Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jauho kirjoitti:Myös aikoinaan perustin Suomen nk. Wanhan Kaartin; virtuaaliosaston johon kaikki 20 vuotta reservissä olleet voivat liittyä ottamalla käyttöön tuon sigun "Wanha Kaarti".
Jauho kirjoitti:otin hatkat ja etsin toisen pesän tämän alan hengentuotteilleni.
Jauho kirjoitti:Palvelin 1977-78 RovItPstossa, koulutukseni on Sergei-tykinjohtaja. Kun tämä pesti reservissä loppui jatkoin LKP:ssä jonka jälkeen Taistelukoulutusyksikössä ja kun alkoi ikämiehellä hiukan kuntoja terveys pettää niin toimin paikallisen ressuporukan aktiivijäsenenä ja MPK:n KoTu-osaston kouluttajana.
Kalustoa on teräskaapissa piisalle saakka, täydensin juuri SAKO SK.Y 28-30-kiväärillä.
Myös aikoinaan perustin Suomen nk. Wanhan Kaartin; virtuaaliosaston johon kaikki 20 vuotta reservissä olleet voivat liittyä ottamalla käyttöön tuon sigun "Wanha Kaarti".
Nykypäivän ahdasmielisyys ja suvaitsemattomuus; naapurissa kun kiellettiin puhua naispappeudesta, aiheutti että otin hatkat ja etsin toisen pesän tämän alan hengentuotteilleni.
Juke kirjoitti:Olin Jauhon jälkeen -81 RovItPstossa. Reservissä olen katsonut voimattomana putkelta kun "vihollisen" suihkari oli 15 minuuttia Suomen ilmatilassa ( mach 1+ ). Vuosi sitten viimeksi kertaamassa. Paras rk:lla 96/100 kertauksissa.
Kummisetäni isä koulutti talvisodan lentäjistä noin puolet lentämään Kauhavalla.
Isosisä oli valtion hommissa Äänislinnassa viimesodan aikana.
Kirkkojärvenmarssilla kannoin ainakin kolmea rynkkyä. Isäni opetti mm. Lapissa lentäjille kuinka pelastaudutaan viikko Lapin erämaassa kun joudutaan hyppäämään koneesta 50 km asutuskeskuksista ja pakkasta -20 astetta...varusteena pelastuspakkaus ja muutama muu lisätarvike ( ilmeisesti ihan haulikko riekkoja varten etc. ).
baikal kirjoitti:Juke kirjoitti:Olin Jauhon jälkeen -81 RovItPstossa. Reservissä olen katsonut voimattomana putkelta kun "vihollisen" suihkari oli 15 minuuttia Suomen ilmatilassa ( mach 1+ ). Vuosi sitten viimeksi kertaamassa. Paras rk:lla 96/100 kertauksissa.
Kummisetäni isä koulutti talvisodan lentäjistä noin puolet lentämään Kauhavalla.
Isosisä oli valtion hommissa Äänislinnassa viimesodan aikana.
Kirkkojärvenmarssilla kannoin ainakin kolmea rynkkyä. Isäni opetti mm. Lapissa lentäjille kuinka pelastaudutaan viikko Lapin erämaassa kun joudutaan hyppäämään koneesta 50 km asutuskeskuksista ja pakkasta -20 astetta...varusteena pelastuspakkaus ja muutama muu lisätarvike ( ilmeisesti ihan haulikko riekkoja varten etc. ).
Isäsi on mitä suurimmalla todennäköisyydellä tuttu mies.
Hejsan kirjoitti:Noska
Miksi et esittele itsesi? en ole lukenut jotain susta...
noska kirjoitti:Creidiki-nimimerkin takana piilottelee ilmeisesti sama mies kuin teki samoin susi ykkösessäkin?
Tervetuloa molemmille.
Creidiki kirjoitti:noska kirjoitti:Creidiki-nimimerkin takana piilottelee ilmeisesti sama mies kuin teki samoin susi ykkösessäkin?
Tervetuloa molemmille.
Mitä sitä vaihtamaan kun on tyylinsä löytänyt