akealik kirjoitti:nyt kun intin jälkeen sotilasasioista jotain tietääkin.
Täällä pärjää hyvin kevyemmälläkin tietopohjalla :a-laugh:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
akealik kirjoitti:nyt kun intin jälkeen sotilasasioista jotain tietääkin.
Hösseli kirjoitti:akealik kirjoitti:nyt kun intin jälkeen sotilasasioista jotain tietääkin.
Täällä pärjää hyvin kevyemmälläkin tietopohjalla :a-laugh:
akealik kirjoitti:20v, Helsinki, KaartJR 2009 palvellut jääkäriryhmän johtaja. Lurkkasin Susi1:tä ja päädyin tekemään tunnukset tänne nyt kun intin jälkeen sotilasasioista jotain tietääkin.
Second kirjoitti:akealik kirjoitti:20v, Helsinki, KaartJR 2009 palvellut jääkäriryhmän johtaja. Lurkkasin Susi1:tä ja päädyin tekemään tunnukset tänne nyt kun intin jälkeen sotilasasioista jotain tietääkin.
Hyvä vain että saadaan kavereita joilla on tuoretta tietoa.
baikal kirjoitti:Second kirjoitti:akealik kirjoitti:20v, Helsinki, KaartJR 2009 palvellut jääkäriryhmän johtaja. Lurkkasin Susi1:tä ja päädyin tekemään tunnukset tänne nyt kun intin jälkeen sotilasasioista jotain tietääkin.
Totta. Toivottavasti joku/jotkut ake-miehet ja naiset aktivoituisivat vetämään aihepiirin topikkeja....tahtoo ikivihreälle reserviläiselle jäädä nämä aket melko tuntemattomiksi. Helsingin puolustus kuitenkin on meikäpuolustuksen yksi ehdottomasti tärkeimmistä jutuista.
noska kirjoitti:baikal kirjoitti:Second kirjoitti:akealik kirjoitti:20v, Helsinki, KaartJR 2009 palvellut jääkäriryhmän johtaja. Lurkkasin Susi1:tä ja päädyin tekemään tunnukset tänne nyt kun intin jälkeen sotilasasioista jotain tietääkin.
Totta. Toivottavasti joku/jotkut ake-miehet ja naiset aktivoituisivat vetämään aihepiirin topikkeja....tahtoo ikivihreälle reserviläiselle jäädä nämä aket melko tuntemattomiksi. Helsingin puolustus kuitenkin on meikäpuolustuksen yksi ehdottomasti tärkeimmistä jutuista.
Juu hoitakoon noi nuoret ja nohevat Helsingin seudun. Eiköhän me vanhat parrat saada muu maa hoidettua.
noska kirjoitti:Juu hoitakoon noi nuoret ja nohevat Helsingin seudun. Eiköhän me vanhat parrat saada muu maa hoidettua.baikal kirjoitti:Helsingin puolustus kuitenkin on meikäpuolustuksen yksi ehdottomasti tärkeimmistä jutuista.
vehamala kirjoitti:noska kirjoitti:Juu hoitakoon noi nuoret ja nohevat Helsingin seudun. Eiköhän me vanhat parrat saada muu maa hoidettua.baikal kirjoitti:Helsingin puolustus kuitenkin on meikäpuolustuksen yksi ehdottomasti tärkeimmistä jutuista.
Hyvä tietää että asiat on osaavissa ja varmoissa käsissä !
Tämä vanha parta pääsee vähän sivuun ja nakkisuojaan jollekin sopivalle kivelle veden äärelle
Bodyguard kirjoitti:vehamala kirjoitti:noska kirjoitti:Juu hoitakoon noi nuoret ja nohevat Helsingin seudun. Eiköhän me vanhat parrat saada muu maa hoidettua.baikal kirjoitti:Helsingin puolustus kuitenkin on meikäpuolustuksen yksi ehdottomasti tärkeimmistä jutuista.
Tämä vanha parta pääsee vähän sivuun ja nakkisuojaan jollekin sopivalle kivelle veden äärelle
Mä kun taidan kuulua noihin vanhoihin partoihin, niin jouduks mä sit lähtee landelle...?
Bodyguard kirjoitti:vehamala kirjoitti:noska kirjoitti:Juu hoitakoon noi nuoret ja nohevat Helsingin seudun. Eiköhän me vanhat parrat saada muu maa hoidettua.baikal kirjoitti:Helsingin puolustus kuitenkin on meikäpuolustuksen yksi ehdottomasti tärkeimmistä jutuista.
Mä kun taidan kuulua noihin vanhoihin partoihin, niin jouduks mä sit lähtee landelle...?
Second kirjoitti:Mä olen luotettavista lähteistä kuullut että kaikki wanhemmat pistettään älymiinoiksi itämerelle. Telamiinoja magneetti systimellä kaksi kappaletta kainaloon, räpylät jalkaan ja polsikimaan.
...........
Ajatuksena on aloittaa untiharrastus ettei ihan syvän meren kahlaamiseksi mene koko homma. Tämä on tätä reserviläisen jatkuvaa oppimis-prosessia uusiin tehtäviin. Viimenen palveus isänmaalle :a-smiley:
vehamala kirjoitti:Second kirjoitti:Mä olen luotettavista lähteistä kuullut että kaikki wanhemmat pistettään älymiinoiksi itämerelle. Telamiinoja magneetti systimellä kaksi kappaletta kainaloon, räpylät jalkaan ja polsikimaan.
...........
Ajatuksena on aloittaa untiharrastus ettei ihan syvän meren kahlaamiseksi mene koko homma. Tämä on tätä reserviläisen jatkuvaa oppimis-prosessia uusiin tehtäviin. Viimenen palveus isänmaalle :a-smiley:
Joo, tossakin on erikoistumisalat, kuten huomaat.
Susta voidaan kouluttaa noin hyvällä uimataidolla vaikka herätesellainen
Meiku ei kelpaa enää kuin tukikohdan kahvinkeittäjäksi ja notskin sytyttäjäksi, pohjamiinoille kun ei oikein ole tarvetta
baikal kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:vehamala kirjoitti:noska kirjoitti:Juu hoitakoon noi nuoret ja nohevat Helsingin seudun. Eiköhän me vanhat parrat saada muu maa hoidettua.baikal kirjoitti:Helsingin puolustus kuitenkin on meikäpuolustuksen yksi ehdottomasti tärkeimmistä jutuista.
Tekee hyvää sinullekin käväistä välillä kehäkolmosen ulkopuolella.
noska kirjoitti:Horemhebille suosittelen avatariksi nimen hieroglyfikirjoitusta