin pidän DR Pepperistä paljon.