Esittele itsesi

Eli muistutetaas tämänkin ketjun olemassa olosta.
Ideana on lyhyesti esitellä itsensä haluamallaan tavalla ja tarkkuudella.
 
20V
II/09 KarPr/KymJP/2.PsJK/Alfa-joukkue/Pst-partio
Eli siis Apilasta käyttelevä panssarijääkäri.
 
Palvelin 1977-78 RovItPstossa, koulutukseni on Sergei-tykinjohtaja. Kun tämä pesti reservissä loppui jatkoin LKP:ssä jonka jälkeen Taistelukoulutusyksikössä ja kun alkoi ikämiehellä hiukan kuntoja terveys pettää niin toimin paikallisen ressuporukan aktiivijäsenenä ja MPK:n KoTu-osaston kouluttajana.

Kalustoa on teräskaapissa piisalle saakka, täydensin juuri SAKO SK.Y 28-30-kiväärillä.

Myös aikoinaan perustin Suomen nk. Wanhan Kaartin; virtuaaliosaston johon kaikki 20 vuotta reservissä olleet voivat liittyä ottamalla käyttöön tuon sigun "Wanha Kaarti".
Nykypäivän ahdasmielisyys ja suvaitsemattomuus; naapurissa kun kiellettiin puhua naispappeudesta, aiheutti että otin hatkat ja etsin toisen pesän tämän alan hengentuotteilleni.:)
 
Jauho kirjoitti:
Myös aikoinaan perustin Suomen nk. Wanhan Kaartin; virtuaaliosaston johon kaikki 20 vuotta reservissä olleet voivat liittyä ottamalla käyttöön tuon sigun "Wanha Kaarti".

Tervetuloa saitille, toivottaa nimimerkki WK:n jäsen :a-smiley:

Jauho kirjoitti:
otin hatkat ja etsin toisen pesän tämän alan hengentuotteilleni.:)

Aijaa, minä kun luulin että lähdit niiden pulujen... korjaan naisressujen perään ja palaat v. 2016 heidän kanssaan :dodgy:
 
Jauho kirjoitti:
Palvelin 1977-78 RovItPstossa, koulutukseni on Sergei-tykinjohtaja. Kun tämä pesti reservissä loppui jatkoin LKP:ssä jonka jälkeen Taistelukoulutusyksikössä ja kun alkoi ikämiehellä hiukan kuntoja terveys pettää niin toimin paikallisen ressuporukan aktiivijäsenenä ja MPK:n KoTu-osaston kouluttajana.

Kalustoa on teräskaapissa piisalle saakka, täydensin juuri SAKO SK.Y 28-30-kiväärillä.

Myös aikoinaan perustin Suomen nk. Wanhan Kaartin; virtuaaliosaston johon kaikki 20 vuotta reservissä olleet voivat liittyä ottamalla käyttöön tuon sigun "Wanha Kaarti".
Nykypäivän ahdasmielisyys ja suvaitsemattomuus; naapurissa kun kiellettiin puhua naispappeudesta, aiheutti että otin hatkat ja etsin toisen pesän tämän alan hengentuotteilleni.:)

Tervetuloa joukkoon ja havaitsenpa itsekin pääseväni Wanhaan Kaartiin.
 
Olin Jauhon jälkeen -81 RovItPstossa. Reservissä olen katsonut voimattomana putkelta kun "vihollisen" suihkari oli 15 minuuttia Suomen ilmatilassa ( mach 1+ ). Vuosi sitten viimeksi kertaamassa. Paras rk:lla 96/100 kertauksissa.
Kummisetäni isä koulutti talvisodan lentäjistä noin puolet lentämään Kauhavalla.
Isosisä oli valtion hommissa Äänislinnassa viimesodan aikana.
Kirkkojärvenmarssilla kannoin ainakin kolmea rynkkyä. Isäni opetti mm. Lapissa lentäjille kuinka pelastaudutaan viikko Lapin erämaassa kun joudutaan hyppäämään koneesta 50 km asutuskeskuksista ja pakkasta -20 astetta...varusteena pelastuspakkaus ja muutama muu lisätarvike ( ilmeisesti ihan haulikko riekkoja varten etc. ).
 
Juke kirjoitti:
Olin Jauhon jälkeen -81 RovItPstossa. Reservissä olen katsonut voimattomana putkelta kun "vihollisen" suihkari oli 15 minuuttia Suomen ilmatilassa ( mach 1+ ). Vuosi sitten viimeksi kertaamassa. Paras rk:lla 96/100 kertauksissa.
Kummisetäni isä koulutti talvisodan lentäjistä noin puolet lentämään Kauhavalla.
Isosisä oli valtion hommissa Äänislinnassa viimesodan aikana.
Kirkkojärvenmarssilla kannoin ainakin kolmea rynkkyä. Isäni opetti mm. Lapissa lentäjille kuinka pelastaudutaan viikko Lapin erämaassa kun joudutaan hyppäämään koneesta 50 km asutuskeskuksista ja pakkasta -20 astetta...varusteena pelastuspakkaus ja muutama muu lisätarvike ( ilmeisesti ihan haulikko riekkoja varten etc. ).

Isäsi on mitä suurimmalla todennäköisyydellä tuttu mies.
 
baikal kirjoitti:
Juke kirjoitti:
Olin Jauhon jälkeen -81 RovItPstossa. Reservissä olen katsonut voimattomana putkelta kun "vihollisen" suihkari oli 15 minuuttia Suomen ilmatilassa ( mach 1+ ). Vuosi sitten viimeksi kertaamassa. Paras rk:lla 96/100 kertauksissa.
Kummisetäni isä koulutti talvisodan lentäjistä noin puolet lentämään Kauhavalla.
Isosisä oli valtion hommissa Äänislinnassa viimesodan aikana.
Kirkkojärvenmarssilla kannoin ainakin kolmea rynkkyä. Isäni opetti mm. Lapissa lentäjille kuinka pelastaudutaan viikko Lapin erämaassa kun joudutaan hyppäämään koneesta 50 km asutuskeskuksista ja pakkasta -20 astetta...varusteena pelastuspakkaus ja muutama muu lisätarvike ( ilmeisesti ihan haulikko riekkoja varten etc. ).

Isäsi on mitä suurimmalla todennäköisyydellä tuttu mies.

Taidanpa olla törmännyt häneen minäkin.
 
tervehdys kaikille.

olen uusi täällä maanpuolustus.net:ssä.
olen suorittanut vapaaehtoisena varusmiespalvelun ja ollut 3 kertaa reservissä kertaamassa.
en halua kertoa kovin tarkkoja tietoja itsestäni kuten paikkakuntia,joukko-osastoja ja vuosia,nimiä yms.
toivotan kaikille oikein hyvää kevättä.:)
 
Tervetuloa ressu3 ja koko esittelyketjun ideana onkin, että jokainen kertoo itsestään sen verran kuin haluaa ja kokee tarpeelliseksi.
 
Creidiki-nimimerkin takana piilottelee uhkaavasti neljääkymmentä lähestyvä, pälvikaljuuntuva mies

I/91 KaiPr SissiK
1997-1998 UNIFIL 9-44
Yksi käsketty kertaus ja pari vapaaehtoista

Harrastelen radioamatööritoimintaa ja Shotokan Karatea
 
Creidiki-nimimerkin takana piilottelee ilmeisesti sama mies kuin teki samoin susi ykkösessäkin?

Tervetuloa molemmille.
 
Noska

Miksi et esittele itsesi? en ole lukenut jotain susta...
 
Hejsan kirjoitti:
Noska

Miksi et esittele itsesi? en ole lukenut jotain susta...

Kyllä mä oon joskus esittelyn kirjoittanut ja näkyy se vielä seisovan tuolla sivulla 10.
 
noska kirjoitti:
Creidiki-nimimerkin takana piilottelee ilmeisesti sama mies kuin teki samoin susi ykkösessäkin?

Tervetuloa molemmille.

Mitä sitä vaihtamaan kun on tyylinsä löytänyt :D
 
Creidiki kirjoitti:
noska kirjoitti:
Creidiki-nimimerkin takana piilottelee ilmeisesti sama mies kuin teki samoin susi ykkösessäkin?

Tervetuloa molemmille.

Mitä sitä vaihtamaan kun on tyylinsä löytänyt :D

Kiva että löysit vihdoin tännekin. Jos en väärin muista niin sua on jopa oikein nimeltä joku kaivannutkin vänkäyskaverikseen.
 
Back
Top